Emaitzak: 9
2008 | ||
Hizkuntza proiektua. Ikastetxeek | hizkuntza proiektua egin behar dute, legearen helburuak lortze aldera, ibilbidea planifikatu eta martxan jartzeko. | |
2012 | ||
Arrazoitu zure erantzuna. Garrantzitsua iruditzen al zaizu zure inguruko haur eskoletan | hizkuntza proiektua egitea. Arrazoitu erantzuna. | |
2022 | ||
Euskararen arloan, hauxe proposamen nagusia: ikastetxe bakoitzak bere | hizkuntza proiektua egin du, ikasleek Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza bukatutakoan euskaraz zein gaztelaniaz B2 maila izateko. Hizkuntza proiektuen jarraipena eta ebaluazioa egingo dute, eta, hala badagokio, baita egokitu ere. | |
Bi hizkuntza ofizialen eta atzerriko hizkuntza baten ezagutza bermatuko duen eredu inklusibo orokortua defendatzen dugu, betiere, ikasleen jatorrizko hizkuntzak eta kulturak aintzat hartuko dituena». Eskola bakoitzak bere | hizkuntza proiektua egin du, eta euskararen, gazteleraren eta ingelesaren «tratamendu integratua» egin du, haien funtzioa eta egoera soziolinguistikoa kontuan hartuta. Eusko Jaurlaritzak ikastetxeen hizkuntza eta hezkuntza proiektuak ebaluatzeko mekanismoak ere ezarri ditu. | |
euskarak izango duen presentziari eta segregazioari. Hizkuntzei dagokienez, azaldu du ikastetxe bakoitzak bere | hizkuntza proiektua egin dela, tokian tokiko egoerara egokituta: «Desberdina da Tolosan egon daitekeen egoera edo Bilboko auzo jakin batekoa. | |
2023 | ||
2015ean Yuneŝit’in ek, Tl’esqox eta Xeni Gwet’in komunitateekin batera, First Peoples’ Cultural Council en bertako hizkuntzak biziberritzeko programa batean parte hartu zuen, eta Hizkuntza Batzarra sortzeaz gain, lehenengo Hizkuntza Biziberritzeko Plan Estrategikoa garatu zuen. Geroztik, hainbat | hizkuntza proiektu egin dituzte, horien artean, hizkuntza irakasteko adin guztietakoentzat murgiltze programak, eta irakasleak prestatzeko, curriculuma garatzeko eta hizkuntzaren erabilera sustatzeko egitasmoak. | |
Tokian tokiko | hizkuntza proiektuak egin direla berretsi du Perezek. «Hizkuntzekiko estimua lantzea oso inportantea da. | |
Gainera, haren esanetan, EAJk eta PSE EEk aurkeztu dituzten zuzenketek hizkuntza eredu horiek «garatzeko eta eguneratzeko» aukera jasotzen dute. Iñigo Urkullu Eusko Jaurlaritzako lehendakariak, berriz, adierazi izan du ikastetxe bakoitzak bere | hizkuntza proiektua egin duela, baina horiek ereduen sisteman oinarrituta egon dutela. | |
26.na. IV. tituluan ezarritakoari kalterik egin gabe, lege hau indarrean sartu eta gehienez ere bi urteko epean, Eusko Jaurlaritzak, hezkuntza arloan eskumena duen sailaren proposamenez, sistema esparru eleaniztunaren ezaugarriak onartuko ditu, ikastetxe bakoitzaren | hizkuntza proiektua egiteko erreferentzia gisa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 9 (0,06) |
Lehen forma
hizkuntza | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Berria | 7 (0,05) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza proiektu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza proiektu egin | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |