2005
|
|
Espainian 61 milioi ordainketa txartel inguru eta 55.000 kutxazain automatiko baino gehiago daudela kalkulatzen da. Hain zuzen ere, Sevillako Probintzia Auzitegiak aste honetan ezagututako epai baten arabera, finantza erakundeek iruzur mota
|
horrek
bezeroei eragiten dien kalte ekonomikoari “erantzun behar” diote. Zehazki, epaileek deusez deklaratu dituzte Banco Santander Central Hispano (BSCH) banketxeak merkaturatutako 4B eta Mastercard txartelen kontratuetan jasotako bi paragrafoak.
|
|
Prebentzio neurri gisa, kutxak duela bi hilabete Interneteko atarian horrelako iruzurrei buruzko ohar bat jarri zuen. Ohar
|
horrek
bezeroei gogorarazten die ez dietela inori eman behar haien datu pertsonalak, pasahitzak edo sarbide gakoak, iruzurgileak beren kontuetara sar baitaitezke. Bezeroek edozein eragiketa elektroniko egin ahal izan baino lehen, etengabe agertzen da abisua zure webgunean.
|
|
Erabiltzaileak irabazi egiten du, lehendik zuenari (etxean duen banda zabala prezio berean) WiFi bidez Internetera sartzeko aukera gehitzen baitio, Foneko beste kide bat konektatuta dagoen munduko edozein tokitan. Sarbide hornitzaileak, bestalde, irabazi egingo du, aparteko zerbitzu bat eskaini ahal izango baitu hatza mugitu gabe, eta
|
horrek
bezero berriak erakarriko ditu, banda zabaleko konexio baten erabiltzaile direnek soilik parte har baitezakete ‘Fon iraultza’ horretan. Ez partekatu Izaera independente, kultural eta komunitariokoa zuten, eta banda zabala agertu zenean sortu ziren Europan 1994an.
|
2006
|
|
Hegaldia kontratatu duten konpainiako mostradorean egin behar dituzte erreklamazioak bidaiariek. Iberiak bere oharrean dioenez, “egoera
|
horrek
bezero guztiei eragiten dizkien kalteak deitoratzen ditu”, eta “ahalegin guztiak egiten ari da langileak lanpostuetara itzultzeko eta eragiketaren normaltasuna ahalik eta lasterren berreskuratzeko”. Erreklamazioak Gertakari horiei dagokienez, gobernu iturriek adierazi dute “arazo pribatu batek ezin dituela garraioak geldiarazi”.
|
2007
|
|
funtsezko alderdi honek tratamendua baldintzatu eta arriskuak areagotu egin ditzake.Zentroen %65ek ez zioten hartu pazienteari tentsio arteriala eta ez zuten horretaz interesik erakutsi.Balizko gehiegizko pisua, gorputzeko gantzaren banaketa eta kopurua eta gainerakoak determinatzeko funtsezkoak diren datu antropometrikoen azterketa balioztatzean emaitzak ez diren horren okerrak baina, halaz ere, deigarria da, oso, bisitaturiko zentroen %13k pazientearen pisua eta %17k altuera apuntatu ez izana.Hirutik bakar batek neurtu zizkion bezeroari gerriko, aldakako eta gainerako perimetroak eta profesionalen laurdenek baizik ez zuten neurtu gorputzeko guztirako gantza, inpedantzien bitartez (makina batzuek azkar eta eraginkortasun osoz kalkulatzen dituzte ur, gantz eta masa librearen kopuruak), batik bat.Zentroen erdiek baino ez zuten interesik agertu pazientearen pisuaren bilakaeraz, nahiz alderdi hori beharrezkoa den gehiegizko pisuaren balizko jatorria ezagutzeko, eta hiru zentrotatik bitan baizik ez zioten galderarik egin aztura kaltegarriez (tabako eta alkohol kontsumoaz, adibidez) ezta pazienteak praktikatzen zuen ariketa fisikoaren gradu edo motaz ere.Aspektu psiko sozialak (janariaren aurreko jokabidea, elikagaien gaineko zaletasun eta higuinak, aldartea, etc.) zentroen %30etan soilik aztertu zituzten egokiro.Ia 1.400 euro, batez beste: ...kalkulua ere egin da) kobratzeaz ari garela, batez bestekoa hileko 163 euro da.Prezioak doaz, hileko, 600 euroetatik (establezimendurik garestienean) 40 euroetaraino (merkeenean). Informazio eskasaTeknikariak lehen kontsulta doan eskaintzen zuten zentroetara joan ziren, batik bat.Azterturiko zentrorik gehienek lehen kontsulta doan mezua amu gisara baliatzen dute baina, egiaztatu den bezala, bisita
|
horrek
bezeroari ez dio ematen tratamenduan hastea komeni zaion edo, egitekotan, eraginkorra gertatuko zaion determinatzeko bezainbesteko informazioa.Profesionalen %30ek eman zioten balizko konponbideei buruzko informazio onargarria.Hori estimagarritzat jotzen da tratamendua pazientearen premietara egokitzen denean (dieta pertsonalizatzea, azterketa osoa egin ostean) eta, asteko, kilo erditik kilo beter... zentroen %46k (hots, 2002 urtean eginiko azterketako %14 hartatik urruti), izar produktuetan oinarrituriko tratamenduak egiten dituzte; horrek, establezimenduak besterik gabe deskalifikatu egiten ditu, bertan ez direlako elikatze aztura zuzenak irakasten eta pisu galtzeari luzaro eusteko balio ez dutelako.Horrelakoetan bezeroak inoiz baino arreta handiagoa ipini behar du, zentro horietako askok eskaintzen duten ustezko dieta pertsonalizatua, gehien gehienetan, argaltzeko balio omen duten beren produktuak saltzeko aitzakia baizik ez baita.Zentro horiek, horrela, etekin bikoitza ateratzen dute:
|
|
Garbitzaileek izaten duten arazoetako bat langileak txandakatzea da. Arazo
|
horrek
bezeroei eragiten die, urtebetean hainbat langileri gertatzen zaiela ikusten baitute. Nola ziurtatu langile berria konfiantzazkoa dela?
|
2009
|
|
Eskaintza oso desberdina da, eta deigarrienen artean dago Caixanovak “Depósito Bogart” produktuarekin egindako proposamena. Gordailu
|
horrek
bezeroaren diruaren %50 sei hilabeterako %6ko UTBra bideratzen du; beste %50, 24 hilabeterako, eta bi aukera hauetako handiena lortzeko aukera ematen du: “Ibex 35” delakoaren eboluzioari lotutako errentagarritasuna edo %2ko kupoia.
|
2012
|
|
6 Teknikariak tarifei buruzko informazio orria eraman behar du. Orri
|
horrek
bezeroaren etxera eraman behar du, eta eskulanaren prezioak, joan etorrien gastuak eta eskaintzen diren zerbitzuak zehaztu behar dira. Gainera, presaz edo lanaldi arruntetik kanpo egindako lanengatik aplikatzen diren errekarguak ere azaldu dira.
|
|
“Hori da egin duguna, balora ezazue nahikoa den ala ez”, proposatu zuen. Haren ustez, “ezinezkoa” da Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalak lehentasunezkoak ikuskatzea, komertzializazioaren une zehatzean, 20.000 sukurtsal guztira,
|
horrek
bezeroaren eta erakundearen arteko harremana oztopatuko bailuke. “Mota guztietako informazioa eta jarraibide zehatzak eman zaizkie bezero eta igorleei, egin dezaketenari edo egin ezin zutenari buruz, eta, ondoren, ondo egin duten edo ez gainbegiratu da.
|
2013
|
|
Aldatu konpainia:
|
horrek
bezeroaren itxaropenak betetzen ez baditu, aldaketa bat egiteak epe ertain eta luzera ere aurreztea ekar dezake. Azken urteotan, telefonia eskaintza handitu egin da, eta bezeroak erakartzeko lehiak mesede egiten dio kontsumitzaileari.
|
2016
|
|
7 Sinatu ezabatzea eta ziurtagiria lortzea Beharrezkoa da NANarekin batera joatea eta titular guztiak sinatzea. Garrantzitsua da, halaber, bankuak kontua kitatzeko ziurtagiri bat ematea eta eskatzea, dokumentu
|
horrek
bezeroaren eta erakundearen arteko kontratu harremanaren terminoa adierazten baitu. 8 Komisioak ordaindu, baldin badaude Normalena ez bada ere, eta ia kasu guztietan kontu bat doan bertan behera utz daiteke.
|
|
Banku erabiltzaileak ez daude zure erakundearekin gustura. Inmark Europa aholkularitza enpresak iaz argitaratutako azterlan baten arabera, espainiarren %25ek bakarrik uste zuen ez zuela bankuz aldatzeko arrazoirik, eta
|
horrek
bezeroen %75i aukera ematen zien aukera ona ematen bazuten. Baina bankuarekin gustura dauden biztanleen laurden horretan sartzea lortzea ez dago erakundearen esku bakarrik.
|
2017
|
|
photographee.eu 2 Ez bilatu bezero berririk Autonomo bati ia beti eguneroko zereginak gainditzen dizkion arren, lanean gehiegi zentratu eta beste alderdi batzuk alde batera utzi, hala nola bezeroak etengabe erakartzea, negozio bat eramateko modurik okerrenetako bat da, eta epe ertain edo luzera itxi behar izatea. Batzuetan, jarrera
|
horrek
bezero bakarra izaten du, eta horren mende dago ia finantziazio guztia (mendeko autonomo bat, baina bere eskubideak ez dituena) eta, bere enkarguen kopurua falta edo jaisten den egunean, zaila izango da jartzea. Mendeko autonomo baten eskubideak.
|
|
Banku erakundeek 0,2 zentimoko kostua izango dute transakzio bakoitzeko. Nolanahi ere, zenbateko
|
horrek
bezeroari eragingo dion erabakia izango da, gaur egun kreditu eta zordunketa txartelekin gertatzen den bezala. Baina garrantzitsuena berrikuntza da, TIPS bidezko berehalako ordainketa prozesuan.
|
2018
|
|
Baina argitu du ongarriztatze onak daudela, gustatzen ez bazaizkie ere, eta txarrak, «ondo baino hobeto dakitenak ordaindu behar dutela eta ez dutela ordaintzen, edo gutxiago ordaintzen dutela aitzakiak jarrita». Irabaziak lortzeko premia
|
horrek
bezeroari kalte egiten dioten zenbait prozedura dakartza berekin. Zein dira arguciak?
|