Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 23

2000
‎hango egin beharra eta aktibitatea, sarritan 6 ordu klase eman ondoren, bilerak, bertako kudeaketa eta plangintzak... eta herria" hartu". Izugarrizko identifikazioa lortu genuen ikasle irakasle Algorta hiruki zabal hartan, eguneroko bizipozaren aldeko erronka Algortako kosmogonia txiki handi haren baitan sustraituz. Eta egin zen saltsa haren osagarririk saltseroena Teo zen.
2001
‎Ikasleek konformatu egin beharzuten emaitzekin.? Ez genuen ikaslearen progresioaikusten.. Ikasleen helburuak ez zirenguretzat existitzen.?
2007
‎Hor egiten genuen pim pam pum, holan, kritikatzen beti Herrian. Baina gertatu zen, egun batez La, tte hor zegoela geldi hor erraiteko, eta zergaitik?, zeren hasi baiginen pixka bat kritikatzen La, tte bera, bere kazetan, ez zelakotz aski urrun joaten gure ustez, eta hori ez zuen entzun nahi, bera zen direktorea; asko maite genuen ikasleek, baina bagenituen gure neurriak, Piarres Xarrittonekin izandako elkarrizketa, Baiona, 1996ko uztailaren 7a.
2009
‎dogma kristauaren egia, ura baino gardenagoa? beti (clarius aqua ironizatzen genuen ikasleek: klaseak latinez ematen ziren orduan), beti garaile paratzen.
2010
‎Zure amak ipintzen zizkion notengatik. Baina gero jakin genuen ikasle horren amak be bidaltzen zizkiola.
2011
‎Zientzietako formazioa genuen ikasleok gau eskoletara bidaltzen gintuzten Sarrikotik. Apaiz gorriak egoten ziren gau eskoletan eta ikasle ezkertiarroi matematika eta fisika irakasteko deitzen ziguten.
2012
‎Hala ere, gurasoen eta seme alaben arteko lankidetza dagoenean, haurrek ulertzen dute arauak ez direla inposaketaz bete behar, baizik eta beren ondorioak baloratuz arduraz onartu behar dituzten arauak. “Hitzarmenaren bidez lortu genuen ikasleak ikastea hartutako konpromiso baten ardura hartzen eta gurasoekin adostutako zeregin bat bere gain hartzen”, adierazi du Óscar Gonzálezek, Talentudun Gurasoen Eskolako zuzendariak, gurasoentzako gida eta ikaskuntza gisa balio nahi duen proiektu pedagogikoa. Seme alabekiko harremanetan, dio Gonzálezek, “erdiko hitza aurkitu behar dugu, oreka bat”.
‎—Bruselako Akademia Militarreko garaietan jostaketa bat asmatu genuen ikasleok —esan zuen, zeruan irakurtzen ari balitz bezala— Sartu gure txanpon guztiak poltsa batean eta tabernaz taberna ibiltzen ginen geure buruari debeku bat jarrita: ezin zen edari bera errepikatu.
2014
‎Eta gela orokorrean, ongi konpontzen direla dio Astrain tutoreak: " Hasieran uste genuen ikasleek baztertu egingo zituztela EKTn daudenak, baina ez da hala izan. Primeran moldatzen dira, makarrillaren rola hartu dute beren gain, eta besteek ez dituzte baztertzen".
2016
‎Astelehen gauen desalojatu zuen Bilboko Ingeniaritza eskolako Herri Unibertsitatea ertzaintzak, zentroko zuzendaritzaren aginduz. Desalojo mehatxuaren aurrean barruan geratzea erabaki genuen ikasle batzuek, eta 41 ikasle identifikatuak izan gara espazio publikoaren okupazioa eta autoritateari erresistentzia larria egitea egotzita; baita UPVren aldetik espediente disziplinarioa irekitzeko mehatxupean gaude.
2017
‎Ezkondu egin ginen, Kolonbian, nire sorterrian. Ikusita nolako zailtasunak zeuden handik ezkontza legeztatzeko, erabaki genuen ikasle bisatua eskatzea gauzak errazteko. Etxera itzultzekoa zen bikotekidea, eta nire asmoa zen, haren itzulera baliatuz, praktikak Bartzelonako zooan egitea neuk ere, albaitaritza karrera amaitzear bainuen.
‎Bi prozesadoreerabiltzen ditu eta horrek sor dezakeen zailtasuna gehiegizkoa izan daiteke lehenengo mailako ikasleentzat.Hala ere, teklatuaren tekla gehienak eta tenporizadorea, irudiak tratatzen dituen prozesadore beretikerabil daitezke. Ukimen pantaila beste prozesadoretik kontrolatu behar bada ere, saihesbide bat aurkitu genuen ikasleek beste gailuak bezalaxe programa zezaten. Bigarren prozesadorea egotea ikasleentzatgardena egin genuen.
‎Jokinekiko afera klase tarteetara mugatzen zen. Institutuan gure gisako beste zenbait analista politiko amateurrekin batera komunikatuak idazteaz eta fotokopiatzeaz gain, gelaz gelako erronda egiten genuen Ikasle Abertzaleak ek antolaturiko protesten deialdiak zabaltzeko, pankartak margotzen genituen plastika gelan eta fanzine bat sortzearekin amets egiten genuen. Baina bakarrik gelditu orduko elkarren gorputzak bilatzen genituen etsi etsian, sapiens espeziearen kontra inboluzionatuz usnara, milikara, igurtzira.
2018
‎Jartzen genuen musika, eta kantatu egiten genuen. Tartean, mikrofonoa ere pasatzen genuen ikasleen artean, eurek kantatzeko. Azkenean, 180 kantu inkunableren zerrenda osatu genuen.
‎Maisuak tupustean eta bere kautan sortuta bailiran botatzen zizkigun halako galdera korapilatsuak compagnon izan nahi genuen ikasleoi. Nik ordurako ondo ezagutzen nuen jaun maisuaren joera hura, beti ari baitzen ahaleginean gu nola aterako kontu berak pentsatzearen eta ahotan erabiltzearen errutinatik.
2019
‎Eztabaida saio interesgarria izan genuen ikasle haiekin. Baina gutun hark zer pentsatua eman zigun.
2020
‎Bigarren ikerketan, ordea, aztertu genuen ikasle hauen hizkuntzen arteko elkarreragina, hirugarren hizkuntzaren (ingelesaren) jabekuntzan. Honela, ingelesez idatzitako 133 testuak modu kuantitatibo eta kualitatibo baten bitartez aztertu genituen bigarren ikerketa galdera nagusiari(" Nolakoa da hizkuntzen arteko elkarreragina hirugarren hizkuntzaren (ingelesaren) idazketan?") eta horren bi azpigalderari erantzunez.
2021
‎Jauregiren aburuz," garrantzitsua" da halako proiektuak gauzatzea, ikasten ari direnari zentzua emateko. " Ziklo hau egitea erabaki genuen ikasleok badakigu zer lan motatan aritu nahi dugun etorkizunean, eta gizarteko askotariko kolektiboei laguntzea dugu xede. Beraz, halako proiektu batean parte hartzea, polita izateaz gain, aberasgarria da".
‎" Proiektu hau sortu genuen ikasleak motibatzeko asmoz; betiko moduak huts egiten duenean, bertzelako alternatibak bilatu behar dira". Erreskaterako Gela proiektuan aritzen diren ikasleena talde" berezi" bat da:
‎Zergatik hasten da ikasgeletan osasunean hezten? Argi genuen ikasleak ohitura osasungarrietan hezteko bi bide zeudela: eskola eta etxea.
2022
‎Izan ere, irakasleek ikusten dutenaren arabera, sare sozialekin eta, harremanak oso azaleko bihurtzen ari dira. " Ikusten genuen ikasleek beren emozioez, kezkez eta bizipenez hitz egiteko espazio seguru bat behar zutela", dio Larrainek.
‎Irakasle berriak sartu ziren —irakasle guztien heren bi— eta, «aurreiritziak ekarri arren», errazagoa izan zen egoera iraultzea haiekin. «Erabaki genuen ikasleei ez geniela espedienterik irekiko, eta ez genituela kanporatuko lehen egiten genuen bezala», azaldu du Monterok aldaketez.
2023
‎Osasun oneko musika eskola da, nahiz eta ez den horrela izan beti. " Pandemia izan zen inflexio puntua, beherakada nabarmena izan genuen ikasle kopuruan, baina, aurten, adibidez, iazko ikasturtean baino hogei ikasle gehiago ditugu. Hori datu ona da guretzat, gaur egungo gizartean haurrek dituzten eskolaz kanpoko aukera guztiekin edota Orion arraunak duen indarrarekin oso oso zaila baita kopuruak mantentzea", azaldu du Errastik.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia