Emaitzak: 6
2007 | ||
Esan bezala, kasu zehatz bakoitzak azterketa bat egitera behartuko du, egiaztatzeko jarduerak jarraituak diren denboran, larriak diren, eta horrek guztiak bizikidetza edo tolerantzia normalaren mugak gainditzen dituen. Denok dakigu bizilagunez inguratuta bizi garenean ezin dugula etxe isolatu batean bakarrik gaudenean eskatzen den | gauza bera eskatu, baina ez gaude behartuta edozein portaera jasatera. Horretarako, legeak ekintza onartezinetatik babesten gaitu eta, horregatik, kasu bakoitza ikusi da. | |
2009 | ||
Ikasleak aurrera egiten du mezuaren edukiari arreta handiagoa jartzen zaion neurrian, adierazten den moduan baino. Lankideei eskatzen zaien | gauza bera eskatu behar zaie, ez baitio laguntzen hizketa hobetzen. Eskolan bezala, etxean ez du zertan gehiegi babestuta egon. | |
2010 | ||
Banaketa geografikoari dagokionez,% 64 gutxiago garatutako eskualdeetan bizi dela adierazten du, baina “2050erako kopuru hori% 80ra igoko da”. Leku batzuetan eta besteetan, adineko pertsona guztiek | gauza bera eskatzen dute: “finantza segurtasuna, osasun arreta ona eta gizartean parte hartzea”. | |
Hori saihesteko, barazkiak, lekaleak, frutak edo arrainak elikaduran eta osasunean duten garrantziaz ohartarazten du medikuak. “Ez da beti | gauza bera eskatu behar, denetarik jaten saiatu behar da eta osasuntsu dagoenari heldu”, azpimarratu du. HKFk jatetxe egokia aukeratzea gomendatzen du lehenik; izan ere, establezimendu askok dituzte “menu berdeak”, lerroa eta osasun kardiobaskularra mantendu nahi dituztenentzat. | |
Lehenbizikoan, bi boluntario talde elkartu ziren (51 parte hartzaile), eta bi ekintza desberdin imajinatzeko eskatu zitzaien: talde bateko kideei hiru txokolate pastilla jatea imajinatzeko eskatu zitzaien, xehetasunez, eta bigarren taldeari | gauza bera eskatu zitzaien, baina 30 pastilla. Ondoren, txokolate ontzi handi bat jarri zitzaien parte hartzaileei, eta nahi adina jan zitzaketela esan zitzaien. | |
2012 | ||
ohikoa da senide edo lagun heldu batzuk haurrekin permisiboagoak izatea eta haien gutiziei amore ematea. Ez zaie jarrera hori debekatu behar, baina beharrezkoa da haurrari ulertaraztea aparteko egoerak direla, ez dela | gauza bera eskatu behar kasu guztietan. Sariak lantzea: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gauza izan | 6 (0,04) |
Lehen forma
gauza | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
gauza bera | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
gauza bera eskatu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |