Emaitzak: 7
2015 | ||
ez | gure ingurunean, ez gure barnean ere. | |
| gure ingurunetik hartzen eta irensten | |
2020 | ||
Asko jota, Euskal Herrian eta | gure ingurune hurbilean, gobernu mailan, ekonomiaren eskola liberal ortodoxoen planteamendu teorikoen jarraipena egin da (batez ere), oin puntetan eta inolako hausnarketa kritikorik egin gabe. Planteamendu teoriko horietan ingurumena hor kanpoan dagoen zerbait bezala ulertzen da (ustiatu beharreko baliabide bezala), hau da, hazkunde (berde) bat sustatzen jarraitzeko kapital natural bezala ulertzen da gehienbat. | |
COVID osteko normaltasun berriak, beraz, aukera ematen du aurrerapena birdefinitzeko eta herritar gisa | gure ingurune natural hurbilenarekin dugun harremana, errespetuaren bidetik, berriz ezartzeko. Herritar gisa, gero eta konektatuagoak gauden heinean, biodibertsitatearen, eta beraz bizitzaren aniztasunaren, aurkako erasoak gehiago jasateko gai ez den Planeta batean bizi gara jadanik. | |
Krisi egoeretan ahalmen militarrak propagandistikoki erabiltzeari ihes egiten badiogu, benetako zeregina dutela ikusiko dugu. Ez alferrik, | gure inguruneko tamaina ertaineko estatuen arteko konparazio batean, guztiek sartzen dituzte beren indar militarrak aipatutako agertokiak kudeatzeko baliabide erabilgarri gisa. | |
Hala ere, turismoaren aldaketak ez dira soilik ekonomia eta paisaia fisikoen ikuspegitik ulertu behar. Turismoak eta balioen aldaketek osatzen dute | gure ingurunea, beste leku eta kultura batzuk, ikusteko modua, eta" beste batzuek" gu eta gure eguneroko ingurunea ikusteko eta ordezkatzeko modua (Lin and Fu 2000). Aldaketa, beharbada, turismoaren ezaugarri etengabea da, baina espazioaren errealitatea eta gure lekuaren zentzua azkarrago aldatzen ari dira, aro digitalean helmuga turistikoa erabiltzeari eta ekoizteari esker. | |
Besteek bezala erantzun beharrean, beti jakin izan dugu ezagutza unibertsaleko elementuak gure errealitatera eta balio sistemara egokitzeko modu propio batekin elkartzen. Erresilientzia eta berrikuntza gaitasun hori | gure ingurunetik isolatutako erantzun kontserbadore baten aurkakoa da. Kontuan izanik inork ez duela ezagutza guztia eta ezin zaiola egoera horri bakarka erantzun, euskal gizarteak adimen kolektiboaren estrategia bat eraikitzeko behar diren espazioak sortu ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 7 (0,05) |
Lehen forma
gure | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
gu ingurune | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
gu ingurune hartu | 1 (0,01) |
gu ingurune hurbil | 1 (0,01) |
gu ingurune isolatu | 1 (0,01) |
gu ingurune natural | 1 (0,01) |
gu ingurune tamaina | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |