Emaitzak: 7
2006 | ||
Horrela, gaur egunbehar berezidun haurren adopzioaz hitz egitean, ez da posible haurraren ezaugarriei dagozkien aldagaien eragina beste maila ekologikoetako eragin aldagaietatik (adopzioko familia, testuinguru hurbila...) isolatzea. Faktore multzo horien artekoelkarrekintzak zein eragin duen garapen | horretan ere ez dago oso argi. | |
2007 | ||
Perpaus | horretan ere ez da gordetzen Altuberen legea, baina errazago irakurtzen da (9a.) a baino, batetik, aditza aurrerago duelako eta, bestetik, kohesio hobea dagoelako lehenago aipaturiko osagaien artean. Badago beste era bat ere, galdegaia aurrerago eroanda: | |
2008 | ||
Kasurik txarrenean auzokideen zerrenda egiteko, batzar guztietan parte hartu zutenak sartu eta epe zehatz batean egon ziren auzokideen kopurua zehaztu ahal izango genuke. Baina kasu | horretan ere ez genuke zehatz mehatz jakingo zeintzukrriborro hori teoria hutsean geldituko litzateke, beste iturri batekin alderatuz egiaz ziren auzokide hautagaiak eta zeintzuk auzokide hutsak, eta datu basean elkarri loturiko bilaketa korapilatsuak egin genituzke zirriborro bat lortzeko. Zitatzeko aukerarik izango ez bagenu. | |
hautesleen zozketa auzokide guztien artean, kargu bakoitzerako hautagaien proposamenak jasotzeko, eta ondoren bozketa, karguz kargu. Hala ere, udal | horretan ere ez da herri ordezkarien?, diputado del comun, eta, sindico personero del comun?? | |
2011 | ||
Euskaldunentzat bekak atera ziren. Baina | horretan ere ez zen sistematikotasunik egon eta azken 30 urteotan ez da beka programa sistematiko eta kalitatezkorik bermatu. UPV/EHUko irakasleria euskalduntzeko programek, berriz, gorabeherak izan dituzten arren, jarraitutasuna izan dute 1982/ 83 ikasturtetik. | |
Lehen biak hizkuntza akademien ohiko esparruak dira. Lehena, euskararen afera linguistikoei lotuta dago, teknikotzat har liteke; bigarrena, berriz, kulturgintzakoa, | horretan ere ez zen berezia zeren hizkuntzen akademiek hizkuntzaren kulturgintzan parte hartzen baitute. Hala, Euskaltzaindia euskal kulturgintzan diharduten eragileetako bat da (adb. liburuak argitaratuz). | |
2017 | ||
Hasteko, euskararen estatusa delaeta, euskara ez da ofiziala Euskal Herri osoan: EAEn eta Nafarroako iparraldean ofiziala da, baina ez da ofiziala ez Ipar Euskal Herrian, ezta Nafarroako hegoalde eta erdialdean ere (eremumistoa deritzon | horretan ere ez da ofiziala). Horrek ondorioak ditu euskararen normalizazioan, euskararen presentzia oraindik ez baitago oso hedatua hainbat esparrutan (administrazioa, hezkuntza, kasu), bereziki Iparraldean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 7 (0,05) |
Lehen forma
horretan | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hori ere | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ere ez | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |