Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2000
‎hau da, multimedia taldeeneraketa, tokian tokiko zein nazioarteko partaidetza dutenak.? 19 Zeta, Correo, Midi Libreedo Sud Ouest, besteak beste, multimedia talde garrantzitsu bilakatu dira. Azkenhonek ikus entzunezko ekoizpen elkarte bat sortu du (Atlantel Image) eta TF1, M6, LCIentzat lan egiten du, eskualdeko korrespondentziak ziurtatuz edota La Cinquieme, Arte, Voyages... bezalakoentzat magazinak eginez. Bere hedapen eremuan daudenestatu mailako irrati sareetan ere aurki dezakegu (Europe 2 eta Skyrock, AtlantelRadioren bitartez).
2010
‎4 Adib., AEBko sektoreei buruz, honako sektore hauetan igarri dira horrelako egoerak: automobilak, energia, elikagaien prozesuak, barazkien banaketa, telekomunikazioak, ikus entzunezko ekoizpena, enpresentzako kontularitza zerbitzuak eta, gero eta gehiago, banku sektorea eta komunikabideak. Ik. (Adams eta Brock, 2004).
2011
‎Gazteekin burututako eztabaida taldeetan ere, ikus entzunezko ekoizpenean parte hartzen duten eragileei ezarritako funtzio eta zereginen gaineko ezagupen maila aztertu nahi genuen, baita ikus entzunezko produktu mota desberdinen ekoizpen eta programazio faseei buruz zekitena ere. Ikus entzunezko mezuek komunikazio eremu berrietan duten transzendentziaren eta eraginaren inguruko ezagupen maila ere jakin nahi genuen.
‎Horrelako hausnarketa mailarik ez da beste taldeetan ikusten, non ia naturaltzat hartzen den Disney faktoriaren arrakasta ukaezina. Agerian geratzen da, beraz, berariazko formazioaren eta ikus entzunezko ekoizpen prozesuen gaineko hausnarketa eta begirada kritikoagoaren arteko erlazioa.
ikus entzunezkoen ekoizpena zein lan urratsetan oinarritzen den definitzeko gai ote diren,
‎Azkenik, ikus entzunezkoen ekoizpenarekin lotutako dimentsioen eta interpretazio edo ulerkuntzarekin zerikusia dutenen arteko erlazioak ere aztertu dira.
2015
‎Ikus entzunezkoen nazioarteko merkatua, eta, bereziki, Espainiakoa? krisian egon da azken urteetan, eta, ondorioz, estatuek nabarmen jaitsi dituzte ikus entzunezko ekoizpenen inguruko politiken laguntzak. Beraz, ekoizle eta inbertitzaileek era askotako formulak asmatu behar izan dituzte beren ikus entzunezko proiektuak finantzatzeko.
‎Partizipa (2007), Verkami (2009), Lánzanos (2010) eta Goteo (2011). Plataformak formatu eta eduki espezifikoetan espezializatu eta erabiltzaileak segmentatu ahala, Kifund sortu zen, 2011n, soilik ikus entzunezko ekoizpenen mikromezenasgoan jarduten duen lehen plataforma (Martínez et al., 2013: 90).
‎Las voces de la memoria n honako plataforma eta dispositiboen bitartez eraikitzen da narrazioa: ikus entzunezko ekoizpenen bilduma (on line), eskuko telefonoentzako aplikazioa (besteak beste, alzheimerdunak zaintzen dituzten pertsonak kontaktuan jartzeko), Youtube ko kanala (www.youtube.com/lesveusdelamemoria), edo Facebook kontua (https://www.facebook.com/lasvocesdelamemoria/, fref= ts). Horien bitartez erabiltzaileen parte hartzea ez da bereziki sustatzen, edukiak sortzeko aukerarik ez baita garatu, nahiz eta edukiak partekatzeko, edo edukiei buruzko iritzia emateko aukera eskaini.
‎Ara, HufpostLive edo Washintong Post moduko komunikabideek, esaterako, telebista saio gisa identifikatzen ditugun ikus entzunezko ekoizpenak sortzen dituzte; hau da, telebista tradizionalarekin lotzen ditugun saioak, baina streaming bidez hedatzen direnak, zuzenean eta sarean. Aldiz, New York Times, The Guardian, Vilaweb edo, gure artean, Berria egunkariek, esaterako, bideo informatiboen ekoizpenera jotzen dute sarriago, eta idatzizko albisteekin erakusten diren ikus entzunezko ekoizpenak gero bideo biltegietan gordetzen dituzte.
‎Ara, HufpostLive edo Washintong Post moduko komunikabideek, esaterako, telebista saio gisa identifikatzen ditugun ikus entzunezko ekoizpenak sortzen dituzte; hau da, telebista tradizionalarekin lotzen ditugun saioak, baina streaming bidez hedatzen direnak, zuzenean eta sarean. Aldiz, New York Times, The Guardian, Vilaweb edo, gure artean, Berria egunkariek, esaterako, bideo informatiboen ekoizpenera jotzen dute sarriago, eta idatzizko albisteekin erakusten diren ikus entzunezko ekoizpenak gero bideo biltegietan gordetzen dituzte. Helburua, hauen kasuan, ez da bideo kontsumo jarraitua sustatzea, ez baitute ohiko telebistaren programaziorik izaten.
‎Konbergentzia teknologikoak, erabateko konektibitateak eta mugikortasunak medioen arteko desberdintasunak urtu egin dituzte, baina, horrekin batera, edukien zentraltasuna azpimarratu dute. Horren jakitun, ikus entzunezkoaren industriak ere edukietan jarri du arreta eta bereziki lengoaia berrietan, ikus entzunezkoen ekoizpen multimedian, plataforma ugarietarako banaketan eta kontsumo esperientzia aberastuetan, ondoko ataletan aipatuko dugun bezala.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia