Emaitzak: 8
2009 | ||
18 urte nintuen guti gorabehera, Xalbador eta Mattin jin beharrak ziren bertsotan aritzera. Gu dantzan eta | horiek bertsotan... Orduko banuen bertsotan kantatzeko tira, lagunartean ari nintzen errexki. | |
Elkarteak eskainitako baliabide eta bitartekoekin talde solteak etorkizunean bertso eskola garatu izan daitezen gura du: . Elkartearen papera soilik izan dadila laguntza behar dutenean laguntza hori eskaintzea, baina jar ditzagun bitartekariak etorkizunean talde bakan | horiek bertso eskola garatu izateko?. Egonkortasun handiagoa ikusten die bertso eskola garatuei Azurmendik: | |
2017 | ||
Hezkuntza arautuko bertsolaritza ikasgaian, bertsoak batez ere idatzi egiten direla dio Arrizubietak, eta jolas bidez lantzen direla errimak. Arbinak eskola ordu | horiek bertsoaz gain beste gauza batzuk lantzeko baliatzen dituela kontatu du: " Adierazkortasuna lantzen dugu, hitzekin esan dezakezu gauza bat baina justu kontrakoa adierazi, ideiak lantzen ditugu". | |
2019 | ||
Zer zaindu nahi dugun pentsatuz, harreman sanoak izateko hemen eta orain zerekin konprometitu behar dugun, eta bide horretan zer aldaketei diegun beldur. Galdera | horiek bertso (leku) txiki eta handietan irudikatuz: hirian, auzoan, lurraldean, etxean, gorputzean... | |
Aldiz, gizonezkoari, sarritan, hark ezer galdetu gabe aldamenera joaten zaizkio antolatzaileak edo bazkaltiarrak eta gauzak kontatzen dizkiote, kontuak esan... Uste dut mutilei askoz tratu gehiago ematen dietela, eta guk bila ibili beharra daukagula, edo gure bertsokideari kontatzen dizkioten gauzei adi egon behar dugu, guri zuzenean kontatzen ez dizkiguten arren datu | horiek bertsotarako ditugulako". | |
2021 | ||
Bistakoa da hiru egile | horiek bertso munduak garatutako gogoetan aktore garrantzitsuak izan zirela, eta bakoitzaren talentu indibidualetik egindako ekarpena funtsezkoa suertatu zela teorizazioa garatu, artikulatu nahiz testuratzerakoan, baina hori bezain agerikoa da euren lana prozesu kognitibo partekatu batean oinarritzen zela: "[...] bertso saioen osteko solasak eta Bertsozale Elkarteko bilerak izan dira guretzat bertsogintzari buruzko iturri" bibliografikorik" preziatuenak, bibliografiari dagokion atalean aipatzen ez badira ere" (Garzia, 2002: | |
Esanguratsua suertatzen da, euren kritiketan idazle | horiek bertso munduko sektore klasikoenekin lerratzen zirela ikustea: | |
2023 | ||
Ariketa | horiek bertsotan egitera bideratuak izan dira, bat bateko bertsolaritza erdigunean jarriz, batzuetan, eta beste zenbaitetan idatziz. Irakasleak ikasleen mailara egokitu ditu helburuak, eta ekintza komunikatibo errealen aurrean jarri ditu ahal zela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 8 (0,05) |
Lehen forma
horiek | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - EHU | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Bertsolari aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek bertso | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek bertso mundu | 2 (0,01) |
horiek bertso beste | 1 (0,01) |
horiek bertso egin | 1 (0,01) |
horiek bertso eskola | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |