Emaitzak: 4
2012 | ||
Beraz, hemen badira hainbat faktore kontuan edukitzeko. horiek guztiek ikuspegi zabalago bat izatera behartzen gaituzte, globalizazioak, kanpoko inputek, gizarte ereduak... daukaten eragina kontuan izatera, hain zuzen ere. kontziente izan behar dugu adin tarte horretan zailtasunak bereziki zailak direla (zilegi bazaigu horrela esatea); | gure esku ez dauden faktoreak sartzen direlako tartean. | |
Lau urtetik lau urtera instituzio publikoetan agintean daudenek proposatzen dituzten foroetan parte hartzeari utzi egin behar diogu. Foro horietako kide izanik, hizkuntza-politika zein kultura-politika | gure esku ez daudela onartzen dugu, inoren gidaritza onartzen dugu. | |
Lau urtetik lau urtera instituzio publikoetan agintean daudenek proposatzen dituzten foroetan parte hartzeari utzi egin behar diogu. Foro horietako kide izanik, hizkuntzapolitika zein kultura-politika | gure esku ez daudela onartzen dugu, inoren gidaritza onartzen dugu. eragile horien helburuetan. zergatik onartzen dugu euren gidaritza, zergatik uzten dugu hizkuntza eta kultura politika euren esku? | |
2019 | ||
saio-amaierako zenbait ohar zentralak eta lagungarrizko xedeak bereizten ikasi beharra daukagu. euskalgintza osoaren xede-helburu nagusiak berriro ere mahai gainean jartzera ekar gaitzake ikusmolde global horrek," first things first" bidetik. ...ntasun-eskema behar bezala argitu gabe dauzkagu. hartarako ere lagungarri ederra izan liteke arnasguneen azterketa. arazoaren hemengo eta oraingo lekuaz eta neurriaz jabetzea funtsezkoa da, arazo guztien urrutiko eta betiereko kausa fundamentaletan katigatu gabe behin eta berriro. kausa fundamentalak hor daude, egiazkoak dira eta ez genituzke inoiz ahaztu behar. alferrik dugu, ordea, urrundik ere | gure esku ez dauden estatu, kontinente eta mundu mailako gizarte-aldakuntzaren (tartean transetnizazio gupidagabearen eta luzezabaleko mintzaldatze azeleratuaren) iturburu, bidelagun eta ondoriojasaile diren transformazio demografiko, ekonotekniko, politiko-operatibo eta soziokultural guztiak" behingoz konpondu" artean zer eginik ez dagoela argudiatzearekin. hurbilagotik heldu behar diogu lanar... teoria soziolinguistikoaren aldetik, eguneroko jardun arruntaren |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 4 (0,03) |
Lehen forma
gure esku | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
gu ez | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
gu ez egon | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |