2000
|
|
Baina, filosofiaren historian eman diren bestejiteekin gertatu zen bezala, bere eraginak alor filosofiko horren mugak gainditu ditueta beste esparru batzuetara zabaldu da. Baieztapen
|
honekin
ez dut balizko jite haueta aurretik filosofia garaikidean eman direnak (nagusiki, historikoa, eta, linguistikoa?) berdindu nahi, hori harropuzkeria litzatekeelako nire partetik3 Bainahurrengo urteetan jarduera filosofikoaren barne egiturak irauli ditzakeen aldaketahori karakterizatzen duten zenbait elementu badaudela mantendu nahi dut.
|
2001
|
|
Mintzajarduneko hezurdura ezda berehala asmatzen. Deskripzio
|
honekin
ez dugu esan gura baliabide horiekokerrak direnik, baizik eta debate gisako jardunak beste estrategia batzuk dituelagogokoago. Edozein kasutan, beste ezaugarri edo tasun batzuk, estilistikoak?, nabari zaizkio:
|
|
Kondaira honek santu erraldoi bat aurkezten digu, hain zuzen ere, jentilak, Errolan, Sanson eta mairuak bezalako pertsonaia mitologikoak parekoak izanik.Bermeoko Donienen bezala, Errolan erraldoiak bere oin aztarnak NafarroakoErron utzi zituen, eta hatzen aztarnak, aldiz, Aralartik Madozen kontra jaurti zuenmenhirrean. Azken
|
honekin
ez zuen bere helburua lortu, gure pertsonaia behigorotz batean irristatu eta Atako bailaran erori baitzen29.
|
2002
|
|
Askotan, lehenengo elkarrizketa
|
honekin
ez da nahikoa, eta, horretarako, prestatuta dauzkagu lehenengo bi saioak. Bertan proposatzen zaizkien lanakerrazak dira, edozein mailatan egiteko modukoak (bere burua aurkeztu etalagunekin planak egin).
|
2006
|
|
Duela pare bat mende inguru mendebaldarrok (nekazariak) ginenaz jabetzeko, gaurko kultura ez moderno eta tradizionalistagoen ispiluan begiratzea baino ez dugu, bizi erregimen tradizionalista eta erritmo lasaiagoen ispiluan, hain zuzen. Mundu zabalean jende askok jarraitzen du oraindik sosik aurreratu gabe bizitzen, egunean egunerokoarekin bizitzen, arrakasta ekonomikora zuzendutako planifikazio eta kalkulu zorrotzenetik urrun; nekazariaren eta artisauaren patxada kasu(
|
honekin
ez dugu esan gura biziera errazak direnik).
|
2012
|
|
Nazionalismotik independentismora igarotzeak esan nahi du, hortaz, nazioa etasubjektu politikoa tradizio, historia edo folklorearekin erabakitzetik, borondatearekinerabakitzera igarotzea (kontuz,
|
honekin
ez da ukatzen nazioak historia batduenik!): hau da, antagonismo objektibotik antagonismo politikora pasatzea.Aurrekoarekin uztartuz, independentziaren prozesuak berak eratu eta gauzatzendu independentziaren subjektua.
|
2014
|
|
Bestelako iturriak aztertuz, garaiahobeto ezagutzeaz gainera, pelikulen irakurketa analisirako beharrezko informazioaere izango dugu. Ariketa
|
honekin
ez genuke pelikuletan kontatzen dena egiaztatukoedo ezeztatuko, zeren material horietara egiten dugun hurbiltzearen funtsa formenesanguretan eta gorputz aztarnen esanahietan murgiltzea baita. Orotara, aztertu nahiditugun aldi edo gaien inguruko kolore eta ahots anitzez osaturiko mapa berezikiaberatsa irudikatzeko aukera eskaintzen digu zinema popularrak.
|