2001
|
|
Ez dago hain urruti konbustio motorraren ordez energia alternatiboak erabiliko diren eguna, baina gasolina eta dieselezko mekanismoek nagusi izaten jarraituko dute
|
gure
errepideetan oraindik hainbat hamarkadatan zehar.
|
2004
|
|
Mundu osoan, 45 milioi pertsona hil dira, eta 2.000 milioi zauritu baino gehiago. Europan, batez beste, 16 pertsona hiltzen dira milioi kilometroko; Espainian, berriz, 38 Montorok dio Espainiako parkea zaharra dela,
|
gure
errepideetan dabiltzan 27 milioi ibilgailuen %60k bost urte baino gehiago eta heren batek hamar baino gehiago baititu. Gainera, espainiarrok, batez beste, 6,3 hilabetean behin berrikusten dugu ibilgailua, Europako batez besteko hiru hilabeteetan.
|
2005
|
|
Datu horiek bi modutan erabili ahal izango dira: trafikoko agintarien aldetik,
|
gure
errepideetan dabiltzan autobusak eta kamioiak modu eraginkorragoan kontrolatzeko; garraio enpresetarako, datu horiek tresna bikaina dira beren ibilgailuak eta gidari plantilla kudeatzeko. Izan ere, takografo digitalen fabrikatzaileak horretarako software tresna espezifikoak garatzen ari dira.
|
2006
|
|
Oinarri estatistiko sendoa bermatzeko, urteko 10.000 matrikulazio baino gehiago egin dituzten eta hiru urtean aldaketa nabarmenik izan ez duten ereduak bakarrik hartu dira kontuan. Horrela,
|
gure
errepideetan ibiltzen diren auto ohikoenen artean gertatzen diren mila ibilgailuko matxurak zehaztea lortu da. Jatorriaren arabera Azterketa honek eskaintzen duen beste irakurketa interesgarri bat emaitzak dira, modeloaren markaren jatorrizko herrialdearen arabera.
|
2018
|
|
Makina horrek bizitza errazagoa egiten digu, baina arrisku batzuk sortzen ditu», eta ezin dugu erabat ezabatu. Gainera,
|
gure
errepideetan ibilgailu gehiago ibiltzen denez, arreta handiz jokatu eta argi izan behar dugu «arriskuak guztiontzat direla, gidatzen dugun ala ez kontuan hartu gabe». Kontzientziazioak funtzionatzen du, baina, batez ere, egoera hori bizi ondoren edo biktimekin kontaktuan egon ondoren, Canes Doménech ek dioenez:
|
2019
|
|
Ibilgailu kutsatzaileak kentzea legea bete dezaten. 29 milioi ibilgailu kutsatzaile «beste 10 urtean ibiliko dira
|
gure
errepideetan. Emisio toxikoen maila jaitsi behar da», dio Muzik.
|
2022
|
|
Kontuan hartu behar da Gobernuaren planak honako hauek direla: 50.000 biztanletik gorako hiriek ibilgailu zahar eta kutsagarrienei zirkulazioa murrizteko eremuak izatea. Izan ere, «ingurumenaren eta bide segurtasunaren ikuspegitik, ezin dugu onartu
|
gure
errepideetan dabiltzan autoen% 31k DGTren etiketa ez izatea». Trafikorik gabeko hiriak, auto bat erostea konpentsatzen du?
|
2023
|
|
Merkataritza gune, supermerkatu, jatetxe, janari lasterreko lokal, hotel, aireportu eta tren geltokietan, aisialdi guneetan eta hondartzetatik hurbil ere aurki daitezke. Gobernuak nahi du 2030ean bost milioi ibilgailu elektriko
|
gure
errepide eta hirietan ibiltzea. Horretarako, ezinbestekoa da karga publikoko sare zabal samarra garatzea.
|