Emaitzak: 7
2003 | ||
Adierazi | gure sentimenduak sortarazi dituen pertsonari, salaketarik egin gabe, bortizkeriarik erabili gabe, nolako egoerak edo jokaerak eragin digun zehaztuz. | |
Pertsona horiei berehala egin zitzaizkien azterketek erakutsi zutenez, aurreko kortex zizulatua aktibatu zen, min fisikoari erantzuten dion garuneko eskualde bat. Arbuio sentimendu hori bera eragin zitzaien boluntarioetan, baina eszeptizismo handiagoz ahoz erreakzionatu zutenetan, kortex prefrontalaren zati batean aktibazioa ikusi zen, | gure sentimenduak prozesatu eta autokontrola arautzen duena. | |
2012 | ||
Adibidez, mina arintzen duen sendagai bat ematen zaio, substantzia horrek zakurraren heriotza azkartzen duela jakin arren. Erabakitzeko gaitasuna Txakurrek ezin dute horrelako erabakirik hartu; beraz, jabeek egin behar dute, baina | gure sentimenduek gaizki pasatuta jolas gaitezke eta gauzak modu subjektiboan ikusarazi, animaliaren ongizatea kontuan hartu gabe. Horregatik, lagungarria izan daiteke animaliari eutanasia egiteko erabakia hartzea konfiantzako pertsonekin batera, hala nola senideekin edo lagunekin. | |
Kasu horietan, eguneroko jarduerarekin aurrera egiten laguntzen du, burua lanpetuta edukitzeko eta txakurra galtzea saihesteko. Terapia ona izan daiteke maite ditugun pertsonengan oinarritzea eta haiekin | gure sentimendu eta emozioen berri ematea. Beste txakur bat? | |
Villegasek azaldu du familiak harremanetan jartzen direla medikuarekin mediku espezialistaren baten iritziaren eta informazioaren bila. Baina, gero, konturatu dira solaskideak haien egoera beragatik igaro direla, eta «orduan | gure sentimenduekiko interesa pizten hasten dira eta gure erantzunekin bereak ezagutzen dituzte». Orduan hasten dira hizketan, negarrez; baina, batez ere, beren burua ulertzen. | |
2013 | ||
Maiteminduen eguna ospatzea oso garrantzitsua da bikoteari | gure sentimenduak adierazteko. Eta ekologikoki egin behar dugu, gainera, ingurumenarekiko dugun maitasuna erakusteko. | |
2020 | ||
Eta egunero leihora ateratzea? “Bakarrik sentitzen banaiz, ondoeza handituz joango da pixkanaka, eta, beraz, ona litzateke | gure sentimenduak partekatzea (gehiegikeriarik gabe), aireztapen emozional gisa. Bestalde, ordu berean txalotzeak talde bateko kide izatearen sentimendua sortzen du, eta talde horretako kide naizela onartzen dut, jarrera positibo baten bidez, hala nola, osasun langileei, kutxazainei, gidariei…”, azaldu du Garcíak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 7 (0,05) |
Lehen forma
gure | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
gu sentimendu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
gu sentimendu adierazi | 1 (0,01) |
gu sentimendu gaizki | 1 (0,01) |
gu sentimendu interes | 1 (0,01) |
gu sentimendu partekatu | 1 (0,01) |
gu sentimendu prozesatu | 1 (0,01) |
gu sentimendu sorrarazi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |