2022
|
|
Honakoak dira
|
gure
ikerketa lana burutzeko erabili ditugun tresnak:
|
|
Aurkezpen mezu eredu batetik abiatuz, mezu ezberdinak erabili ditugu kontaktatu nahi genuen pertsona edo erakundearen arabera. Oro har,
|
gure
ikerketa lanaren nondik norakoak eta helburuak azaldu ditugu bertan, elkarrizketa baterako proposamena luzatu zaie eta elkarrizketatik zer lortu nahiko genukeen argitu diegu. Kasuaren arabera, mezuak euskaraz edo galizieraz bidali dira.
|
|
Kasuaren arabera, mezuak euskaraz edo galizieraz bidali dira. Landa lanean aurrera gindoazela, mezuan bertan elkarrizketatuekin bilerak egin aurretik,
|
gure
ikerketa lanaren nondik norakoak azaltzen dituen bideo bat txertatu dugu. Bideoan, gure ikerketa laneko marko teorikoa eta lanaren helburuak aurkezten dira eta elkarrizketatu nahi izan ditugun pertsona edo erakundeengandik espero genuena ahalik eta modu sinpleenean azaldu dugu.
|
|
Landa lanean aurrera gindoazela, mezuan bertan elkarrizketatuekin bilerak egin aurretik, gure ikerketa lanaren nondik norakoak azaltzen dituen bideo bat txertatu dugu. Bideoan,
|
gure
ikerketa laneko marko teorikoa eta lanaren helburuak aurkezten dira eta elkarrizketatu nahi izan ditugun pertsona edo erakundeengandik espero genuena ahalik eta modu sinpleenean azaldu dugu. Bi aurkezpen bideo egin ditugu, bat euskaraz eta bestea gaztelaniaz, Galiziako elkarrizketatuentzat.
|
|
Elkarrizketa eta topaketen kasuan, meet programa bidez bilerak online egiteak asko erraztu digu landa lana eta Euskal Herritik kanpoko pertsona eta eragileekin elkartu ahal izan gara. Hala ere kasu batzuetan, elkarrizketatu nahi genituen pertsona edo erakundeek ez digute erantzun edo
|
gure
ikerketa lanean parte hartzeko denborarik ez zutela esan digute. Tailerren deskribapen fitxak berriz oso erabilgarriak izan zaizkigu tailerrak bildu, aztertu eta sailkatzeko baina beranduegi konturatu gara hauen beharraz.
|
|
Azpiatal honetan,
|
gure
ikerketa lanean bildutako materiala aurkezten da. Behin materiala aztertuta10, formatuaren arabera (5.1.1 atala) eta modalitatearen arabera (5.1.2) sailkatu da lehenik, eta ondoren material edo baliabide bakoitzak jorratzen dituen edukiak zehaztuko dira (5.1.3 atala).
|
|
Gainera, 4.4 atalean EAEko, Nafarroako zein Ipar Euskal Herriko curriculumetan ideia eta lanketa hauek defendatzeko eta praktikara eramateko zenbait ahalegin badirela ikusi dugu. Hala ere,
|
gure
ikerketa laneko landa lanean egin ditugun elkarrizketetan ikusi dugu ikastetxeetako errealitatea adituek defendatu eta curriculumak proposatzen duen horrekin ez datorrela guztiz bat.
|
|
Era berean, maila ezberdinean, EAEko, Nafarroako, zein Ipar Euskal Herriko curriculumek ere lanketa hori egitea beharrezkoa dela ezartzen dute. Gauzak horrela,
|
gure
ikerketa lanaren helburu nagusiak; Euskal Herrian soziolinguistika eta hizkuntza ekologia Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan lantzeko dauden materialak eta baliabideak biltzea, horiek aztertzea eta sailkatzea, hezkuntza komunitateko askotariko eragileek gaion lanketaren errealitateaz dituzten pertzepzio eta iritziak ezagutzea, eta osatutako sailkapena hezkuntza komunitatearen esku... • Hitz gakoak:
|