Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 25

2001
‎Etorkizuneko euskaldunaden gure ikaslea bertan biziko delako, ingurune horretan bertan bizi direnekin komunikatuko delako eta euskara bera komunitate horretan dagoelako. Ikastaldeareningurune hurbiletik taldera eta taldetik ingurune hurbilera, zubiak luzatu behardira, ikas prozesuaren hastapenetatik ohitura komunikatiboak sortzen hasteko.Jarduera honek ikaslea eta euskal hiztuna harremanetan jartzea du helburu, batetikikasleak hiztunak ezagut ditzan eta haiekin ohitura komunikatiboak sortzenhasteko, eta bestetik euskal hiztuna ikaslearen ikas prozesuaz jabe dadin eta lagundiezaion. Aurrerago azalduko dugu hau patxada handiagoz, adibide batzuen bidezhobeki ulertzeko.
2002
‎– Metodo honek ikasle, talde edo lanari egokitutako helburuak lantzekoaukera ematen du.
2007
‎Ikasleak oposizioak noiz sortuko egoten dira, azterketa bat egin ahal izateko. Jakina, honek ikaslearen arreta erabat desbideratzen du.
2008
‎" Erakunde beste euskara ziurtagiri daude gaur egun", esan digu Bergarako udal euskategiko zuzendari Alex Labaienek. " Dekretu honek ikasleen eta irakasleen aspaldiko eskaera bati ematen dio erantzuna".
‎Hain zuzen ere, azken helburua da ikasleek lanerako eskaerei behar den bezala erantzutea baimentzen duten gaitasun eta ezagutzak eskura ditzatela. Horrekin batera, hezkuntza sistema berri honek ikasleen jarrera aldaketa eskatzen du. Hau da, ikasleak ezagutzaren hartzaile soila izateari utzi behar dio eta ikasketa prozesuan jarrera aktibo eta autonomoa hartu behar du.
2009
‎Programa informatiko berri honek benetako ahotsekin lan egiten du, terapeutek haurren tratamenduan parte hartzeko aukera ematen du eta adingabe dislexikoen ikaskuntza atseginagoa eta dibertigarriagoa izaten laguntzen du. Programa honek ikasleari laguntzen dio, bai eskolan bai eskolako zereginetan, eta hauxe da: ikasteko behar den informazio guztia ordenagailu bidez eskura izatea, ikasleak testuekin lan egin dezan, modu eraginkorragoan, ahots sintetikoa erabiliz.
‎Horien atzetik, errumaniarrak, argentinarrak, brasildarrak, paraguaiarrak, peruarrak, venezuelarrak, uruguaiarrak, marokoarrak, dominikarrak, kubatarrak, hondurarrak, errusiarrak, bulgariarrak, portugesak, txiletarrak eta frantsesak daude. Lan honek ikasle etorkinen profila deskribatzen du. Ikasle horiek 26 eta 35 urte bitarteko ikasleak dira (guztizkoaren %40), eta emakumeen ehunekoa gizonena baino handiagoa da (%64 eta %36, hurrenez hurren).
‎“Pack en apunteak”, autoreak bere atarian jasotzen duen bezala, “150.000 deskarga baino gehiago ditu jada”, materia bakoitzeko 2.000 deskarga, batez beste. Material honek ikaslearen apunteak osatzeko edo klasera joatea ezinezkoa izan zaionean osatzeko balio du. “Oro har, ikasgaiak ikasteko laguntza ona izan daiteke, baina ikasleei ez lieke inoiz aholkatuko beren apunteak hartzeari uztea eta, are gutxiago, eskolara joateari uztea”.
2011
‎Arrue egitasmoa 2003an hasi zen, eta haur eta gazteen eskola giroko hizkuntza erabileran eragiten duten faktoreak ikertzen ditu. Ikuspuntu metodologiko teknikotik, egitasmo honek ikasleen hizkuntza erabilera neurtzeko metodologia propioa garatu du. Horrela, behaketa zuzenen bidez, hizkuntza erabileraren neurketak egiten dira eta, galdetegien bidez, ikasleen ezaugarriei buruzko informazioa biltzen da.
‎Marrazketa teknikoko ariketak: aplikazio interaktibo honek ikasleen ulermena errazteko modu oso bisualean azaltzen diren ariketa praktikoak eskaintzen ditu. Ukitze arazoak, urrezko sekzioa eta poligonoak dira webgune honetan lantzen diren edukietako batzuk.
2012
‎eta ikasturteen artean d ereduaren urteko bataz besteko igoera %1, 31ekoa izan da. Abiada honekin hezkuntza Sistema honek ikasle guztiak euskalduntzeko 76 uRTe inguru lirateke. euskararen presentzia administrazioan eta kalean kontseiluak 2010ean Barakaldon burututako udalaren hizkuntzapolitikaren neurketaren arabera, bereziki azpimarragarria da, zonalde mistoan egonik hizkuntza eskubideen bermerako corpus juridikoa artikulatua du: ordenantza hain zuzen.
‎Estatutu honek ikasleen parte hartzea bultzatu nahi du unibertsitatearen kudeaketa publikoan
‎Honek, ikaslea beraren garapena eta barneratutakoa neurtzeko balio behar du. Hala ere, hau ez da horrelako azterketa batekin neurtzen, are gutxiago, honek ikasle robotizatu, akritiko eta sumiso baten figura besterik ez du bultzatzen. Argazkian, Ikasle Abertzaleek (IA) ezezko borobila emango diote aurten ere azterketa" basati eta espainol" honi ekainaren 6, 7 eta 8an.
2013
‎Metodologiaren ezaugarri nagusia da edukia eta hizkuntza batera lantzen dituela; curriculum edukiari edo hizkuntzari emango zaio garrantzia, jarritako helburuaren edo proposatutako zereginaren arabera (Marsh, 2000) autore berak berresten du metodologia honek ikasleen hizkuntza maila esanguratsuki hobetzeaz gain, hizkuntzaren ikaskuntzarekiko jarrera positiboa ere sustatzen duela.
‎Keinu horrekin lotuta, jarrera komunikatiboen barruan sailkatutako estrategia bat gehitu behar zaio, ikasleei instrukzioak ematerabideraturikoa, honen ebidentzia, itxaronaldi bat eginez, bera klasearen erdian kokatuz eta bai alde batera nahiz bestera begiratuz eta booklet a bera (lantzen ari diren materiala) eskuan duela eta ikasleek ere eskuan dutela ziurtatuz (2). Estrategia honek ikasleak «kokatzeko» balio du eta testuinguratzearen estrategiarekin lotura zuzena du. Ikasleen arreta bereganatzeko ere baliagarria da, eta hori gutxi balitz, klasearen haria jarraitzen dutela ziurtatzeko ere.
‎Eskola jazarpena. Atari honek ikasleentzako eta gurasoentzako informazioa du, baita haur segurtasuneko psikologoek eta adituek emandako laguntza lerro bat ere. Protégelak elkarteak sustatzen du.
‎Kordobako Unibertsitatea (UCO). App honek ikasleen notak ditu, eta horiek «argitalpenaren une zehatzean» kontsulta ditzakete. Kalifikazioa behin betikoa ez denean, programa berean berrikusteko data eta tokia jasotzen dira.
2014
‎R SPQ 2F E (Garcia, 2011): lanabes honek ikasleen ikasmoldea neurtzen du 20 item erabiliz. Bertan bi ikasmolde neurtzen dira (sakona eta azalekoa) eta bakoitzean bi azpieskala bereizi dira (motiboa eta estrategia).
‎R SPQ 2F E. Lanabes honek ikasleen ikasmoldea neurtzen du 20 item erabiliz. Bertan bi ikasmolde neurtzen dira (sakona eta azalekoa) eta bakoitzean bi azpieskala berezi dira (motiboa eta estrategia).
‎TAA India. GKE honek ikasle boluntarioak, langileak edo kolaboratu nahi duen beste edozein pertsona onartzen du. Horixe da baldintza nagusia.
2017
‎Bertan Dzikovska et al.autoreek aurrerapauso handia eman zuten irakaskuntzaren domeinuko ataza bat komunitate zientifikoanzabaldu baitzuten. Ataza honek ikasleen eta irakasleen anotazioak biltzen zituen datu base erraldoi batatzigarri uzten zuen ikerketarako, eta ikerketa zentro askok erabaki zuten bertan parte hartzea beraiensistema propioak garatuz. Ataza honekin batera, eta lehen aldiz, autoreek RTE/ NLI azpiataza bat ereproposatu zuten.
2018
‎Bideo honek ikasle bati gertatutakoaz dihardu, Antonioren istorioaz, eta beraren ingurukoen jarrerez. Ezagutu haren istorioa, eta jabetu arazoaz!
2019
‎berrirako (Alvarez Nobell eta Vadillo Bengoa, 2013: 264) prestatzeko lagungarriadela. Izan ere, esperientzia honek ikasleei aukera ematen die 15 astetan zehar euren sormengaitasuna erakutsi, landu eta jabetza har dezaten (Watts eta Blessinger, 2016), ikasleek eduki edo formatu berritzaile bat sortzea den bezalako erronka konplexu batierantzuna eman behar dietelako ohikoak ez diren bideak erabiliz edota, kutxatik kanpo, pentsatuz (Csikszentmihalyi, 2006: 19; Foster, 2016: 154; Stefani, 2016: 198).... Design thinkingakerrazten du, ikaskuntza ingurune sortzaileagoak?
‎Bestalde, i (ra) kas prozesuak ikasleen beharretara egokitzearen garrantzia azpimarratu nahi genuke. Aurkeztu dugun lan honek ikasleen aurretestuak hobetzea izan du helburu, eta pentsatzekoa da lortu izanaren gakoa aurretestuen azterketan egon dela. Alegia, testu genero bakoitzak alderdi irakasgarri batzuk izanik ere, garrantzitsua da nork bere ikasleen zailtasunak ezagutzea eta horiek gainditzeko bideak eskaintzea.
2022
‎Udako egoitza duen jabe batek, bederatzi hilabetez bere bizitegia ikasle bati alokatzeko baimena emaiten dio. Neurri honek ikasleentzako alokairu eskaintza bermatzen du. Baimena ukanen du ere udatiarreri etxebizitza mublatu baten alokatzeko, baldin eta jabearen egoitza nagusian balitz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia