Emaitzak: 6
2006 | ||
Adituen esanetan, emaitzarik altuenak ulertzeko, sakon aztertu behar da talde hori, eta, besteak beste, patata freskoak ez ezik, egosiak, txipak (azalarekin edo azalik gabe), patata purea eta abar. Agian | horrek ere azal lezake zergatik, kasu batzuetan, batez besteko kontsumoa handiagoa den haurrengan. Kontsumo handieneko kasuetan, txostenak kalkulatzen du 4 eta 6 urte bitarteko eskola umeek egunean 0,3 mikrogramo PFOS kontsumi ditzaketela kilo bakoitzeko (heldu baten batez besteko kontsumoa halako hiru, 0,1 mikrogramo pisu kiloko); zifra hori 0,2 mikrogramokoa da 7 eta 10 urte bitarteko eskola umeen pisuaren kiloko. | |
2008 | ||
2 Sozietate espainiarrak parte hartzen duenean sozietate anonimo europar baten bat egite bidezko eraketan eta sozietate hori zaintza agintariaren ikuskapenaren mende dagoenean, agintari | horrek ere azal dezake eraketaren kontrako aurkajartzea. | |
2015 | ||
Barazkiei dagokienez, zeliakoen %14k baino ez du betetzen eguneko 2 errazioen gomendioa, populazio orokorrean gertatzen denaren antzera. Emaitza | horrek ere azaltzen du behatutakozuntz ingestio urria. Aldiz, esne eta esnekien kontsumoa egokia da, %90k hartzen du bi esneki804 | |
2020 | ||
zahartzaroan egonik edo ez, dependentzia duten horien zaintzaile ia guztiak emakumeak dira; pentsionisten kopurua oso altua da eta horietatik probrezian bizi direnak emakumezkoak dira gehienak, soldata arrakala eta kotizazio eskasa edo horren falta dela eta, hau da, lan ordainduko arau patriarkalak direla eta, diru gutxiago dute, denbora gutxiago (etxeko eta zaintza lana egiten dutelako) eta baliabide publiko gutxiago. Horri estatus zibila gehitu behar zaio, | horrek ere azaltzen baitu emakumeen bakardadea, ez soilik zahartzaroan denbora luzeagoz bizi direlako eta alargun gehienak emakume direlako, baizik eta dibortziatu eta separatu bezala bizi diren gehienak emakumeak direlako, hau da, bikoterik gabe bizi direnen gehiengoa emakumeak dira. | |
2021 | ||
Esanahi sinbolikoaz gain, horrek badu azalpen kognitiboa; hau da, adituen arabera, gizakiaren epe laburreko memorian —edo STM ingelesez— errazagoa da 3 osagaiez osatutako elementuak gogoratzea (Cowan, 2001) 6. Nelson Cowanek zehazten du bitarte hori populazioaren gehiengorako eta, beraz, | horrek ere azaltzen lagun dezake, sinbologia alde batera utzita, herri ipuingintzak berezko duen joera eta ezaugarria. Zentzu horretan, hainbat dira herri testu desberdinek (ipuinek, UZTARO 119, Bilbo, 2021eko urria abendua bertsoek, baladek, kantuek, atsotitzek, etab.) memorizazioa errazteko erabiltzen dituzten baliabide mnemoteknikoak: | |
2022 | ||
Datua da. Aurkariaren atzetik ibili zen, eta | horrek ere azaltzen du bi taldeen artean badela aldea; edo atzo behintzat, izan zela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
horrek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori ere | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ere azaldu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |