2000
|
|
haietaz ez baitugu deusik ere sinesten. Ikusi besterik ez da
|
hau
Euskal Herriko kondairan; edo euskalduna nola bizi dan aldakuntzarikgertatu ez diran eskualdeetan. Gogora ekarriko ditut ezaugarri nagusiak:
|
2001
|
|
Artikulu
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitateak emandako HA 26/ 47 laguntzari esker idatzi dut.
|
2007
|
|
Gizarte esparru horietan jasan dugunetnozidioaren hondamendia da arazoaren muina, ez esparru politikoan izan dezakegun gehiengoaren borondate subjektiboa. Ideologia abertzaleak, ezker nahizeskuin, izaera eta biziera nazionalean espainoldua dagoen borondatean kokatzendu euskal arazoaren sendabidea, baina borondateak ez gaitu euskaldun egiten.Borondateak ez zuen herri
|
hau
euskal herri egin. Euskarak eta euskal identitateaksortu zuen herri hau.
|
|
Multzo honetan kokatzen ditudaneuskaltzale intelektualak jakinaren gainean daude horri buruz. Badakite ez duelaedozein politika estrategiak balio erdal herri
|
hau
euskal herri bilakatzeko. Boterenazionalaren hainbatekoak adina garrantzia baitu berorren nolakoak:
|
|
Euskal Herrian epailea izateko euskara jakin beharrik ez dagoela, baina, zuzenbidea, ostera, jakitea behar beharrezkoa dela adierazi berri du Fernando Ruiz de Piñeiro epaile madrildarrak, ETA berau/
|
hau
Euskal Herriko Epaitegi Nagusiko buru izendatu berri (a) da.
|
2008
|
|
|
hau
Euskal Herri osoan erabiltzeko egin da. Horregatik, sarritan, euskalkietako forma baliokideak jaso dira.
|
|
|
hau
Euskal Herri osoan erabiltzeko egin da. Horregatik, sarritan, euskaikietako forma batiokideak jaso dira.
|
2009
|
|
Kapitulu
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitateko taldeetarako ikerketa laguntzaz (GIU08/ 09), etaEuskal Herriko Unibertsitateko Ikerkuntza Errektoreordetzaren laguntzaz burutu da, lehen autoreakbigarren autorearen zuzendaritzapean doktorego tesia egin dezan.
|
|
Kapitulu
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitateko taldeetarako ikerketa laguntzaz (GIU08/ 09), etahirugarren autoreak doktore tesia egin dezan (BFI06.211) Eusko Jaurlaritzako Ikertzaileen Formazioko Programaren laguntzaz idatzi da.
|
|
5 Kapitulu
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitateko taldeetarako ikerketa laguntzaz (GIU08/ 09), etaEusko Jaurlaritzako Ikertzaileen Formazioko Programaren laguntzaz burutu da, lehen autoreakbigarren autorearen zuzendaritzapean doktorego tesia egin dezan (BFI06.211).
|
|
Kapitulu
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitateko taldeetarako ikerketa laguntzaz (GIU08/ 09), etaEuskal Herriko Unibertsitateko Euskara Errektoreordetzaren diru-laguntzari esker idatzi da, lehenautoreak beste autoreen zuzedaritzapean doktorego tesia egin dezan.
|
2010
|
|
Mugimendu
|
hau
Euskal Herrira ere heldu zen, 1977 urtean Juan Maria Arzak eta Pedro Subijana euskal sukaldariak Paul Bocuse ren jatetxera ikastera joan ondoren. Lyonen (Frantzia) bakarrik hamabost egunez egon baziren ere, han ikasitakoak hemen antzeko mugimendu bat sortzeko lagundu zien:
|
2011
|
|
Atal
|
hau
Euskal Herrira bueltatuta itxiko dugu. Euskal Autonomia Erkidegoan, Nafarroan eta Iparraldean eragin berbera izan ez badu ere, eskola izan da euskararen indarberritzean tresna nagusia.
|
2014
|
|
Lan
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) 2010/ 2011 ikasturtean lau urtetarakoemandako Ikertzaileen prestakuntzarako laguntzari esker burutu ahal izan da (kodea: PIF10/ 2010/ PIF10017).
|
|
Lan
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitateak (GIU09/ 19), Eusko Jaurlaritzak (IXA Taldea, A mailakoikerketa taldea() (IT344), EUS SRL proiektua (S PE11UN098) eta Berbatek proiektua (IE09)) eta Espainiako Gobernuko Zientzia eta Berrikuntza Ministerioa (EPEC RolSem proiektua (FFI2008 E/ FILO) eta AncoraNet proiektua (FFI2009 E)) aipatutako ikerkuntzaegitasmoei eman dien diru-laguntzari esker egin da....
|
2015
|
|
EDUKI4: sistema
|
hau
Euskal Herriko udalerrietan gehien zabaldurik dagoensistema da. Orokorrean beira, papera eta ontziak ekarpen guneetan (< 250 m) biltzen dira eta errefusa espaloi gunean (< 50 m).
|
2017
|
|
Artikulu hau gure ikerketa taldea eGobernuen inguruan egiten ari den lanaren parte da.Zentzu honetan, lan
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitatearekin (UPV/EHU) egindako elkarlanarenemaitza da. Gure helburua, haiek eAdministrazio gisa eskaintzen duten zerbitzua analizatzeaizan da, zehazki, matrikulazioari dagokion atala (www.ehu.eus/web/sarrera acceso).
|
|
Lan
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitatearengatik UPV/EHU (UFI 11/ 37) eta EuskoJaurlaritzarengatik, ikerketa talde kontsolidatuen bitartez (IT810 B) izan da finantziatua.Innsbruck eta Bilboren elkarlanaren parte bat Austrian Science Foundation (FWF) ekfinantziatutako I 1482 N28 (DACH) zenbakia duen proiektuaren bitartez finantziatu da.
|
2019
|
|
Ikerketa
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitatea/ Universidad del Pais Vasco (UPV/EHU) koHezkuntza, Filosofia eta Antropologia (HEFA) fakultatean kokatzen da. Izan ere, fakultatehonetan hezkuntzaz arduratzen diren arloak pilatzen dira.
|
|
Ikerketa
|
hau
Euskal Herriko Unibertsitateko Euskara Errektoreordetzako IkertzaileakPrestatzeko Doktoretza aurreko bekari (2015eko deialdia) eta unibertsitate bereko mugikortasunlaguntzari esker burutu da Madrileko Hospital 12 de Octubre ko Gema Ruiz Hurtadorenlaborategian.
|