Emaitzak: 8
2001 | ||
Adibidez, testuansubjuntibo bat agertzen bazen, bi aukera genituen: edo testua ez erabili, edoikasleek galdetuta zer zen, hurrengo urrats batean ikasiko zutela esan, | haien jakin mina nolabait moztuz. Hori guztia aurreko ikasturteetan egiten genuen; orduan, berriz, hau da, 95 ikasturtean, ariketaren zereginak markatzen zuen zailtasuna, eta horren arabera hasi ginen materiala mailakatzen, testutik ezer kendu gabe, etahaien jakin mina betetzeko aukera emanez. | |
2002 | ||
Zarautzen aurkitu omen ditek ihesean erabilitako autoa eta isildu egin zen, | haien jakin mina tentatuz. | |
2006 | ||
begira jarri behar zela argia, | haien jakin mina zapuzteko. | |
2008 | ||
Guk erabakitzen duguna irakurtzera behartzen ditugu, | haien jakin minari erantzun beharrean. Politikoki zuzenak ez diren gaiak debekatu egiten dizkiegu. | |
2009 | ||
Zientzialariak berez dira jakin nahiak euren ikerketa alorrean behintzat, baina ez dago | haien jakin mina pizteko ezer hoberik espero ez zuten zerbait gertatzea baino. Edo gertatzea espero zutena ez gertatzea, jakina. | |
2015 | ||
Xabi urduri jartzen ari da. Istorioa luzatu egin nahi dudala uste du, | haien jakin mina ase nahi ez banu bezala. Eta halaxe da: | |
2022 | ||
sormena eta pentsamendu zientifikoa hezkuntza proiektu globala da, Murtziako Eskualdeko Zientzia eta Teknologia Agentzia Seneca fundazioak eta FECYTek kofinantzatua, pentsamendu zientifikoa, sortzailea, kritikoa eta arazoen konponbidea garatzeko. Kontsultatu esperimentuen eta esperientzien fitxa praktikoak haur eta lehen hezkuntzarako eta bigarren hezkuntzarako. Zientzia Museoa FECYTen ideia esaten zaio non youtuberrak zientzia gazteengana hurbiltzen dute zientzialariek, | haien jakin mina piztu eta haien pentsamendu kritikoa estimulatuz. Programa bakoitzean, hiri mitoekin, sasizientziekin edo pentsamendu magikoarekin lotutako gai bati erantzuten zaio, metodo zientifikoari eta pentsamendu arrazionalari kontrajarriz. | |
2023 | ||
Lehen Hezkuntzan emaitza onak izan ohi dituzte, baina, askotan, egoera aldatu egiten da DBHn eta Batxilergoan hasten direnean. “Autoikaskuntza, sormena, pentsamendu kritikoa, ikerketa eta esplorazioa sustatu behar dira; hau da, | haien jakin min intelektuala suspertu, ahalmenaren garapena ahalik eta gehien bultzatzeko”. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
haiek | 8 (0,05) |
Lehen forma
haien | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Berria | 3 (0,02) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
ETB dokumentalak | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
haiek jakin | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
haiek jakin min | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |