2008
|
|
Helburu horiek erdiestera bideratu
|
genuen
gure ikerketaren diseinu metodologikoa. Helburuak halakoak izanik, ikerketaren metodozko hautu argia egin beharra geneukan.
|
2009
|
|
Balizko elebitasun sozialaren ametsak, amets engainagarriak zirela, noren bide jakin
|
genuen
guk. Besteak beste, Txillardegik jarri gintuen jakinaren gainean, eta elebitasuna bezalako hitz erakargarriekin erne ibiltzeko ohartarazi gintuen.
|
|
Noiz jakin
|
genuen
guk, demagun, Irlandako nazio askapenaren prozesuan gertatutakoa. Nola jakin genuen gaeleraz mintzo zen herriaren atarramentu hitsa?
|
|
Eta une horretan lotu
|
genuen
gure gogoeta beste mundu kontzeptual batekin: Daniel Goleman en" emoziozko adimena" kontzeptuaren inguruan azken hamarkada luzean garatu denarekin (Goleman, 1997).
|
|
Hortaz, argi
|
genuen
gure helburuetarako ona izango zela emozioen bidea jorratzea, lehen adierazi bezala, gizakiok arrakastara eramaten gaituzten abilezien %80 emozionalak direlako. Ikuspegi horren zilegitasunak pisu handiagoa hartu zuen, bestalde, une horretan bertan, Gipuzkoako Foru Aldundiak bultzatuta, Gipuzkoako ikastetxe askotako zuzendaritza taldeetako kideak gai hori lantzen ari zirelako, eskoletan sakoneko aldaketak eragiteko tresnarik hoberena zelako ustean.
|
2011
|
|
107)". Ninyoles en diglosia hartu
|
genuen
guk etxerako, aski hasieratik. hura iruditu zitzaigun (zitzaigun diot, ez zitzaien) egokiena. gauza nabarmena izan zen hori 1975 ingurutik aurrera eta oso nabarmena, bere ondorio zabalagatik, 1977ko El Libro Blanco del Euskara n, hizkuntza soziologiaren (formalki" Bilingüismo") atalean141, diglosiaz emandako azalpena. Artikuluaren oin oharretara jotzen bada argi dago rafael Ninyoles en 1972ko Idioma y Poder Social en oihartzuna, zenbaitetan ia esNinyoles izan genuen euskaldunok, une batetik aurrera, diglosia kontuan maisu.
|
|
Mikel Zalbide – Diglosiaren purgatorioaz. Teoriatik tiraka aldiz baliatu zena153 handik gutxira jaso
|
genuen
gure artean, Txepetxen lumatik (Sánchez Carrión 1974: 67 eta hurr.), zehaztapen horren berria. guretzat (euskaldunontzat) erraza da entenditzen, endoeta exodiglosiaren arteko muga. euskara batuaren eta euskalki oinarriko herri hizkeren arteko banaketa (luze zabaleko hedaduraz eta luzera begira antolatua bada), endodiglosia da. euskara erdaren arteko banaketa, aldiz, exodiglosia.
|
2012
|
|
2009ko udan gogoeta egin
|
genuen
gure ibilbideaz, eta, jatorrizko idearioa erreformulatuz, hiru ondorio nagusi atera genituen: programaziotik sorkuntzarako jauzia egitea; ikuskizun eskaintzaz gainera, parte hartzeko proposamenak egitea; eta plateruena kultur proiektu moduan lantzea, gune izateaz haratago, durango osoan egin eta eraginez.
|
2023
|
|
Bestetik, Derion bazterrean dagoen auzoa da Marikobaso, aireportuak eta kanposantuak janda, hein handi batean. Eta esaten
|
genuen
gure balioak ere bazterrekoak zirela Derion, ertzekoak zirela, baina, erdigunera eramateko gogoa genuela. Azkenik, aipatu behar da Marikobasoko talde eragileetako batzuek ere familia sustraiak zituztela auzoan.
|