Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2008
‎Haren iritziz, kinka larriko une hauek gainditzeko gakoek epe laburreko eta epe ertaineko neurriak hartzera bultzatu behar gaituzte.
‎Kontu handiz ibili behar da GHEE Europar Batasuna osatzen duten errealitate sozial, kultural eta ekonomiko desberdinetara egokitzerakoan; hau da, ikasketak zehazterakoan, herrialde bakoitzeko berezitasunak (hizkuntza, produkzio sistema, ekonomia...) hartu behar dira aintzat. Gure kasuan, Bolognako prozesua Euskal Herriko berezitasun linguistiko, kultural eta sozioekonomikoak kontuan hartuta bultzatu behar da. Gure unibertsitateetan atzerriko hizkuntzen presentzia handitu behar da, baina euskararen inguruan azken urteotan eman diren aurrerapausoetan atzera egin gabe6.
2010
‎Aintzat harturik, migrazioak sortzen dituen giza arazoak harik eta larriagoak direla migrazio irregularraren kasuan, eta, ondorenez, jakinik neurri egokiak hartzea bultzatu behar dela, langile migratzaileen mugimendu eta iraganbide klandestinoak saihestu eta ezabatzeko, aldi berean ziurtatuz langile horien oinarrizko giza eskubideak babesten direla,
‎Baina, batzuetan, batzuek eta besteek hori lortzeko egiten duten bidea nabarmen aldatzen da, eta kontraesankorra da. Helburu bera lortzeko, ikastetxeak gurasoen parte hartzea bultzatu behar du, eta hezkuntza komunitateko kideekin harremanak estutzeko behar diren bitartekoak eman. Lankidetza funtsezkoa da ikaslearen garapen akademikoa koherentea izan dadin.
2011
‎Era berean, bere babesa eta laguntza eman behar dizkio haurrari, sendotze prozesuan dituen ohitura batzuetan atzera egingo balu, baliteke galtzetan pixa egitea, mukiak ez garbitzea??. Familiaren laguntzarekin, eta maitasunez eta kontu handiz, ohitura horiek berriro hartzera bultzatu behar da, eta gertaera horiek behin eta berriz gertatzeagatik beste haurrek barre egitea saihestu behar da.
2012
‎besteekin partekatzen ikasteko. Hezitzaileak materialen itxura eta mantentzea zaindu ditu, eta, ahal den guztietan, haurrak parte hartzera bultzatu behar ditu.
‎Haur eskolan metodo pedagogikoek duten garrantzia eta hezitzailearen eragina aztertu ondoren, ezin dugu ahaztu, familia, hezkuntzari dagokionez, elementu motibatzailea dela. Eskolak, ingurunearekiko agente dinamizatzaile eta elkarrizketatzaile gisa jardunda, gurasoak eta gainerako sektore sozialak parte hartzera bultzatu behar ditu.
2015
‎Konfrontazio demokratikoa da bidea, onartzen duten arren jeltzaleek beldurra diotela konfrontazioari. Prozesuak herritarren parte hartzea bultzatu behar du, indar guztia erakundeen joko zelaian jarri gabe; ELAri ere bere ekarpena eskatzen zaio eginbide honetarako, hausnarketa eta proposamenekin subjektu nazionala osatzen lagundu dezan.
2022
‎Elkartu, gogoeta egin, borrokatu... hemendik bertatik, komunitateetatik, herritik, udaletik. " Gizartearen parte hartzea bultzatu behar da, koioteak datozenean aurre egiteko prest egoteko... Eta nor da horretan dabilena?
‎Garrantzitsua da eragina izan dezakeen alarma sozialari arreta jartzea. bai haurrei bai helduei.Gazteak parte hartzera bultzatu behar dira, eta komunitatearen erantzunen inguruko interesa erakutsi. Babesa eta bakea Ukrainan Gure seme alabak “babesteko” gomendio batzuk baino ez dira, baina, batez ere, UNICEFek hau eskatzen du:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia