Emaitzak: 7
2007 | ||
1 Bertso sail hau orri solteetako baten dagoen arren beste bertsio bi ditu, bata Borrador Kuadernoan (BK) eta bestea Cuaderno Uruguayn (CU). Hala ere, azken | hori ez dago osorik. | |
2013 | ||
festaeta oroitzapen egunen ospakizunetan, oroimen lekuen antolaketan, kongresuetan, erakusketetan eta abarretan. Hala ere, memoria saio horiek jendaurrekoak, gizartekoak edo kultura oroimenak izaten dira, eta memoriaren leherketa | hori ez dago oroimen pertsonalarekin edo gizabanakoaren oroimenarekin lotuta (Burke 2011: 490) 15 | |
2015 | ||
Potten ere literatura konparatuaren pean dauden ideiak aldarrikatu zituztelarik, haren kontzepzio tradizionalaren ajeak jaso zituzten halaber (Europa aipatuz esplizituki), kasu honetan, Saidek kritikatutako eurozentrismoa. Kritika | hori ez dagokio oraindik orain berreskuratutako aipuari soilik, baizik eta Pott aldizkariari oro har eta baita Ustela eta Oh! Euzkadiri ere, baiki, zeinen erreferentzia asko europarrak edo mendebaldarrak izan ziren106 Aitzitik, afera testuinguruan kokatuta, nekez eska diezaiokegu 70eko hamarkadako hondarreko Euskal Herriko literatur aldizkari bati kritika poskoloniala egitea. | |
2021 | ||
Baina, arrakala edo lotura falta | hori ez dagokio gelako errealitateari soilik; izan ere, LIR3 k dioenez, proposatzen diren konpetentzia, helburu edota edukiak landu ahal izateko ikastetxeetan eta familia testuinguru batzuetan ere baliabideak falta dira, eta oreka egokira iristea ez da erraza izaten. Era berean, ikastetxeak bakoitzak ezarrita dituen programazioa edota berezko eduki kurrikularrak muga ere izan daitezkeela iruditzen zaio. | |
Bide beretik, adinak eta belaunaldien arteko jauziak desberdintasunak ezartzen dituztela uste du IEE1 ek. Bere iritziz, unibertsitatetik ikasgeletara sartzen den irakasle berri | hori ez dago behar beste prestatuta literatura irakasteko, formazio pedagogiko faltaz gainera, bizitzak eskaintzen dituen eskarmentua eta hainbat trebetasun orokorren garapena ere falta zaiolako. | |
" Ikastetxe batzuetan hezkuntza literarioan oinarritzen saiatzen dira ikasleen behar, interes zein gaitasunei modu egokian erantzuteko. Baina | hori ez dago orokortuta. Irakasleak. oro har, ez daude literaturaren didaktikaz eta hezkuntza literarioaz jantzita. | |
" Goratuta dagoelako idazlearen figura hori. Irakurle konpetentearen figura | hori ez dago goratuta". Horrez gain, literaturak badu beste arazo erantsi bat: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 7 (0,05) |
Lehen forma
hori | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Labayru | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hori ez | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ez egon | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |