Emaitzak: 8
2006 | ||
Batzuetan yuch eta burua adiera berarekin erabiltzen ditu Homerok35 Euskarak ongi ematen digu, berriro ere, kidetasun | hori ulertzeko modua eta argitzen, batzuetan, oso lauso agertzen diren hainbat pasarte homeriko: burua norbera litzateke grekoz ere; ez da, derrigorrez, giza arima fisikoki burmuinean edo garunean zertan jarri. | |
2009 | ||
Hori ez onartzea. Pentsatzea musikak forma jakin bat duela eta hori dela forma bakarra; kontuan hartu gabe espazioak, soinu ekipoak eta abarrek nolako eragina izan dezaketen musika | hori ulertzeko moduan, entzuteko moduan. Akatsa da musika gauza itxia dela pentsatzea. | |
2013 | ||
Hori da arazoa, eta ez beste ezer. Plangintza estrategiko bakar bat genuen, baina | hori ulertzeko modu diferente bi. Eragileen arteko elkarlana modu guztiz horizontalean ulertzen dut nik, ez bertikalean, Gerediagak bezala. | |
Ius gentimun deiturikoak bere barruan hartzen zituen, bai herritarrak, bai herritar ez zirenak. Ius gentium | hori ulertzeko modu horri esker, erromatarrek aurre egiten zieten pelegrinen eguneroko arazoei, pelegrin horiek Erromaren gobernupean bizi ziren neurrian. Geroago hausnartu egin zen Ius gentium horren erregelak unibertso osoan zergatik zeuden aitortuta ulertzeko. | |
2014 | ||
Berdintasun eta genero arloko ikasketa espezializatuen amaierako lanean, migrazioak EAEko emakume afrikarrengan eragiten dituen aldaketez hausnartu du. " Pertsonak euren kultura egokitzen doaz, bakoitzak berea dakar jatorritik, baina beste herrialde batera heltzean kultura | hori ulertzeko modua eta balioak egokitu behar dira. Aztertutako emakumeen kasuan, aldaketok izaera berrien eraikuntza ekarri dute, balio berriak hartu eta lehendik zituzten batzuk alde batera utzi dituztelako. | |
2021 | ||
Gizarte gaien gainean bertsolariak botatzen duena jendeak bere egiten badu, mezu | hori ulertzeko modu bat eta bera dutelako da. Garapen bat dago balioak ulertzeko moduari buruz, baina da gizartea mugitu delako. | |
Alde horretatik, elebitasuna eta kognizioa aztertzeko orduan testuinguruak garrantzia duela modu zabalean onartua dago ikerketa horietan. Giza psikologiak eta testuinguruak lotura dutela esatea, hala ere, oso ideia zabala da, eta ideia horren barruan harreman | hori ulertzeko modu asko daude. Giza psikologia ulertzeko bi ikuspegiek, aurreko atalean aipatu direnek, ikertzeko abiapuntu oso ezberdinak eta ikerketa gauzatzeko galdera ezberdinak ekarriko dizkigute. | |
2022 | ||
Gizarte gatazken eta biolentziaren arteko lotura maskulinitatea dela aitortuta, indarkeria prebenitzeko aukera berriak zabaldu dira (Kaufman 1999, 2001). Baina lotura | hori ulertzeko modua da orain sutsuki eztabaidatzen dena, eta interpretazio psikologiko, estruktural eta diskurtsiboak mahaigaineratu dira (Jefferson 2002). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 8 (0,05) |
Lehen forma
hori | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Argia | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
AVD-ZEA liburuak | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori ulertu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ulertu modu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |