2008
|
|
Bestalde, zalantza mantenduko litzateke aurreikuspen
|
honek
bere baitan Espainian sartzeko aukera barne hartzen duen ala ez, 1992ko Tratatu Orokorrean gai honi erreferentziarik ez baitzaio egiten. 1961eko Nota Elkartrukean hori hiru hilabetez gorako egonaldietarako bisatua lortzera baldintzatuta geratu zen.
|
|
«Marko Poloren ametsa»rekin, bilduma haste hastetik fikzio, asmakizun gisa agertzen da, bata bestearen barnean kateatuak diren ametsen bidez, «mise en abyme» moduan: Marko Polok «Zuhaitz Bakarraz» amets egiten du, honek paradisuko «baratzeaz»,
|
honek
bere errege Aloadinez, honek Kogatraz, honek, iratzarririk, Marko Poloz, eta horrela biak elkartzen dira, Marko Polok begiak irekitzen dituen mementoan, Genevako presondegian. Devisement du Monde liburuaren eraikuntza parodiko horrek indartzen du hipotestuaren ganora gabezia (batzuetan hala izan daitekeena, maiz egiaztatua dena), azpimarratuz ameslari bakoitzak ez duela ezagutzen bere ametsetako pertsonaien ametsa, hori gauza ezinezkoa baita.
|
|
–Kapital Intelektuala. Kontzeptu
|
honek
bere baitan biltzen du, stock aldagai modura, abilezia kognitiboekin loturiko aktibo ukiezinen multzoa. Kapital Intelektualak inplikatzen du ezagutza ekintzara bideratzea.
|
2011
|
|
3 Patricia Digonek honela jasotzen du: «Korporazio handi
|
honek
bere barnean hainbat enpresa biltzen ditu. Telebistak eta irratiak (Disney Channel, Toon Disney, ESPN, ABC Television Network, Buena Vista Television, Radio Disney, ABC Radio, ESPN Radio), ikus entzunezko ekoizpena eta banaketa (Walt Disney Pictures, Miramax Films, Touchstone Pictures, Buena Vista Home Entertainment), musika konpainiak (Hollywood Records, Walt Disney Records, Buena Vista Records), argitaletxeak (Hyperion Books), jolas parkeak eta parke tematikoak, Internet zerbitzuak, Disney dendak, jostailuak (Disney Toys) eta jokoak (Buena Vista Games), multimedia ekoizpenak, luxuzko itsas bidaiak (Disney Cruise Line) eta oporretako programak (Disney Vacation Club), hockey talde bat (The Mighty Ducks), kirol zentroak.
|
2012
|
|
Patu sentsazioa errotzen da horrela. Ez da komeni diskurtso
|
honek
bere eraginkortasuna bermatzearren etengabe errepikatzeko duen beharra gutxiestea; Butler-ek (2007b) performatibitatea deitzen duen fenomenoa da.
|
|
Peter Sloterdijk ek Kritik der zynischen Vernunft lanean dioen bezala, burgesia beheko eta goikoen arteko zubiak eraikitzen hasi zirenetik muturrak gero eta gehiago hurbildu dira, zinismo berriarekin gizabanakoa aldi berean biktima zein sufriarazle bilakatzen da (Sloterdijk, 2007: 39), gizaki sadomasokista bat; baina ez edozelako sadomasokista, faltsua baizik, Modernitateko gizaki
|
honek
bere sintoma depresibo guztiak kontrolpean mantenduz erreaktibo bilakatzen delako, metafisikoa, kontserbazio senak oraindik ere gauzek modu jakin batean izan behar dutela sinestera eramaten baitu; oraindik ere obedientzia mekanismoen menpekoa baita.
|
2013
|
|
Mirentxuren kasua da. Emakume
|
honek
bere izebari hiltzen lagundu zion hark eskatuta. Hona bere hitzak:
|
2015
|
|
Polaritate negatiboko osagai deitu izan diren horiek beheranzko egia aurresuposizio lexikoa bideratu dezakeen perpausa behar dute, dela agerian ezezko diren perpausetan, dela baiezko perpausetan. Bigarren kasu horretan egingo du lan
|
honek
bere ekarpen nagusia, agerian utziko baitugu beheranzko irakurketa nahiko sakonekoak diren ezaugarriei lotuta gerta daitezkeela. Alegia, baiezko perpaus horiek dagoeneko bibliografian zerrenda soil batean bilduta daudelarik, zerrenda hori zertan den begiratu dugu hemen, eta areago, beheranzko irakurketa bada gakoa, beheranzko irakurketa hori noraino iristen den finkatzen saiatuko gara.
|
|
Izan ere, lortu ezeztatuta, marrazkien egia gezurtatzen da, baina saihestu ezeztatuta, egiaztatu egiten da marrazkien egia. Hala ere, bietan ematen da jakintzat predikatu
|
honek
bere argumentuen hiponimoei ere eragiten diela.
|
2017
|
|
Zalantzan jartzen da modernitateak indarrean jarritako legezko funtzionamendua. Egoera
|
honek
bere eragina izan du Giza eta Gizarte Zientzietan, batez ere filosofia, literatura eta arteetan. Eredu sozial eta kulturalen globalizazioa bultzatu du eta, bide batez, baita gizakiaren errobotizaziorako joera ere.
|