Emaitzak: 8
2004 | ||
Haurrak hiperaktibitatea izateko joera | handiagoa dute neskek baino | |
2010 | ||
zer justifikazio du eskolan egiten den inbertsioak, ondorio material konkreturik ekarriko ez badu? Ondorio konkretuak eskuratzeari dagokionez, berriz, nork esan du aste osoko klase emankizun errutinarioek, bizi taupadatik urrun eta lautatik hirutan pasiboek aste bukaerako berritsuk eta alai, bizi, gatz piperrezkoek baino eragin | handiagoa dutenik neska mutilen hitz etorri lanketan. Nork esan du euskarazko aisialdiaren antolamendua oraingoa baino garestiagoa denik? | |
2012 | ||
Telebistako zerbaitek barretxoa eragin zion. Dasilva ohartu zen bere amaren gero eta antz | handiagoa zuela neskak. Gabriela presaka sartu zen sukaldera, Pilarren berokia eskuan zeramala. | |
2014 | ||
5 ‘Erpurutxoa’ Andersen, ‘Pulgarcita’ ipuinean oinarritua, neska gazte baten istorioa kontatzen du. Hatz lodia baino tamaina | handiagoa zuen neska hark. Marrazki filma 1994an egin zen. | |
2016 | ||
Eskolaz kanpoko jardunek gero eta pisu | handiagoa dute neska mutikoen agendan: kirol taldeak, musika ikastaroak, dantza... | |
2017 | ||
4 taulak ADHNaren lotura aldagai sozioekonomikoekin erakusten du. Mutilek bi azpieskaletan eta ADHN orokorrean puntuazio altuagoa edukitzeko arrisku | handiagoa dute neskek baino, esanguratsua. Gurasoen ikasketak modu esanguratsuan lotzen dira ADHNaren puntuazioarekin; ikasketa baxuak dituztenean bi azpieskaletan eta, orokorrean, ADHN osoan, arrisku handiagoa ikusten da. | |
2019 | ||
Beraz, mutil partaide ia guztiek jarrera erreaktiboa dute, solaskideak erabiltzen duen tratamenduaren araberakoa baita haien hautua3 Nahiz eta Alberdirentzat inertzia ez den aldagai garrantzitsuena, aipatu aipatzen du," hiztunaren joera maiz solaskidearen mintzamolde eta ohituretara egokitzekoa izaten da" (1993, 436 or.). Nolanahi ere, (4)" igual dit zein dan" zehaztu beharra dago, batzuetan axola baitu nor den solaskidea. Izan ere, neska batek toka egiten badiete, zuka erantzuten diote. hortaz, ez dute" hika egiten didan orori, hika erantzuten diot" joera betetzen solaskidea neska bada, bai, ordea, mutila bada. hirugarren eztabaida taldeko mutilek toka zein noka erabiltzen dute eta haien ustez, solaskideak hika egiteak are garrantzi | handiagoa du neskekin mintzatzean. | |
– Susmoa dut (baina daturik ez) gazteen aisialdi jardueretan ere euskarak presentzia | handiagoa duela nesken partaidetza nabarmen handiagoa den hainbat alorretan: euskal dantzak, abesbatzak, etab. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
handi | 8 (0,05) |
Lehen forma
handiagoa | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 3 (0,02) |
Consumer | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
handi ukan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
handi ukan neska | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |