2007
|
|
Testuingurura egokitutako hezkuntza, gazteei benetako aukera profesionalak emango dizkiena, Lima eta atzerrira masiboki eror ez dadin. Nekazaritza eta abeltzaintzako hezkuntza sare teknikoak Catamayo Chira arroan (Piura) Mugarik Gabeko Hezkuntzak antolaketa sistema berritzailea jarri du abian Catamayo Chira arroko landa eskoletan (Peruko eta Ekuadorreko muga), Hezkuntza Sareen egituraren bidez. Sare
|
horiek
Lehen Hezkuntzako zenbait ikastetxek eta, gutxienez, Bigarren Hezkuntzako ikastetxe batek osatzen dituzte, eta curriculum dibertsifikatua ezarri dute eskualdeko ekoizpen baliabideen kudeaketa eraginkorrerako eta integrazio binazionaleko kultura sustatzeko. Bestalde, proposamenak harreman binazionaleko guneak sortu ditu Peruko eta Ekuadorreko hezkuntza eragileen artean, eta bakearen eta integrazioaren kultura sustatu du.
|
2008
|
|
berariazko lanbide gaitasunez gain, programa horietako ikasleek beste oinarrizko gaitasun pertsonal batzuk eskuratu behar dituzte, lan merkatura pasatzea errazteko. Oinarrizko gaitasun
|
horiek
Lehen Hezkuntzako eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako gutxieneko irakaskuntzetan oinarritutako curriculum ikuspegia duten modulu orokor hauetatik abiatuta garatzen dira. Oinarrizko ikasketa instrumentalak, gizarte eta lan orientazioa, informazioaren teknologiak edo gaztelania bigarren hizkuntza gisa dira prestakuntza honetan sartzen diren moduluetako batzuk.
|
2015
|
|
" Ikastetxeetako jarduna azterketa horietara moldatzen joango delakoan gaude dio Iñigo Salaberriak, lorpen maila handiena eskuratu aldera, eta horrek urteetan esfortzu handiz egindako bilakaera metodologiko pedagogikoa kaltetuko luke". Ebaluazio diagnostikoa izan arren, irakasleek eurek aurreikusten badute froga
|
horiek
Lehen Hezkuntzako ikasketa prozesua baldintzatuko dutela, irudikatu zein izango den Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza bukaeran Batxilergora igaro ahal izateko ikasleek gainditu duten kanpo ebaluazioaren eragina. Izan ere, irizpide eta eduki jakin batzuk neurtuko dituen eta kanpotik prestatuko den makro azterketa gainditzeko betebeharra jasotzen du Heziberrik, LOMCEk aipatzen duen" errebalida" hitza saihestu arren.
|
2016
|
|
Ferrerok berak azaldu duenez," umea da ardatza eta, alde guztiek baldin badakite nola dagoen, egokiago lagundu diezaiokete; etxetik ekartzen dituen ardurekin edo Plisti Plastan bizi izandako egoerekin". Metodologia berritzaile honen emaitzen harira, ikerketak egin dituzte Alemaniako hainbat eskolatan, ume
|
horiek
lehen hezkuntzara heltzean nola moldatzen diren jakiteko. Ferrerok aipatutako ikerketa horien arabera," harreta gaitasun eta handiagoak erakusten dituzte haurrek; etxeko lanak egiterako orduan aktiboagoak dira, gatazkak era lasaiago batean konpontzen dituzte, sormen handiagoa erakusten dute eta istripu gutxiago dituzte, beraien gorputzaz oso kontziente direlako".
|
2019
|
|
Bertan aurreratu dute ikastolaren berrikuntza pedagogikoa indartzeko baliatuko dutela Araba Euskaraz 2020an jasotako dirua. Zehazki, Haur Hezkuntzako" proiektu integralaren eraldaketa" indartu nahi dute, eta dagoeneko martxan dauden aldaketa pedagogiko
|
horiek
Lehen Hezkuntzara ere eraman nahi dituzte. Martxan duten beste proiektu bat ere indartu nahi dute:
|
2021
|
|
rotia Eskolaz kanpoko jarduerak: zer adinetan hasi Eta espezialista
|
horiek
Lehen Hezkuntzan sartu behar direla ikusten badute ere, bereziki gizarte bazterkeriako arriskuan dauden ikasleentzat, begi onez ikusten dute lau urtetik aurrera gomendatzen direla. Antzeko iritzia du Álvaro Bilbao neuropsikologoak.
|
2022
|
|
Jolasak, bazkaria eta Iago Magoren ikuskizuna izango dira Sanjuandegiko Umeen Egunean. Ekintza
|
horiek
Lehen Hezkuntzako haur guztiei zuzendutakoak izango dira. Parte hartu nahi dutenek bihar, ostirala, dute izena emateko azken eguna.
|