2005
|
|
lizentziak ustezko administrazio egintzaren bidez lortu ahal izatea; eraikitze bidean dagoen obra amaitu dela agerraraztea; amaiera hori Jabetza Erregistroan jaso ez izanaren ondorioak; hirigintza diziplina neurrietatik at dauden eraikinen inskripzioa; hala denean, obra berrien adierazpenak jabetza horizontalpeko arauketekin lotzea; edota jabetza erregistratzaileen eta hirigintza agintarien artean izan beharreko elkarlana. VII eta VIII. kapituluetan, administrazio prozeduretan eta Administrazioarekiko auzian agindutako aurreneurrizko idatzoharrak arautu dira, azken
|
horiek
Administrazioak nahiz norbanakoek estzearen ondoriozko espedienteen hasiekatutakoak izan. Arauketa berri horren helburuetako bat da hirigintza diziplinari lotutako gaietan, jabetza erregistratzailea laguntzaile eragingarria izatea, aurretiaz ezarri bezala?, baina horren berezko eginkizuna ukitu gabe.
|
2007
|
|
Ezerezteak datuak blokeatuko ditu, eta datu
|
horiek
administrazio publikoen, epaileen eta auzitegien esku bakarrik gordeko dira, tratamenduak erator ditzakeen erantzukizunei aurre egiteko, erantzukizun horien preskripzio epeak iraun bitartean. Epe hori igaro ostean, datuak ezabatu dira.
|
|
Edozein kasutan ere, izaera pertsonaleko datuak komunikatzeko modukoak izango dira, datu
|
horiek
administrazio publiko batek beste batentzat lortu edo prestatutakoak direnean.
|
|
2 Orobat, elkarte
|
horiek
administrazio publikoei eman dizkiete administrazio publiko horiek eskatutako txostenak, elkarteek euren xedeak betetzeko gauzatutako jardueren inguruan.
|
|
Zerbitzu
|
horiek
administrazio publikoetan ezar daitezen, aintzat hartuko da zerbitzu horien antolaketa egitura eta, hala denean, sektorekako esparruak edo esparru deszentralizatuak dauden.
|
|
Funtzio Publikoaren Estatutuak araututako funtzionario publikoen zerbitzu harremanak, bai eta estatuaren, toki korporazioen eta erakunde publiko autonomoen zerbitzupean dauden langileen zerbitzu harremanak ere, lege baten aginduz, harreman
|
horiek
administrazio zein estatutu arauek arautzen dituztenean.
|
|
Ondore horietarako ulertuko da garraio zerbitzuak ematen dituzten pertsonen jarduera lan esparrutik kanpo dagoela. Horretarako, pertsona
|
horiek
administrazio baimenen titular izan behar dira, eta euren jarduera gauzatu behar dute kasuan kasuko prezioaren arabera, zerbitzu publikoko merkataritza ibilgailuak erabilita, eta merkataritza ibilgailu horien jabetza edo horiek erabiltzeko zuzeneko ahalmena izanda; orobat, ez du garrantzirik modu etengabean zerbitzuak zamaketari edo merkatari berari ematea.
|
|
Egiatan, ez da eskubide bat edo gizarte eta ekonomia politikaren printzipio bat, elkartze profesionalerako eskubidearen adierazpen zehatza baino. «Administrazio Korporatibo» izenekoaren kasu batzuk sartuko lirateke hemen, lanbide elkargoen kasua izan ezik,
|
horiek
administrazio korporatiboaren barruan egon arren konstituzio arauketa berezia baitute (EKren 36 art.). Horien kasuan bezala, konstituzio testuak lanbide erakundeen barne egitura eta jardunbidea demokratikoak izatea eskatzen du. Lanbide elkarte horiei lotuta, zenbait zalantza planteatu dira artikulu honetara bildu daitezkeen entitateetan nahitaez izena emateari dagokionez, besteak beste, nekazaritza ganberetan, jabetza hiritarreko ganbera ofizialetan eta merkataritza, industria eta nabigazio ganberetan.
|
2008
|
|
Sozietatearen administrazioa uzten denean batera jardungo duten bi pertsona baino gehiagoren esku, pertsona
|
horiek
Administrazio Kontseilua eratzen dute.
|
|
Behin jarduna hasi eta gero,
|
horiek
Administrazioaren arioz bultzatu behar dira amaitu arte, eragingarritasunez eta azkartasunez gauzatu behar direlarik. Egun bakoitza amaitzean, jarduna eten behar da, eta eteten direnetik hurrengo sei hilabeteetan zehar edozein unetan has daitezke.
|
|
b) Erreklamazioa gauzatzeko organo eskudunak dira ekonomia administraziozko auzitegiak. Auzitegi
|
horiek
administrazio organoak dira, baina organo kudeatzaileetatik lokabeak, hierarkiaren aldetik eta eginkizunaren aldetik.
|
2011
|
|
Legeek korporazioak sortu edo aitortu badituzte, lege horiek arautuko dute halako korporazioen gaitasun zibila; elkarteena, horien estatutuek; eta fundazioena, euren eraketa erregelek, baldin eta erregela
|
horiek
administrazio xedapenaren bidez behar bezala onetsi badira, betekizun hori beharrezkoa denean.
|