Emaitzak: 3
2002 | ||
Hona hemen, labur-labur, SDak barnean bildu nahi dituen helburuak etahoriek lortzeko erabiltzen dituen bitartekoak. Horretarako, ikaslea hartuko duguardatz eta esku-hartze pedagogiko | honen bidez ikasleengan espero den formazioazehazten joango gara: | |
2013 | ||
Irakasleak ikasleen arreta bereganatzeko estrategiaerabiltzen du, zalantza partikularra zena, alegia talde bati sortu zaion zalantza, orokortu eta talde osoaren zalantza bilakatzen duenean (33) (she goes to another group that has the same doubt), | honen bidez ikasleek beren ondorioak ateratzea erdietsi nahi du (34) (S: So degree is at university). | |
2017 | ||
Hutsuneak eta behar horiek asetzeko irakaskuntza dago. Eskolak, beraz, haurraren hizkuntza ezagutza zabaldu eta sakondu egingo du, gaiak eta hiztegia aberastuz, gramatika ezagutaraziz, irakurketa eta idazketa irakatsiz...; are gehiago, prozesu | honen bidez ikasleak artean mintzoarekiko izan ez duen balorazio kontziente bat erdietsiko du, munduko ezagutza sakonagoa irekiko zaio mintzaira horren bidez eta; ez dezagun ahaztu matematika, geografia, historia. ikastea hizkuntza ikastea ere badela (9). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 3 (0,02) |
Lehen forma
honen bidez | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hau ikasle | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
hau ikasle arte | 1 (0,01) |
hau ikasle berak | 1 (0,01) |
hau ikasle espero izan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |