2006
|
|
Gizarte-komunikazioaren teknikaren alderdi hutsetik hartuta, publizitateak baditu, batetik, sustatzaile eta igorle batzuk (iragarki-jartzailea eta publizitate-agentzia), bestetik, publizitate-mezuaren igorle batzuk (komunikabideak), eta, azkenik, mezu horren publiko jasotzailea. Beraz, eskema horren oinarrizko egituran
|
hauek
aipatu behar dira: lehendabizi, komunikazio-iturria (iragarki-jartzailea); ondoren, mezuaren kodifikazioa (publizitate-agentzia); eta, bukatzeko, hartzaileari heltzen zaion mezua, interpretazio-giltza batez deskodetuko dena.
|
|
Baina, era berean, beste helburu batzuk ere kontuan hartu behar dira, horiek ere funtsezkoak baitira, Publizitate Zuzenbidearen existentziaren ideia berean aurkituko ditugun horiek. Hain zuzen ere, honako
|
hauek
aipatu behar dira: lehiaketa bera babestea (lehiaketa aske eta leialarena ere bai, jakina), kontsumitzaileak ikuspegi juridikotik zaintzea (batez ere informazio objektiboa eta egiazkoa jasotzeko eskubidea oinarritzat hartuta), ideia-eta publizitate-sorkuntza babestea eta, zentzu orokorrean, nortasun-eskubideak zaintzea.
|
2010
|
|
Hainbat erregerentzat eta noblerentzat lan egin ondoren, Carême nobleziaren sukaldaritza pribatutik jatetxeetako sukaldaritza publikorako iragapena izan zen. Haren ekarpenen artean
|
hauek
aipatu behar dira: espezien gehiegizko erabilera eta plater berean arrain eta haragien nahasketak eragotzi zituen, plateren apainketari izugarrizko garrantzia eman zion (Carême-k berak baxerak diseinatzen zituen, eta pasteletan Pariseko monumentuak irudikatzen zituen).
|
2012
|
|
Gizarte-komunikazioaren teknikaren alderdi hutsetik hartuta, publizitateak baditu, batetik, sustatzaile eta igorle batzuk (iragarki-jartzailea eta publizitate-agentzia), bestetik, publizitate-mezuaren igorle batzuk (komunikabideak), eta, azkenik, mezu horren publiko jasotzailea. Beraz, eskema horren oinarrizko egituran
|
hauek
aipatu behar dira: lehendabizi, komunikazio-iturria (iragarki-jartzailea); ondoren, mezuaren kodifikazioa (publizitate-agentzia); eta, bukatzeko, hartzaileari heltzen zaion mezua, interpretazio-giltza batez deskodetuko dena.
|
|
Baina, era berean, beste helburu batzuk ere kontuan hartu behar dira, horiek ere funtsezkoak baitira, Publizitate Zuzenbidearen existentziaren ideia berean aurkituko ditugun horiek. Hain zuzen ere, honako
|
hauek
aipatu behar dira: lehiaketa bera babestea (lehiaketa aske eta leialarena ere bai, jakina), kontsumitzaileak ikuspegi juridikotik zaintzea (batez ere informazio objektiboa eta egiazkoa jasotzeko eskubidea oinarritzat hartuta), ideia-eta publizitate-sorkuntza babestea eta, zentzu orokorrean, nortasun-eskubideak zaintzea.
|
2014
|
|
Kontzientziaren asaldu kualitatiboei dagokienez, honako
|
hauek
aipatu behar dira:
|