Emaitzak: 7
2010 | ||
Orain arte, irakasle euskalduna izatea identitate zeinu bat izan den bezala, hemendik aurrera irakasleen erronka berria eleaniztunak izatea da. Baina, irakasleak hiru hizkuntzatan moldatzeko gai izateko, | hizkuntza curriculuma ongi antolatu eta integratu behar da gradu berrietan. | |
EAEn lortzen diren emaitza akademikoak Espainian lortzen direnaren antzekoak edo hobeak dira. Beraz, esan daiteke, gutxiengoaren | hizkuntza curriculumean erabiltzeak gehiengoaren hizkuntza baino gehiago izan arren, ez duela garapen akademikorik oztopatzen. Horrela konfirmatzen da hezkuntza elebidunaren emaitza positiboak munduko beste testuingurutan ere erakuts daitezke elebidun hezkuntza gara dadin bultzatzeko. | |
2011 | ||
Rubén García/ Eroski Consumer Zergatik irakurri behar den Haur eta gazteei irakurzaletasuna transmititzea eta literatura lanak estimatzen irakastea, azken batean, irakurtzera animatzea lehentasunezko helburua izan behar da gaur egungo familientzat eta hezkuntza erakundeentzat. Irakurtzeko gaitasuna ez da soilik | hizkuntza curriculumaren arloan aurrera egiteko behar den gaitasuna, baizik eta funtsezko tresna da ikaskuntzaren esparru guztietan arrakastaz aurrera egiteko. Ikasle baten irakurketa errendimenduak eragin ukaezina du etorkizuneko bizitzan PISA Nazioarteko Ebaluazio Programaren edizioetako datuek erakusten dutenez, ikasle baten irakurketa errendimendua hobetzeak eragin handia du etorkizuneko bizitzan, “bai aukera akademikoetan, bai lan aukeretan. | |
2012 | ||
EAEko aditu euskaldunak eta erdaldunak elkarrizketatzea erabaki genuen, eta hala egin dugu, baina espero ez genuen eta aipatzea merezi duen errealitate batekin egin dugu topo elkarrizketatuen | hizkuntza curriculumari eta erabilera ohiturei dagokionez. Errealitate konplexu bat agertu da nabarmen elkarrizketak egiterakoan, EAEko egoera soziolinguistikoaren eta haren azken hamarkadetako bilakaera konplexuaren isla esanguratsutzat har daitekeena. | |
2016 | ||
2.2 | hizkuntza curriculum ezkutua | |
Hala gauzak, | hizkuntza curriculum ezkutua berariaz formalizatu diren helburuen kontra doazen hizkuntza praktiken, hizkuntza dispositiboen, hizkuntza disposizioen bilduma izango da. Horregatik, curriculum hori zehazteko, tentuz aztertu behar da zein diren helburu publikoak eta nolako estatusa duen curriculum formal eta publikoak. | |
alderdi formal eta ez formalak ditu. Non kokatu behar dugu | hizkuntza curriculuma. Hizkuntzak berariaz landu nahi dituen unibertsitateak, halabeharrez, curriculum formalizatuan zehaztu du lantze hori, baina oso argi eduki du unibertsitateko elkarrekintza guztiak direla" curriculumaren parte osagarriak". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 7 (0,05) |
Lehen forma
hizkuntza | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 6 (0,04) |
Consumer | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza curriculum | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza curriculum ezkutu | 2 (0,01) |
hizkuntza curriculum arlo | 1 (0,01) |
hizkuntza curriculum erabili | 1 (0,01) |
hizkuntza curriculum ongi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |