Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2000
‎Donibane Garazinegindako ekitaldien berri eskaini zen, baina Hegoaldeko ekitaldien aipu bat ere egingabe. Izaera territorial horrek bultzatu gaitu albistegi hau gure analisitik kanpoan uztera.
2001
‎Hain zuzen ere, errealitate horrek bultzatu nau gai honi ekitera, gai honetansakontzera. Beraz, aurretiaz esan behar dizuet, ez duzuela aurkituko praktikatiksortutako esperientzia ederren kontakizunik.
2002
‎Xiberoko Botzak baditu bazkideak, eta horrek bultzatuta dirua biltzeko kanpainak antolatzen ditu. Zuberoan ez ezik Euskal Herri osoan.
2003
‎Azken hamarkadan, gainera, eraldaketa ugari bizi izan ditu, eta horrek bere tokia bilatzeko premia areagotu du. Kezka hori izan zen 2002 urtean UEUk egindako II. Kongresuaren arrazoi nagusia, eta kezka horrek bultzaturik erabaki zuen UEUren Talde Eragileak UEUren Historia idatzi behar zela. Erabaki horren lehenengo emaitza duzue esku artean.
2005
‎Kontuan izanik, gainera, aurreko orrialdeetan ikusi dugun erara, audientzia ez dagoela gu ikusteko edo entzuteko modurik egokienean (autoan gidatzen, tabernan edo ikasten leku itxi batean, lagunekin hitz egiten...), ez dira momentu eta toki aproposenak arreta jartzeko, beste gauzaren bat egiten gaudelako era berean. Egoera horrek bultzatzen du kazetaria idatziko duen testua argitasunez eta bizitasunez egitera.
2006
‎Planteamendu honetarako arrazoia dakanpo baliabideak (kasu honetan, familia) barne baliabideak (haurra bera) bezainbeharrezkoak direla, haurrak berak familia testuinguruko giroa eraikitzen duelakontuan hartzen baita (Labinowicz, 1980). Azken finean, ideia horrek bultzatu dituikertzaileak familia eta haur supergaituen egokitzapen hoberenerako beharrezkoakdiren aldagai garrantzitsuenak aztertzera, bai gurasoen azpisisteman eta bai nebaarreben azpisisteman.
‎Gure ustez, iragarleak salmenta kopurua igo nahi duela egia den arren, askotan merkatuan beraren presentzia areagotzea eta iraunaraztea izango da helburu nagusia, baina ikuspegi abstraktuari garrantzi gehiago emanda kuantitatiboari baino. Helburu nagusi horrek bultzatuko du iragarlea, merkaturatzeko orduan, ondasun eta ekoizkinen eskaintza handia egitera (De la Cuesta, 2002: 73).
2007
‎Eskolako eremuari dagokionez, beharrezkoa da BH heziketa metodo berezibatean oinarritzea. Metodo horrek bultzatu behar du irakasleak zein ikasleekikastea, ezagutzak sortzea eta beren heziketan parte hartzea (Lederach, 1984). Helburu hori lortzearren, ezinbestekoa da eskolek honako jarraibide hauek betetzea (EHBAK, 2001):
2009
‎Ikerketaanitzek diotenez, dimentsio hauen elkarrekintza desberdina da generoaren arabera.Emakumezkoen gorputzak informazio somatiko ugariagoa transmititzen du, gizonezkoen gorputzarekin alderatuta. Informazio ugariago horrek bultzatzen dituemakumezkoak arreta handiagoa jartzera sintoma fisikoetan eta sentitzen dutenaberen gorputzen funtzionamenduari gehiago egoztera, sintoma fisikoek biologikoakez diren beste jatorri batzuk izan ditzaketenean ere (emozionala, soziala, testuinguru fisikoarena...). Gainera, emakumezkoen gain gizarteak jartzen duen lankargaren ondorioz, emakumezkoek estres handiagoa jasotzen dute, eta h... Halaber, sintoma fisiko horiek, estres egoera mantentzen bada, gaixotasun larriagoen aitzindariak izan daitezke.
2010
‎Dohako Errondako beste negoziazio arlo esanguratsua zerbitzuena da. Aztertudenez, zerbitzuen nazioarteko merkataritzaren presentzia asko zabaldu da azkenaldian eta errealitate horrek bultzatu zuen GATTeko Uruguaiko Errondan arlo horibarneratzera GATS akordioaren bitartez. Mendebaldeko herrien presioei jarraituz, zerbitzu mota ugariagoetara zabaltzeko ahalegina egiten da Dohako Errondan.Zerbitzuetako merkataritza babesa erregulazio nazionalaren bidez gauzatu ohi da, ondasunen muga sarien eta kuoten sistematik aldenduz.
‎Matizazio oso garrantzitsu bat egin behar da. Prozesua lanagintaritzaren komunikazio bidez hasten denean, normalean ez da beharrezkoa izango aurreko adiskidetzea, jada aipatutako agintaritzaren aurrean arrakasta gabe eman delako (lan harremanak arautzen dituen 17/ 1977 Legearen 21 art.), eta porrot horrek bultzatu du lan agintaritza epaiorganoari komunikazioa igortzera.
2011
‎Eztabaida horrek bultzatu ninduen EEBBetan Ritchie irakaslearekin batera egindako ikerketaren emaitzetaz artikulu bat euskaraz idaztera (Etxenike, 1995).
2012
‎Gure ustez, iragarleak salmenta kopurua igo nahi duela egia den arren, askotan merkatuan beraren presentzia areagotzea eta iraunaraztea izango da helburu nagusia, baina ikuspegi abstraktuari garrantzi handiagoa emanda kuantitatiboari baino. Helburu nagusi horrek bultzatuko du iragarlea, merkaturatzeko orduan, ondasun eta ekoizkinen eskaintza handia egitera (De la Cuesta, 2002: 73).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia