Emaitzak: 9
2011 | ||
Era berean, bere babesa eta laguntza eman behar dizkio haurrari, sendotze prozesuan dituen ohitura batzuetan atzera egingo balu, baliteke galtzetan pixa egitea, mukiak ez garbitzea??. Familiaren laguntzarekin, eta maitasunez eta kontu handiz, ohitura horiek berriro | hartzera bultzatu behar da, eta gertaera horiek behin eta berriz gertatzeagatik beste haurrek barre egitea saihestu behar da. | |
Ama eta aita eztabaidan ari badira haurrak aurrean direla, gatazkak konpontzeko eredu okerrak | hartzera bultzatzen da. Eragin bera du, adibidez, eztabaida horietan aliatu gisa haurrak erabiltzeak. | |
2012 | ||
besteekin partekatzen ikasteko. Hezitzaileak materialen itxura eta mantentzea zaindu ditu, eta, ahal den guztietan, haurrak parte | hartzera bultzatu behar ditu. | |
Haur eskolan metodo pedagogikoek duten garrantzia eta hezitzailearen eragina aztertu ondoren, ezin dugu ahaztu, familia, hezkuntzari dagokionez, elementu motibatzailea dela. Eskolak, ingurunearekiko agente dinamizatzaile eta elkarrizketatzaile gisa jardunda, gurasoak eta gainerako sektore sozialak parte | hartzera bultzatu behar ditu. | |
Sara ezdeus eta mendeko sentitu da. Horrek erregresio jarrera | hartzera bultzatu du alaba (ikasgaian zehar azaldu dugunez, erregresioa agresibitate eta eskakizunezko erreakzio psikologikoa da, aurreko bizi etapetara itzultzera daramana). Horrek amarengan ere eragin kaltegarria izan du eta, alabaren portaeraren aurrean, nahastuta eta nekatuta sentitzen da. | |
Tokiko komunitateak kudeaketan esku | hartzera bultzatzea. | |
2013 | ||
Proposatzen du, besteak beste, enpresetan jardunbide egokiak sustatzea, politika nazionalen eta nazioartekoen arteko koherentzia zaintzea, ebaluazio tresnak sustatzea, enpresak garapen jasangarriarekiko jarrera positiboa | hartzera bultzatzea eta kudeaketan ESKaren jardunbideak sartzea. | |
2016 | ||
4 Ingurumenaren aldeko balio berriak | hartzera bultzatzea eta jokaera kritiko eta eraikitzaileak sustatzea. | |
2017 | ||
Prestakuntzak eta simulakroek larrialdietan paper aktiboa eta eraginkorra | hartzera bultzatzen dituzte pertsonak, beren eta gertukoen bizitzak salbatuz. Horregatik sustatu behar da tarteka eta modu orokorrean programa horietan parte hartzea, prebentzioa komunitatean barneratutako zerbait bihurtu arte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 9 (0,06) |
Lehen forma
hartzera | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
LANEKI | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu bultzatu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu bultzatu behar | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |