Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 20

2000
‎haietaz ez baitugu deusik ere sinesten. Ikusi besterik ez da hau Euskal Herriko kondairan; edo euskalduna nola bizi dan aldakuntzarikgertatu ez diran eskualdeetan. Gogora ekarriko ditut ezaugarri nagusiak:
2001
‎Artikulu hau Euskal Herriko Unibertsitateak emandako HA 26/ 47 laguntzari esker idatzi dut.
2007
‎Gizarte esparru horietan jasan dugunetnozidioaren hondamendia da arazoaren muina, ez esparru politikoan izan dezakegun gehiengoaren borondate subjektiboa. Ideologia abertzaleak, ezker nahizeskuin, izaera eta biziera nazionalean espainoldua dagoen borondatean kokatzendu euskal arazoaren sendabidea, baina borondateak ez gaitu euskaldun egiten.Borondateak ez zuen herri hau euskal herri egin. Euskarak eta euskal identitateaksortu zuen herri hau.
‎Multzo honetan kokatzen ditudaneuskaltzale intelektualak jakinaren gainean daude horri buruz. Badakite ez duelaedozein politika estrategiak balio erdal herri hau euskal herri bilakatzeko. Boterenazionalaren hainbatekoak adina garrantzia baitu berorren nolakoak:
‎Euskal Herrian epailea izateko euskara jakin beharrik ez dagoela, baina, zuzenbidea, ostera, jakitea behar beharrezkoa dela adierazi berri du Fernando Ruiz de Piñeiro epaile madrildarrak, ETA berau/ hau Euskal Herriko Epaitegi Nagusiko buru izendatu berri (a) da.
2008
hau Euskal Herri osoan erabiltzeko egin da. Horregatik, sarritan, euskalkietako forma baliokideak jaso dira.
hau Euskal Herri osoan erabiltzeko egin da. Horregatik, sarritan, euskaikietako forma batiokideak jaso dira.
2009
‎Kapitulu hau Euskal Herriko Unibertsitateko taldeetarako ikerketa laguntzaz (GIU08/ 09), etaEuskal Herriko Unibertsitateko Ikerkuntza Errektoreordetzaren laguntzaz burutu da, lehen autoreakbigarren autorearen zuzendaritzapean doktorego tesia egin dezan.
‎Kapitulu hau Euskal Herriko Unibertsitateko taldeetarako ikerketa laguntzaz (GIU08/ 09), etahirugarren autoreak doktore tesia egin dezan (BFI06.211) Eusko Jaurlaritzako Ikertzaileen Formazioko Programaren laguntzaz idatzi da.
‎5 Kapitulu hau Euskal Herriko Unibertsitateko taldeetarako ikerketa laguntzaz (GIU08/ 09), etaEusko Jaurlaritzako Ikertzaileen Formazioko Programaren laguntzaz burutu da, lehen autoreakbigarren autorearen zuzendaritzapean doktorego tesia egin dezan (BFI06.211).
‎Kapitulu hau Euskal Herriko Unibertsitateko taldeetarako ikerketa laguntzaz (GIU08/ 09), etaEuskal Herriko Unibertsitateko Euskara Errektoreordetzaren diru-laguntzari esker idatzi da, lehenautoreak beste autoreen zuzedaritzapean doktorego tesia egin dezan.
2010
‎Mugimendu hau Euskal Herrira ere heldu zen, 1977 urtean Juan Maria Arzak eta Pedro Subijana euskal sukaldariak Paul Bocuse ren jatetxera ikastera joan ondoren. Lyonen (Frantzia) bakarrik hamabost egunez egon baziren ere, han ikasitakoak hemen antzeko mugimendu bat sortzeko lagundu zien:
2011
‎Atal hau Euskal Herrira bueltatuta itxiko dugu. Euskal Autonomia Erkidegoan, Nafarroan eta Iparraldean eragin berbera izan ez badu ere, eskola izan da euskararen indarberritzean tresna nagusia.
2014
‎Lan hau Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) 2010/ 2011 ikasturtean lau urtetarakoemandako Ikertzaileen prestakuntzarako laguntzari esker burutu ahal izan da (kodea: PIF10/ 2010/ PIF10017).
‎Lan hau Euskal Herriko Unibertsitateak (GIU09/ 19), Eusko Jaurlaritzak (IXA Taldea, A mailakoikerketa taldea() (IT344), EUS SRL proiektua (S PE11UN098) eta Berbatek proiektua (IE09)) eta Espainiako Gobernuko Zientzia eta Berrikuntza Ministerioa (EPEC RolSem proiektua (FFI2008 E/ FILO) eta AncoraNet proiektua (FFI2009 E)) aipatutako ikerkuntzaegitasmoei eman dien diru-laguntzari esker egin da....
2015
‎EDUKI4: sistema hau Euskal Herriko udalerrietan gehien zabaldurik dagoensistema da. Orokorrean beira, papera eta ontziak ekarpen guneetan (< 250 m) biltzen dira eta errefusa espaloi gunean (< 50 m).
2017
‎Artikulu hau gure ikerketa taldea eGobernuen inguruan egiten ari den lanaren parte da.Zentzu honetan, lan hau Euskal Herriko Unibertsitatearekin (UPV/EHU) egindako elkarlanarenemaitza da. Gure helburua, haiek eAdministrazio gisa eskaintzen duten zerbitzua analizatzeaizan da, zehazki, matrikulazioari dagokion atala (www.ehu.eus/web/sarrera acceso).
‎Lan hau Euskal Herriko Unibertsitatearengatik UPV/EHU (UFI 11/ 37) eta EuskoJaurlaritzarengatik, ikerketa talde kontsolidatuen bitartez (IT810 B) izan da finantziatua.Innsbruck eta Bilboren elkarlanaren parte bat Austrian Science Foundation (FWF) ekfinantziatutako I 1482 N28 (DACH) zenbakia duen proiektuaren bitartez finantziatu da.
2019
‎Ikerketa hau Euskal Herriko Unibertsitatea/ Universidad del Pais Vasco (UPV/EHU) koHezkuntza, Filosofia eta Antropologia (HEFA) fakultatean kokatzen da. Izan ere, fakultatehonetan hezkuntzaz arduratzen diren arloak pilatzen dira.
‎Ikerketa hau Euskal Herriko Unibertsitateko Euskara Errektoreordetzako IkertzaileakPrestatzeko Doktoretza aurreko bekari (2015eko deialdia) eta unibertsitate bereko mugikortasunlaguntzari esker burutu da Madrileko Hospital 12 de Octubre ko Gema Ruiz Hurtadorenlaborategian.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia