2000
|
|
Sintesi
|
honetan
ez dugu SUD OUEST egunkaria aipatu: izan ere jadanik azaldudugunez, Euskal Herriaz ari denean, egunkari honek, ia Iparraldeko Euskal Herriaislatzen du soilik.
|
|
Zentzu honetan, lege
|
honetan
ez zen aurreikusi ere egin, ekimen pribatuak telebistarik eskainzezakeenik. Berrantolaketa hori 1987an gertatu zen, Telekomunikazioen Ordenamendurako Legearekin (LOT delakoa, 31/ 1987 Legea, abenduaren 18koa); bertan irrati eta telebista zerbitzuak, beren funtsezko izaera publikoa galdu gabe?
|
|
Baina nola galderari helduz gero, auzia korapilatu egiten da guztiz. Egia esanbehar baldin bada, hiru alderdien estrategiak puntu
|
honetan
ez dira oso agerikoaketa interpretazio makurretan erortzeko arriskua dugu. Dena den, beraien artekodesadostasunak begien bistakoak dira; izan ere, nahiz eta denek onartzen duten, batetik, prozesuak derrigorrez demokratikoa izan behar duela eta, bestetik, elkarrekin duten helburua lortzeko hirurek lankide izan behar dutela, bakoitzak bere ñabardurak jartzen dizkio lankidetzari horri eta, ondorioz, baita, demokraziari?
|
|
Nafarroako abertzaleek baino eskubide gehiagorik ez dute, gehiengoa izanikere. Baina oraingo
|
honetan
ez dut ondorio politikoez edo balioen erabilpen zinikoazaritu nahi. Orain adierazi nahi dut, kultura batean, gure baitan pentsatzeko ematen denprozesuan, zer pisu duten balioek erabakiak eta jarrerak hartzeko orduan.
|
|
Gizaki estetikoaren alternatiba, Kierkegaard-en kasuan, ez da izango gizaki etikoa, bera ere, naturala??, erlijiosoa baizik, naturaren zeharoko ukazioa bere formaguztietan. (Gogora Unamuno; Txillardegik puntu
|
honetan
ez die bioi guztiz jarraitzen, eta bere soluzio modua asmatu du). Kierkegaard-en kasuan, benetan, bizitzaeta pentsamendua (pentsamenduaren eboluzioa) bat bat ibili dira, berak exijitzen zuenbezala.
|
|
Helvetiar herrian, botere politikoaren menean ez dagoen Epaimahai bat dago, non jendearen protestak entzun eta aztertzen diren. Kontseilu
|
honetan
ez dago funtzionario bat ere ez, ezta parlamentaririk edo irrati telebistako pertsonarik ere.
|
|
Bestalde, ezin da ukatu hezkuntza sistema nazionalei buruzko lanak ugariak direla hezkuntzaren historiaren arloan; hala ere, hutsune nabarmena antzeman daitekeelakoan gaude, lan esparru
|
honetan
ez baita egin ezinbestekoa den nazionalismoaren inguruko analisirik, hain zuzen ere identitate nazionala arazoaren funtsezko ardatza denean. Alde horretatik, hemen aurkezten dugun lanak eskaini nahi duen ikuspegiak, hezkuntza politikaren arloko fenomeno hori (hezkuntza sistema nazionalaren sorrera eta eraikuntza prozesua, alegia) era ezberdin edota ezohiko moduan berrirakurtzearen beharra nabarmendu nahi luke.
|
2001
|
|
Komunikazio egoeraren ezaugarriak identifikatu eta garrantziaz jabetzea.Ikasleek maila
|
honetan
ez dute kontuan izaten zein den egoera komunikatiboa, eta, ondorioz, ez dute hizkera egokitzen. Bloke hauen bidez hizkeraformalaren eta informalaren ezaugarriak ezagutu, kontrastatu eta aplikatzeko aukera izango dute, hizkuntza beren inguruan topa ditzaketen egoeretan nola egokituko luketen hausnartuz.
|
|
2 Hegi malkartsuetako ezarkuntzak: aurrekoan ez bezala, kasu
|
honetan
ez dahabitataren jarraipenik egon; antzinako ezarkuntza horiek despopulatutadaude gaur egun, eta gehien jota baselizaren bat gelditzen da. Gainera, lurraldearen kontrolerako kokaguneak zirela ematen du, inoiz ez giza biziguneak, ezta Goi Erdi Aroan ere; batetik, mendi gailurretan egindako ezarpenak zirelako (beraz, haize guztiak jasaten zituzten babesik gabe, eta, erliebeoso malkartsua zenez, bertara heltzea zaila zen), eta bestetik, mendibideeneta portu sarreren kontrolerako kokaguneak zirelako.
|
|
Buzaga n aurkitutako piezek zalantzatik kanpo dauden iparraldeko ezaugarriakagertzen dituzte; hau da, aztarnategi
|
honetan
ez da atzeman inolako, ezaugarri nahasketarik?. Kasu honetan ere azpimarratzekoak dira gerriko zarrailuak.
|
|
4 Lan
|
honetan
ez da zuzenean kontuan hartu bestelako ikusmirarik, bainahorrek ez du esan nahi hartu behar ez direnik. Alderantziz, literaturaorokorrean esaten dena euskal testuingururako ere baliagarria bada, etaprintzipioz hala izango dela pentsatu beharrean izanda?, gutxienez honakobeste bi ikusmirak ere derrigorrezkoak izan daitezke:
|
|
Analisiaren epe
|
honetan
ez dirudi bizioa garrantzitsua denik, zeren irudikatu berri dugun desnaturalduriko trukeak ibilgailuzko diruko zirkuitu perfektua inplikatzen baitu.
|
|
x dolarreko interesak ordaintzean, A herrialdeak 2x balioko aktibo baliokideen galera sufritzen du. Interesei aplikatuz eranskin
|
honetan
ez da amortizazioa kontuan hartuz beraren nazioarteko multiplikatzailea 2 zenbakia da.
|
|
Gai
|
honetan
ez dugu fisiologia edo psikologiaren ikuspuntua aztertuko, kimika organikoarena baizik. Hala ere, helburu hori lortzea ez da inola ere erraza izango, ondoko zailtazunak direla medio:
|
|
Beheko zerrenda honetan azken 150 urteetan usainarekin zerikusirik daukaten konposatu organikoen aurkikuntza adierazten da. Zerrenda
|
honetan
ez daude aurkitutako konposatu organiko guztiak (adierazi denez, milioika ezagutzen baitira) perfumegintzan garrantzi handiena daukatenak baizik. Esan denez, konposatu kimiko isolatu hauen aurkikuntzak alkimiatik gaur egungo zientziara eraman du kimika.
|
2002
|
|
Ingurumenak bizirik iraungo badu, produkzio molde garbi eta energia aurrezleak erabiltzea, eta kontsumo arduratsueta arrazionala egitea aholkatzen du. Aholkuak aholku, baina, ildo
|
honetan
ez duguaurrerapauso handirik egin.
|
|
Hurrengo taulan (20 taula), aldizkari eta artikulu zientifikoen datuak agertzendira. Kasu
|
honetan
ez' ditugu unibertsitateak kontuan izan, aldizkari zientifikoakbaizik, diren tokikoak direla. Euskal Herrian, guztira, 48 aldizkari zientifiko euskaldun, elebidun eta eleanitz zenbatu ditugu, hau da, ustez, euskarazko artikuluzientifikoak argitaratzea ahalbidetzen duten aldizkari guztiak11.
|
|
** Atal
|
honetan
ez daude sartuta Elikagaien Zientzia eta Teknologiako datuak, euskarazkoeskaintzarik ez dagoelako,.
|
|
* Gaur egun, titulazio
|
honetan
ez dago euskarazko eskaintzarik, Euskara Zientifikoa hautazkoirakasgaia izan ezik.
|
|
Komunikazio
|
honetan
ez dugu EHU/ UPV bakarrik gogoan hartu,, Euskal Herrian dauden zazpi unibertsitateak baizik. Jakin nahi genuen zer egin duten gureunibertsitateek, hau da, zer egin dugun guk unibertsitariook?
|
|
Lan
|
honetan
ez da hautu metodologiko bakarra aldarrikatzen. Aintzat hartzenda denok ez dugula berdin ikasten, eta hainbat jardunbide metodologikoek eginahal dutela ekarpen esanguratsurik gaitasunaren garapenerako prozesuan.
|
|
Fase
|
honetan
ez diogu idaztea proposatzen eta gehienetan azpitrebetasunakjorratzen ditugu, edo gero erabil ditzakeen zenbait adibide eta baliabide eskaini.
|
|
Horretarako, ereduak eta baliabideak eskaintzen zaizkio ikasleari, ekintza jakinak burutzeko gaitasuna eskuratu dezan. Material
|
honetan
ez duzue aurkituko etxean eta bakarka aritzeko ikasbiderik; bai, ordea, taldean lan egiteko aukera. Ez duzue aurkituko, ezta ere, gramatika gaitasuna eskuratzeko ohiko ariketa bildumarik; izan ere, nahi izanez gero, erruz aurki bailitezke horrelakoak euskaraikasteko metodoetan.
|
|
Era berean, aipatzen diren arren?, liburu
|
honetan
ez da egiten emisora edo kate erraldoien historia, horiek bai baitituzte beren laudatzaile propioak, baina ezin ukatu horiek ere euskal irratigintzaren parte direla, horregatik aipatzen ditugu?. Baina ez gara ur horietan oso sakonera sartuko; esan bezala, horiei buruzko historia aurkitzea erraza baita.
|
|
Beraz, ondoko hauxe esan nahi nizun, irakurtzen hasi nahi duzun horri: eskuen artean duzun liburu
|
honetan
ez da agertzen Euskal Herriko irratigintzaren historia osoa, ezta pasarte guztiak ere; bai, ordea, hura eraikitzeko hezurdura, hasierako puntua, hortik abia zaitezen, zure kuriositateak bultzatzen bazaitu, gehiago ezagutzera, ingurukoei galdetzera, ia konturatu gabe bizi izan duzun hainbat pasadizotara itzultzera, pentsamenduaz bada ere.
|
|
Latin literatura horrela ulertuta, interesgarria da munduko literaturak maite dituen ororentzat. Liburu
|
honetan
ez du irakurleak latin literatura osoa aurkituko, baina bai latin literatura osoko aleak; eta hau ez da aski izango latin literatura ondo ezagutu nahi duenarentzat, baina sarbidea eskaini nahi du hurbiltzeko.
|
|
42 Kasu
|
honetan
ez dugu bestelako informazio lexikorik gehituko (biziduntasuna, esaterako), testuinguru zabalaren araberakoa baita, aurretik aipatu dugun zerbaiti egiten dio erreferentzia: anafora baten aurrean gaude.
|
|
8 erregela). Kasu
|
honetan
ez da baldintza bete.
|
|
Beraz, analisiaren irteerarako azken kasuaren informazioa (GEL) nahikoa da, lehen osagaiaren mugatasuna eta numeroa mantenduz. Ez da bi kasuen artean informaziorik tartekatzen, erregela
|
honetan
ez dago-eta elipsirik. Osaera prozesua aurrekoaren desberdina den arren, emaitza bera izango da eta azken kasua bakarrik goratuko dugu.
|
2005
|
|
Hirugarren elementua eztabaida historikoarena da.Logikoa da A. Aramburu bezalako pertsona bat eztabaida honetan(, gonbidatua?) izatea, bere liburua egin berria baitzuen. Baina Irungo Emakumeak taldea ere honetan murgildu egin zen, beranduago Bidasoaldeko Emakumeek egin zuten bezala.Eztabaida
|
honetan
ez naiz sartuko; izan ere, liburuan gai hau sakonean jorratzen da.
|
|
eta indibidualtasuna gainditzea, eta, azkenik, erabilgarriaden informazio multzoa lantzea. Estrategia
|
honetan
ez da soilik informazio trukaketa bideratzen, hobekuntza ere helburua da. Hona hemen estrategia honen ezaugarri nagusiak:
|
|
Idatziz adierazitakoa praktikara eraman behar dugu fase honetan. Proiektuzehatz batean planifikatu badugu, fase
|
honetan
ez dugu gorabehera handirikedukiko. Gure aurreikuspenak oso baikorrak edo zehaztasun gabekoak izan badira, praktikan zenbait disfuntzio nabarituko ditugu.
|
|
Anaxonia: kasu
|
honetan
ez da inolako simetria ardatzik egongo. Hau da, animalia anaxonikoak asimetrikoak dira.
|
2006
|
|
Amak lan egiten duenean, berriz, ez du axola aitak lanik egiten duen edo ez.Aukera horren justifikazioa argi dago zein den, eta zentzuzkoa da: amak atsedenabehar du erditzetik indarberritzeko, baina kasu
|
honetan
ez du axola aitak ez baduordaindutako jarduerarik aurrera eramaten eta seme alaben zaintzaz ardurabadaiteke. Arau honek gurasoen inplikazioa seme alaben arduran indartzen du etazentzuzkoa iruditzen zait, baina emakumearekiko justifikatuta ez dagoen tratudesberdintasunaren sorburua dela iruditzen zait, ama denean lanik egiten ez duena.
|
|
Kapitulu
|
honetan
ez naiz zehazki amatasunaz edo aitatasunaz arituko, baizik etalehenagoko pauso batez: guraso izatearen erabakiaz eta erabaki horretan jokadezaketen zenbait elementuz.
|
|
Oraindik ezda borroka armatua etorri herri honetara, batzuk desiatan dauden arren. Nola lekuguztietan Euskadiren alde trintxeran, eta herri
|
honetan
ez. Nola leku guztietan Espainiaren alde trintxeran, eta herri honetan ez?
|
|
Nola lekuguztietan Euskadiren alde trintxeran, eta herri honetan ez? Nola leku guztietan Espainiaren alde trintxeran, eta herri
|
honetan
ez. Aseko dira batzuk eta bertzeak, etorriko baita, azkenean, herri honetara ere, borroka armatua, terrorismoa.
|
|
Hala ere,
|
honetan
ez daude denak ados, ikus xehetasun gehiagorako J. C. Elorza (1970: 287288).
|
|
Erasoak geratzea etsaien artean aldi baterako. Baina kasu
|
honetan
ez erasotzearen ezaugarriaz gain, aliantza zentzua dauka, atreguados dira elkarri ez erasotzeko hitzarmena dutenak eta elkarri lagunduko diotenak besteen kontra ere; nolabait, hitzaren jatorrizko esanahiari lotuta, triggwa hizkuntza gotikotik dator eta, akordioa, esan nahi du.
|
|
Iragarleak agentziaren justifikatu gabeko ez betetzearen aurrean bere prestazioarekin egin dezakeena ikusi ondoren, PLOk, 18 artikuluan, adierazten du iragarleak agentziari eska diezaiokeela ordaindutakoa itzultzeko. Esan behar da PLOk alor
|
honetan
ez duela ongi antzeman publizitate kontratuak hedapen ekimen anitz izan ditzakeela barnean, eta, ondorioz, agentziak zerbitzua zatikatu dezakeela, eta zati bakoitza betetze partziala izango da. Zerbitzua zatiezina balitz, zilegi litzateke iragarleak aldez aurretik ordaindu duen guztia itzultzea.
|
|
Lehenago, agentziak hedabide bati erositako tarteengatik diru sari bat jaso edo rappela lortzen zuen; egun, ostera, egoera hori erabat desberdina da, agentziek ez baitituzte erosten tarte horiek, beste organizazio batzuek baizik, erosketen banaguneek, alegia. Beraz, agentziek jasotzen dituzten komisio horiek une
|
honetan
ez dute bidezko oinarririk eta, trafikoan, eragin kaltegarria dute iragarleek promozionatzen dituzten ondasunen prezioetan. Ondorioz, egoera ilunak sortzen dira merkatuaren gardentasunaren kaltetan.
|
2007
|
|
Aldea dago, aldea dagoenez, hemengo jarraitzaile kikilduen eta hango gidariteorikoen artean. Herri
|
honetan
ez daukagu gaitasun teoriko eta ideologiko minimorik gauzarik oinarrizkoenak bereizteko. Eta Kulturaren Euskal Planean aritudirenek ere betiko harrian egin dute behaztopa.
|
|
Kanario izeneko txorien hazkuntzazari garenean, betiere gaztelaniaz, canaricultura diogu, nahiz hitzak berezi samarradirudien. Pertsona batez, berriz, jantzia dela, jakituna dela esateko, cultivada ereerabiltzen dugu culta zentzuarekin, nahiz kasu
|
honetan
ez dugun erlijiozkoloturarik egiten, culto hitzarekin, alegia.
|
|
Aldea dago, aldea dagoenez, hemengo jarraitzaile kikilduen eta hango gidariteorikoen artean. Herri
|
honetan
ez daukagu gaitasun teoriko eta ideologiko minimorik gauzarik oinarrizkoenak bereizteko. Eta Kulturaren Euskal Planean aritudirenek ere betiko harrian egin dute behaztopa.
|
|
ez modernizazioak bilakaera ebolutiboa, lineala, progresiboairagartzen digulako, idatzia bailitzan ibilbide historikoa, baizik eta gure proposamenaren erreferentziak diferenteak izango direlako. Hain zuzen ere, hori lortzealdera, liburu
|
honetan
ez da soilik zientziaren eta politikaren arteko harremanabirpentsatuko. Zientzia errepublika bereizitzat jotzean, mugaketa bat egiten da; ikuspegi esentzialistaren kezka da hori, alegia, zientzia dena eta zientzia ez denamugatzearen arazo analitikoa.
|
|
Hortik aurrera, bizitzak ezdu sekreturik izango, teknika baten menpe egongo da eta posible izango da irakurtzea nola dagoen idatzia. Baina praktika
|
honetan
ez dago ezer errugabea: antolatzeko eta kudeatzeko hurrengo aldietarako jadanik sekreturik ez daukaneremua des kubritzen da; botereak deskubrimenduaren prozesua bustitzen du.Arrazoi osoz Sloterdijk ek (1999) dio deskubrimendua, maila epistemiko etapolitikoan, modernitatearen kontzepturik adierazgarriena dela.
|
|
Are gizatasuna literatura alemanean Estatuaren eta politikaren aurka pentsaturiko balioa bilakatuko da maiz, azken finean zer ha erabakigarria kontsideratuz, Goethe-k «gizatiarki lehena», «indibiduala», «berekia» esan ohi duena, zuzenean kontrajarria nazionalari (das «Menschlich Erste», «Individuelle», «Eigentümliche»), baina inola ere ez dena ulertu behar gaizki banako hiritarraren zentzuan, ezpada nortasuna herritasun naturalean («Volkheit» dio Goethe-k) eta aiurri nazionalean («Nationalcharakter», «Nationalgeist») tinkotua edukitzearen esanahian, herritasun politikoaren ezaxolaz. Idazle aleman baten gizatasuna, bere alemantasuna da (Estatuarekiko ez menpetasuna hain zuzen), eta alemantasunean dauka bere unibertsaltasuna1056 Puntu
|
honetan
ez dago inolako oposiziorik, ezta diferentziarik ere, Goethe-ren eta Herder-en artean. Eskuarki Goethe-k aiurri nazionala aipatu ohi du (Herder-ek bezalaxe), ez izpiritua.
|
|
Ohartuko zinen, irakurlea, unitate
|
honetan
ez dugula ezer landu komunikagarritasunaren gainean. Hemengo perpaus kausalak, atzizki bata erabilita zein bestea, komunikagarriak dira, erraz irakurtzekoak.
|
|
Oraingo
|
honetan
ez dugu lehenengo perpausa jorratuko, ezpabere, bigarrena:
|
2008
|
|
Zentzu horretan oso interesgarria izango litzateke hautesleen eta proposatuen arteko harremanari buruzko ikerketa sistematiko bat egitea, hots, urteak joan urteak etorri, hautesle karguak zein familiak edo pertsonak monopolizatu zuten jakitea; eta era berean, zelako loturak sortzen ziren auzokideen artean, urte batean urlia hautesle delarik sendia proposatu bazuen, ea sendia hautesle suertatzen zenean urlia proposatzen zuen. Zoritxarrez, ikerlan
|
honetan
ez dugu bide hori sistematikoki jorratu, baina bai aurkikuntza bitxiak egin. Adibidez, hautesleek elkar proposatu zezaketela:
|
|
Ermutik itzuleran, Eibarri ere su eman zioten, konbentzionalek Gipuzkoan erre zuten herri bakarra bihurtuz243 Kasu
|
honetan
ez zuten Ermuan eta Ondarroan bezala herri guztia erre, baina kiskalitako etxebizitza kopuru altuena Eibarren izan zen: sugarrek 116 etxebizitza irentsi zituzten244 Eibarren, 102 Ondarroan, 76 Ermuan eta 12 Berriatuan.
|
|
Bozketa
|
honetan
ez da argi gelditzen zein paper jokatu zuten ordezko udalkideek. Ahaldun nagusi bezala zeudela pentsa dezakegu, baina orduan bakarrik zazpi udalkide eta sei ahaldun nagusi izango ziren bileran, bakar baten hutsarekin.
|
|
Gisasolak bere armak berreskuratu bazituen ere, 1848ko apirilaren 29an beste arma batzuk gelditu zituzten Madrileko aduanan. Oraingo
|
honetan
ez zen argitu auzia nola bukatu zen. Edonola ere, bahiketa horrek eragin zuen zurrunbiloa ikusita, ondoriozta dezakegu 1840ko hamarkadan Eibarko armagintzarentzat merkatu pribatua funtsezkoa zela.
|
|
Adinaren eragina esanguratsua agertu da aurreko zenbait analisitan bezala (F (2, 937)= 160,35; p < 0,001), eta aldagai horrek konplexutasun morfosintaktikoaren aldakortasunaren% 25,5 azaltzen du. Atal
|
honetan
ez dira esanguratsuak atera amen hezkuntza mailaren eragina ezta hezkuntza mailaren eta adinaren arteko elkarreragina ere.
|
|
Horrekin komunikazio linearen erabilera optimizatzen da, eta horren hutsegiteei aurre egiten zaie mezuak bide desberdinetatik joan baitaitezke. Konexiorik gabekoa denez, komunikazioa arinagoa da, maila
|
honetan
ez baita ziurtatzen mezuak akatsik gabe eta osorik iristen diren ala ez. Egiaztapen horiek beheko protokoloaren eta TCP protokoloaren ardura izango dira.
|
2009
|
|
Horrelako elkarrekintzen bidez gurasoek jokabide egokia agertu ostean, eta berau bete arren berriro gaizki portatuz gero, autoritatea beren eskuetan dagoela adierazten diote haurrari. Kasu
|
honetan
ez da bestearen emozioekiko hitzikagertzen, ezta bere ondoez emozionala konpontzeko proposamenik egiten ere.
|
|
Ondorio larriak zituengaixotasuna kontsideratzen zen. Autoestimulazioa edozein aktibitate sexual bainokaltegarriagotzat hartzen zen, ekintza
|
honetan
ez baitago kanpo kontrolik eta adingoiztiarretatik neurriz kanpo praktikatu baitaiteke. Proposamen hau, Tissotautoreari egozten zaiona, ideologizatuta zegoen erabat, eta bere jarrera baieztatzenzuten masturbazioari buruzko ekarpen zahar edo berrietan bakarrik oinarritzen zen, ideia horiek ezeztatzen zituztenak isilduz edo ahaztuz.
|
|
Normalki, funtzio batek argumentu bat baino gehiago hartzen dituenean, komaz banatzen dira. Baina kasu
|
honetan
ez. Nahastu gabe beraz.
|
|
b. Bestaldetik, mutualismo «enpresariala», batez ere, kooperatibismo eta gizarte ekonomiaren sustapenaren eta enpresa garapenaren esparruan kokatuda batez ere. Esparru
|
honetan
ez da egon, salbuespenak salbu, horretarakokomenigarriak diren politika publikoen azterketa sistematikoa. Kooperatibak, mutualitateak etab. arautzeko eta sustatzeko politika zehatzetatikaparte, oso zaila da arlo honetako adituen artean proposamen zabalagoak, orokorragoak, egiten dituen adituren bat aurkitzea.
|
|
Domeinu horren socketak dira hemen landuko ditugunak. Domeinu gehiago badaude, baina liburu
|
honetan
ez zaizkigu interesatzen.
|
|
PF_ INET domeinuko socketetan TCP eta UDP dira protokolo horiek. Egia esan, protokolo gehiago daude eskuragarri PF_ INET socketetan, baina une
|
honetan
ez zaizkigu interesatzen.
|
|
edozein sare teknologia erabil daiteke TCP/IP sarearte batean. Horregatik Interneten ez da inongo estandarrik definitzen sarbide mailarako, eta horregatik testu
|
honetan
ez dago sare teknologiez diharduen kapitulurik.
|
|
Demagun Udalbiltzaren ziurtagiria NBEk (Nazio Batuen Erakundea) sinatzen duela, eta demagun NBE hierarkiaren maila gorenean dagoela. Gune
|
honetan
ez dago harago joaterik: Ainhoak konfiantza izan behar du NBEk sinatutako ziurtagirietan edo, beste era batean esanda, Ainhoak NBEren gako publikoa izan behar du, eta ziur egon behar du gako hori benetan NBErena dela.
|
|
Liburu
|
honetan
ez dugu azalduko, baina, sare teknologiaren arabera, sarbide maila ere beste azpimaila batzuetan zatitzen da. Maila horietako baxuena fisikoa da beti, eta maila fisikoa erabiltzeko ez dago «deiak» egitea, baizik eta seinaleak gaitzea edo desgaitzea.
|
|
· Lehenengoa konputagailuaren sare bereko makinetara joatekoa da (158.227.112.0/ 22 helbide sortarekin identifikatuta). Bide
|
honetan
ez dago hurrengo urratsa den IP helbiderik, hau da, helburura ailegatzeko ez da inongo bideratzailetatik igaro behar.
|
2010
|
|
Ekainaren hasieran Euzkadiko JaurlaritzakKayue kanoaren agindua eman zion eta Bilbotik Baionara bidea egiten hasi zen, pertsonak eta korrespondentzia garraiatuz. Misio berri
|
honetan
ez zuen askorikiraun nazionalek Bilbo handik egun gutxira hartu zuten eta. Bizkaia nazionaleneskura zihoala ikusiz ebakuatzea tokatu zitzaion, baina bou armatu frankistekSantanderrera ihes egiteko bidea oztopatzen zietenez, Frantziara jotzea erabakizuen, Baionan lehorra hartuz.
|
|
Hirugarren urratsadugu hau. Kasu
|
honetan
ez da lekua edo tokia esanahiaren erroa, toki horretanematen den denbora edo egonaldia baizik. Era berean, «atzerri» eta «atzerriratu» (1929) edo «atzerritu» (1745) izenarekin eta aditzekin batera, «atzerrialdi» eta«erbestealdi» edo «erbestaldi» hitzak gehitzen dituzte XX. mendeko euskaldunekatzerrian edo erbestean beharturik ematen den denbora edo egonaldi hura adierazteko.
|
|
Funtsean, plangintza onartuaz jardungo dugu, nahiz eta Arabaren kasuan, etapa
|
honetan
ez baitzuen plangintzarik izan?, salbuespen bat egin eta aurrerapen dokumentu batzuk eta/ edo aurretiazko azterketa batzuk hausnartuko diren.Hasieran aipatzen zen bezala, etapa honetan ez da udalez gaineko eskalako lurralde antolamendurako dokumenturik aurkitzen nafar lurraldean. Arrazoia, dirudienez, 1956ko Lurzoruaren Legearen onarpenaren eta Nafarroako foru erregimenarenarteko talka izan zen.
|
|
Funtsean, plangintza onartuaz jardungo dugu, nahiz eta Arabaren kasuan, etapa honetan ez baitzuen plangintzarik izan?, salbuespen bat egin eta aurrerapen dokumentu batzuk eta/ edo aurretiazko azterketa batzuk hausnartuko diren.Hasieran aipatzen zen bezala, etapa
|
honetan
ez da udalez gaineko eskalako lurralde antolamendurako dokumenturik aurkitzen nafar lurraldean. Arrazoia, dirudienez, 1956ko Lurzoruaren Legearen onarpenaren eta Nafarroako foru erregimenarenarteko talka izan zen.
|
|
balio produktiboari dagozkie. Kasu
|
honetan
ez daukagu baliohoriek NEBei egozterik, baina aintzat izan behar da EAEko NEBetako azalerarenzati handia basoz osatuta dagoela.
|
|
Dialektika
|
honetan
ez dugu ahaztu behar informazioaren egokitasuna eta arazo estatistikoen garrantzia. Ekonomia errealaren bilakaera aztertzeko orduan, askoz errazagoa da erreferentzia monetarioen araberako neurketak egitea, zeren erreferentzia errealak askoz zailagoak, konplexuagoak baitira.
|
|
Bestaldetik, bertan azaltzen diren azterketa esparruak ere ezberdinak izaten dira testu batetik bestera. Adibidez, testu
|
honetan
ez ditugu zehazki aztertuko ez ingurumen politika, azpiegitura politika edo enplegu politika, horiek guztiak, zenbaitetan, industri politikaren barne azaltzen baitira.
|
|
Kapital inbertsio horrek ez du eskatzen, berez, inbertsio produktibo berririk. Kasu
|
honetan
ez dugu ahaztu behar herrialdeko enpresak hauen merkatu kuota eskuratzeko asmoz baino ez direla erosten behin baino gehiagotan. Horrelakoetan, atzerriko inbertsioaren eragina guztiz kaltegarria izan daiteke herrialdeko ekonomiarentzat epe ertainera.
|
|
Eztabaidatutako egitateak zein diren argi eta garbi utzi dituen alegazio fasearen ondoren, alderdiek epaileari auzian froga praktikatzeko («auzia frogara ekartzeko», «recibimiento del pleito a prueba» gaztelaniaz) eskatu diote. Eskaera orokorra da, memento
|
honetan
ez dira zehaztuko alderdi bakoitzak eskatzen dituen frogak251 Gutxienez alderdi batek ez badio organo jurisdikzionalari frogaren praktika eskatzen, zuzenean ondorio fasera pasatuko da.
|
|
hiru eguneko epean eman behar da (LPLren 126 art.), prozesu arrunterako LPLren 97.1 artikuluan ezarritako 5 eguneko epea laburtuz. Gainera, jakin dakigunez, prozesu
|
honetan
ez da aurreko adiskidetzea ematen (LPLren 64.1 art.). Bizkortasun hori guztiz logikoa da oporrak dagozkien urtean baino gozatu ezin direlako (LEren 38 art.).
|
2011
|
|
Baina une
|
honetan
ez da hori gertatzen. Enpresa publiko batean zaila da, lan kategoriak oso zehaztuta daudelako eta lanaren ikuspuntutik iraultza litzatekeelako... unehonetan edozein enpresa publikotako sindikatuekin negoziatuko bagenu, definitu berridudanari «gizon orkestra» esango liokete.
|
|
Bereziki azpimarratu nahi dugu demanda laburtuan, osoan ez bezala, ez direla jaso behar demandatzailearen eskaria oinarritzen duten egitateak, ezta eskariaren zuzenbidezko oinarriak94 Horrenbestez, argi geratzen da epaiketaren fase/ dokumentu
|
honetan
ez dela argi geratzen demandatzailearen uzia (ez baitakigu zergatik eskatzen duen, zein egitate, eta bere kasuan, zein arauren islan?) eta horregatik ahozko ikustaldia egitea ezinbestekoa dela.
|
|
159 Kasu
|
honetan
ez da aplikatuko ZKren 37.1 artikuluak haren iraunpenari buruz ezarritako muga (12 egun arte). Autoreen artean eztabaida bada nagusi ere, kasu honetan gehienezko muga 30 egunekoa dela ematen du.
|
|
Herri jakintzarekin lotuta garai
|
honetan
ez zen liburu gisa beste ezer argitaratu. Folkloreari buruzko lan laburren bat edo beste, sasoiko aldizkarietan plazaratu zen210 Bestelako obrarik gabe, R.
|
|
Aipatutako ezkerreko aldizkariez gain, atal
|
honetan
ez dugu bistatik galduko Belgikan inprimatutako Branka(), aipatutako aldizkari horien artean badirelako jarraitutasun handiak. Adibidez, UEUren Udako Ikastaroetan aldizkariek erakusten zuten interesa.
|
|
Baina etorkinen populazioan ereduaren aldeko joera hori ez da hain nabarmena. Ereduen arteko aldeak kasu
|
honetan
ez dira hain nabarmenak. Hala, etorkin populazioaren% 3 7,57k A eredua hautatzen du,% 32,09k eredua eta% 30,34k eredua.
|
|
12 eta 14 artikuluen artean Europar Batasuneko estatuek hartu beharreko neurriak zehazten dira, hezkuntzaren esparruan hizkuntza gutxituetako hiztunen hizkuntza eskubideak bermatze aldera. Aipatzekoa da hitzarmen
|
honetan
ez dela gutxiengo nazionala zer den definitzen. Harrigarria badirudi ere, Hitzarmen honek ez du babestu nahi duen subjektu horren definiziorik egiten (Iriondo, 1997).
|
|
Ikastetxe
|
honetan
ez genuen horretan inongo esperientziarik. Lanbide Heziketan bai, baina Bigarren Hezkuntzan hau izan zen lehendabizikoa.
|
2012
|
|
Piageten psikopedagogiak zein Ausubel en teoria kognitiboak argitzen dute pertsonagradualki eraikitzen dela, eta aro horietan ikaskuntza ere etengabe barneratzendela ikaskuntza esanguratsua denean. Baina eraikuntza
|
honetan
ez da ahaztu beharVygotksky k goraipatzen duen hainbat faktore soziokulturalen papera. Ildo horretatikabiatuz, Delval psikologoaren iritziz, eraikuntza sozialean ikasleak bere ingurunehurbila ezagutzen du, bere auzoa, bere herria, eta ezagutza zuzen hori ezagutza ezzuzen batzuekin birsartuz, beste egoera arrotz batzuk ezagutzeko eta ulertzeko aukeraizaten du.
|
|
Piageten psikopedagogiak zein Ausubel en teoria kognitiboak argitzen dute pertsonagradualki eraikitzen dela, eta aro horietan ikaskuntza ere etengabe barneratzendela ikaskuntza esanguratsua denean. Baina eraikuntza
|
honetan
ez da ahaztu beharVygotksky k goraipatzen duen hainbat faktore soziokulturalen papera. Ildo horretatikabiatuz, Delval psikologoaren iritziz, eraikuntza sozialean ikasleak bere ingurunehurbila ezagutzen du, bere auzoa, bere herria, eta ezagutza zuzen hori ezagutza ezzuzen batzuekin birsartuz, beste egoera arrotz batzuk ezagutzeko eta ulertzeko aukeraizaten du.
|
|
Liburu
|
honetan
ez dugu ISO 9001 arauan sakonduko zeren elikagaien ekoizpenean zuzenago aplikatzen diren beste kudeaketa sistemak jorratuko baititugu. Hala ere, ikusiko dugun moduan, elikagaigintzako kudeaketa sistema guztiek ISO 9001ek ezartzen duen eskema hori hartzen dute oinarritzat.
|
|
Iragarleak agentziaren justifikatu gabeko ez betetzearen aurrean bere prestazioarekin egin dezakeena ikusi ondoren, PLOk, 16 artikuluan, adierazten du iragarleak agentziari eska diezaiokeela ordaindutakoa itzultzeko. Esan behar da PLOk alor
|
honetan
ez duela ongi antzeman publizitate kontratuak hedapen ekimen anitz izan ditzakeela barnean, eta, ondorioz, agentziak zerbitzua zatikatu dezakeela, eta zati bakoitza betetze partziala izango da. Zerbitzua zatiezina balitz, zilegi litzateke iragarleak aldez aurretik ordaindu duen guztia itzultzea.
|
|
Pertsona juridikoak enpresaburuak izango dira. Beraz, kasu
|
honetan
ez dago arazorik. Baina pertsona fisikoak, aldiz, beti ez dira enpresaburu.
|
|
Lehenago, agentziak hedabide bati erositako tarteengatik diru sari bat jaso edo rappela lortzen zuen; egun, ostera, egoera hori erabat desberdina da, agentziek ez baitituzte erosten tarte horiek, beste organizazio batzuek baizik, erosketen banaguneek, alegia. Beraz, agentziek jasotzen dituzten komisio horiek une
|
honetan
ez dute bidezko oinarririk eta, trafikoan, eragin kaltegarria dute iragarleek promozionatzen dituzten ondasunen prezioetan. Ondorioz, egoera ilunak sortzen dira merkatuaren gardentasunaren kaltetan.
|
2014
|
|
Portabilitate ariketa
|
honetan
ez dugu mugimenduen erregela multzoetanaldaketa garrantzitsurik sartu oinarrizko egituretarako gaztelaniaz eta ingelesezmugimendu berak egitea eskatzen zelako eta ingelesaren egitura espezializatuagoakez direlako oraindik landu. Kontuan izan, salbuespenak salbuespen, euskarako zatiguztiek (aditz kateak izan ezik) nolabaiteko patroi bati jarraitzen diotela:
|
|
Bikoizketa horri «negoziazio» deritzo, honekin adierazi nahi dugu hizkuntzaldaketa gerta daitekeela bizitzaren aro guztietan, bereziki lexikoaren alorrean, modu pasiboan bada ere. Izan ere, kasu
|
honetan
ez da aldaketarik izan; baina, amatxiohartzen da horretaz. Ez dugu ahaztu behar hiztun orok «bidialektala» izateko duenahalmena.
|
|
Azterketa
|
honetan
ez dira kontuan hartu Goizuetan bi hotsetako batekinbakarrik erabiltzen diren hitzak, hau da, aldakortasunik erakusten ez dutenak. Horienartean daude maileguak (ya, ayuntamentua, erlijio, juntatu, keja, majo, juxtu...), izenbereziak (Jone, Javier, Lujanbio...), esamoldeak (jajai!) eta hikako formak (bayaiz, yuen...), nahiz eta bestelako ezaugarri batzuk ere izan daitezkeen (eguzkiya..).
|
|
Hala ere, gure azterketa historiko filosofiko
|
honetan
ez genuke behar bezainzorrotz jokatuko, diferentzia sexualaren bilakaera aztertzeko orduan banaketabinarioak gainditzen dituzten errepresentazioak eta kasuak aztertuko ez bagenitu.Hermafroditismo, sexu aldaketa edo trabestismo kasuek kolokan jartzen dituztesexuen arteko banaketa dikotomiko hertsien eskemak. Era berean, kasu horienazterketa historiko filosofikoek kolokan jartzen dituzte diferentzia sexualaren etafeminitatearen zein maskulinitatearen eraikuntzari buruzko historia progresibo, unitario eta teleologikoa eraiki nahi duten ekimenak.
|
|
Modu guztiz inkontzientean darabiltzagun gailu horien erabileran neurriak hartzeko gomendioak argiak dira, eta ahal dugun neurrian, gainera, inguruneko kutsaduratik babesteko bideak ere jorratu ditugu. Testu honetan gai sakon eta korapilatsu
|
honetan
ez gara gehiago sartuko eta modu arinean gure etxeetan har ditzakegun zenbait neurri aipatuko ditugu.
|
2015
|
|
teorikoaren arteko errore erlatibo guztiak %6 baino txikiagoak izan dira. Kasu
|
honetan
ez daegin ez kalkulu teorikorik ezta simulaziorik ere, aztertutako estatorea aurrez kalkulatuta zegoenbeste makina baten berdina delako.
|
|
Atentzioa eman dezakeen arren, autonomia eskemetan altuago puntuatzen zuten nerabeek depresiosintomen gehikuntza jasan zuten denboran zehar, haiek egindako erredimendu inferentziak kontuanhartu gabe. Lehen esan bezala, aurreko ikerketetan autonomia eta erredimendu kaltetua arloko eskemakdepresioa iragatzen dute zuzenean (adib., Calvete et al., 2013a; Calvete et al., 2012; Eberhart et al., 2011). Gure ikerketak autonomia eskemak depresio sintomekin luzetara erlazionatuta daudelabaieztatzen du, baina harreman
|
honetan
ez direla errendimendu inferentziak bitarteko. Etorkizunekoikerketek eskemen eraginaren azpian dauden mekanismoak zeintzuk diren ikertu lukete, aurreegiteko erantzunak eta rumiazioa kontutan hartuta.
|
|
Izaki bizidunakberaien lurraldean. Kasu
|
honetan
ez gara izaki bizidunez ari, baina hizkuntzen arteko harremanakbere testuinguruan eragiten du; ez da berdina Azpeitian bizitzea, edo Tutera edo Barakaldo bateneuskaraz bizitzen saiatzea, ez da berdina egoera. Orduan, ekologiaren ikuspuntuak ekosistemaknola eragiten duen hizkuntzan aztertzen du, eta hizkuntzak ere ekosisteman.
|
|
Zenbatespenaren bidez, erabaki behar dute zein formak izan dezakeen azalera handiena barruan. Lehen fase
|
honetan
ez da inolako magnituderik neurtzen.
|
|
Kasu
|
honetan
ez dago sinplifika daitekeen molekularik erreaktibo eta produktuetan. Azken pausoan, erreakzio ioniko doitua oinarri hartuta erreakzio molekularra idatzi behar da.
|
|
Fase hori amaitu eta bigarrenean, hiru urtera, herrialde okupatuetako estatutua adosten hasiko ziren. Akordio
|
honetan
ez zen hitz egin arazo nagusiei buruz, hau da, subiranotasunaz, iheslari palestinarren egoeraz, Jerusalemen aferaz edo kolonien suntsiketaz, eta, beraz, hurrengo fase baterako utzi ziren gai horiek. 1994ko Osloko akordio hauetan PAEren eta Israelgo Gobernuaren artean sinatutako akordioan Palestinako Aginte Nazionala eratu zuten.
|