Emaitzak: 10
2001 | ||
Baina, orain arte, idazle biongan ispiluak ipuingintzan izan duen lehen esanahiez aritu gara, baina | gure liburuaren helburua batez ere poesiari begira dagoenez, genero bien arteko orekan aztertuko dugu sinbolo honen eragina, Atxagaren eta Sarrionandiaren lana, beraz, poesiaren ikuspegitik begiratu dugu, beti ere ispiluaren esanahia aztertzeko asmoarekin. | |
2002 | ||
Ezin ba, Alberto Schommer-ek ni ez-ustean hartu, | gure liburuaren izena zein izango ete zan itaundu neutsanean, bere erantzunaz: Burdinea. | |
2003 | ||
5 Hiztegitxoa: Hiztegitxo bi daroaz | gure liburu honek: a) Idazlan bakotxaren ondoren, zati horretako hitzik ezezagunen hiztegitxoa; b) Azken aldean, bizkaieraren hitzik berezienena (Hau, egia esan, euren lehenengo hizketea bizkaierea ez dabenentzat egin dogu, batez be). | |
Badago bion artean zerikusirik: alde batetik, behar beharrezkoa dogu literatura batasuna, | gure liburuak zabalduko badira; bestetik, liburuetan dogu orain arteko | |
Alde batetik, ez handiegia: | gure liburuak ez dira aldatu (izan be, ez da hain erreza goizetik gauera holako liburuak barriren barri aztertu eta argitaratzea). Baina gauzak oraingo bidetik aurrera badoaz, eta euskaldun fededunen belaunaldi barriak bide horretatik joten badabe, Eleizeak be bere liburuak egokitu egin ditu. | |
orain arteko Antologietan argitaratutako zatiak alde batera itxi, ahal dala, eta zati barriak bilatu ta sartzea. Badakigu, bai, zenbat galdu leiken horregaitik | gure liburu honek, baina uste dogu euskal kulturearentzat mesedegarri izango dala idazlan barriak argitara emon eta zabaltzea. | |
2019 | ||
Jarraian datozen galderei erantzun ostean narratzaile moten inguruko teoria txerta liteke eta narratzaile ez fidagarriaren aipuren bat ere egin liteke nahi izanez gero. Atal hau prestatzeko, irakasleak | gure liburuko 4.1 Mintzo bat entzuki kapitulura jo dezake. Narratzailearen inguruan ere interesgarria liteke oroimena nola eraikitzen duen azaltzea (98 orrialdean, adibidez), hau da, kontaketa mementoan gogoratzen ariko balitz bezala egiteak sortzen duen egiantzekotasunaren efektu horretan arreta jartzea merezi du. | |
12 Atal hau prestatzeko irakasleak | gure liburuko 4.4 atala erabili lezake. | |
Mikele de Abandoren irudia (95 orrialdea) Emakume Abertzale Batzarekin eta Dolores Ibarrurirekin lotu daiteke. Ideia hau | gure liburuaren 5.465 atalean garatuta aurki daiteke. Ikasleekin emakume hauen inguruan hitz egiteko aprobetxa liteke. | |
Narratzaile ez fidagarriaren aipuren bat egin liteke hemen. Atal hau prestatzeko, irakasleak | gure liburuko 4.1 kapitulura jo dezake. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 10 (0,07) |
Lehen forma
gure | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Labayru | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
gu liburu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
gu liburu hau | 2 (0,01) |
gu liburu ez | 1 (0,01) |
gu liburu helburu | 1 (0,01) |
gu liburu izen | 1 (0,01) |
gu liburu zabaldu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |