2001
|
|
Euskal Autonomia Erkidegoari (EAE) dagokionez, etorkinen kopuruak beheraegin du, eta, aldiz, gora guraso biak etorkinak eta aita edo ama etorkinak dituztenenkopuruak. Nafarroako Autonomia Erkidegoari (NAE) dagokionez, etorkinenkopuruak behera egin du hemen ere, kasu
|
honetan
bertakoen mesedetan. IparEuskal Herriari dagokionez, berriz, kasu honetan aldaketak askoz nabariagoakdira:
|
2002
|
|
16). Gortearen inguruko klientela guztiak ikertzeko, azkenaldi
|
honetan
beraren egituraketa aztertu da, goiko aldetik zuzenduriko begirada baten bitartez. Gorteari buruz eginiko ikerketetan, lehenago ikuspegi kultural eta antropologikoa antzematen bazen ere, azkenaldian beste bide batetik zuzendu dute azterketa; alegia, batez ere ezaugarri politikoak aztertuz, hau da, gortea indar klientelarren multzo gisa hartuz.
|
|
Izan ere, XVII. mendeaz geroztik,, izadiari? erreferentzia egiteko hizkuntza oro kontzeptu eta metafora militarrez josita egon bada, eta gaur, Bacon, Comte, Descartes, Diderot, Saint Simon, Marx-en Gizakiak, izadia domeinatzeko ahaleginek XXI. mende
|
honetan
bere muga gainditu badute, (harantzago jada ez dago inhumanismoa baino),, planetarizazio, kontzeptua erabiltzea ezinegon teorikoa gainditzeko ahalegin bat izan daiteke.
|
2004
|
|
Aproposa litzateke, beraz, ideia ekonomiko ortodoxoak birplanteatzea ezsoilik teoria horiek kontuan hartuz, ez eta soilik bere zientzia iturria azterketaraerantsirik, baizik eta guztien baitan dagoen munduko ikuspegia ondo baloratuz etaulertuz. Maitasunaren ikuspegitik, aurreko atalean egin dugu balorazio hori, etaatal
|
honetan
bere formulazio zientifiko bat zirriborratu dugu. Beraz, atal berri batean sartuko gara; atal horretan ekonomiaren errealitate konkretuaren formulaziohori nola islatu dugu erronka.
|
2006
|
|
Bere fundazioaren testuinguruaz gehiago jakiteko ikus liburu
|
honetan
bertan Arriagako Kofradiaz egin den testu iruzkina.
|
2009
|
|
Baina kontrako adibidea DNS da: kapitulu
|
honetan
bertan ikusiko dugunez, aplikazio horren entitateen definizioa eta beraien arteko harremana zehazteko, aplikazioarekin batera definitzen den izen sistema nolakoa den definituta izan behar dugu. Kasu horretan, izen sistema horretan erabiltzen diren izen formatuak aplikazioko entitateen definizioa baino lehenago zehaztu behar dira.
|
|
Protokolo hauek lantzeko errazagoak egiten zaizkigu gizakioi, mezuak testu gisa idatz ditzakegulako. Kapitulu
|
honetan
bertan ikusiko dugunez, aplikazio mailako protokolo gehienak horrelakoak dira, ASCII kodean oinarrituta.
|
2010
|
|
Subjektu pasiboak adierazitakoak bakarrik eta soilik prestamen ondoreak ditu, eta prozesu
|
honetan
bere legitimazioa zalantzan jarri ahal izango du. Nola burutuko da egintza hori?
|
2013
|
|
18 Decubitus hitza ere jatorri berekoa izan daiteke, etzanda egotearen esanahi
|
honetan
berean.
|
2014
|
|
Amatxi hau (A) Ataunen jaio eta hantxe bizi da, bere ilobak (B) egiten dio elkarrizketa.Kasu
|
honetan
bere burua zuzentzen du hitz desegokia erabili baitu. Hiztun zaharraohartzen da neologismo berriaz, eta ilobari erraten dio «zuk jakingouzu».
|
|
emozio etabizipenei7 loturiko kultura, esperientzia sakonekin, memoriarekin, sentimenduekinharremanetan dagoena. Kultura ulertzeko modu hori liburu
|
honetan
bertan Mari LuzEstebanek aipatutakojendarte identitate bizitua kontzeptuaren oinarrian ere egondaiteke, nik neuk beste hainbatetan erabili izan dudana (Hernandez, 2007).
|
2015
|
|
Adibidez, ko epean AEBtanerabilitako baterien berunaren% 99 birziklatu da (SmithBucklin Statistics Group, 2014). Halaere, momentu
|
honetan
bere arazorik garrantzitsuena beste bat da. Energia dentsitate txikia daukabeste teknologia batzuekin alderatuta.
|
|
Eta horrela, plangintza estrategiko, ekoizpen, erosketa, audientzia ikerketa, komertzializazio, promozio eta publizitate sailen koordinazioan eta sinergiak bilatzean ere gidari lana betetzea egokituko zaio. Eta nola ez, horretarako erabiltzaileekiko harremanak, interaktibitatea eta unibertso horren brandinga oso kontuan izan ditu (transmedia proiektuetan markaren garrantzian sakontzeko ikus liburu
|
honetan
bertan Koldo Atxagaren kapitulua).
|