2000
|
|
Euskal Herriak
|
ez
du muga bateraturik hedabideetan, nork bere interes politikoeta komertzialen arabera marrazten ditu bere gogokoak diren mugak; lurraldetasunpremeditatu desberdinekin egiten dugu topo, beraz.
|
2002
|
|
Egoera horrek kontrabandoa areagotu zuen, Frantziako eta Ameriketako merkatu gaiak Gaztelan sartuz, haiek Nafarroak etaArabak zamarik ordaindu gabe inportatu ondoren. Kontrabando hori egotearen etaaduana sistema garestiaren ondorioz, diru sarrerek
|
ez
baitzuten muga zaintzekokostuak ordaintzeko adina ere?, koroak ahaleginak egin zituen, lortu gabe, aduanahoriek lekuz aldatzeko, XVIII. mendeko une ezberdinetan. Gorteek uko eginzioten sistematikoki haiek aldarazteari, hain zuzen ere saio guztietan.
|
|
Ikuspuntu horretatik begiratuta, interpretazioak
|
ez
duke mugarik; semiosia infinituraino luza daitekeen egintza da, azalpenak azalpen berria behar baitu, interpretazioak interpretazio berriaren beharra baitakar. Eta, lehenago ere esan dugu, interpretatzeko ulertarazlearen beharra dugu.
|
2003
|
|
40 lagunen aurrean, Ramuntxo Cam blong ek hitz egin zuen Hegoaldearen eta Iparraldearen arteko harremanei buruz. Egitarauan azaltzen ziren hegoaldeko hizlariek
|
ez
zutenez muga zeharkatzerik izan, tartea betetzeko beraien ordez, Etxamendik eta Harluxet-ek hitz egin zuten, aitzina egiteko Ipar aldeko ekonomiak bertan inbertitu beharraz. Bigarren hitzaldian, Baigorriko hirigintza prozesua aztertu zuen Pierre. Gexan?
|
2005
|
|
LOGSErekin garrantzia hartzen duten hiru kontzeptunagusi hauek dira: curriculum irekia (kontzeptuaren arabera, irakasleak nahi dituenhelburuak, edukiak, metodologiak, eta abar erabil ditzake; berak egindako unitatedidaktikoak (curriculuma)
|
ez
du mugarik, nahi duena irakats baitezake; irakasleakaskatasun osoz planifikatzen du), curriculum itxia (administrazioak edo besteerakunde batek curriculuma planifikatzean mugak eta xehetasunak ezartzen dizkioirakasleari; adibidez: helburu edo eduki zehatz batzuk nahitaez landu behar izatea.Irakasleak curriculuma planifikatzeko mugak ditu).
|
2009
|
|
Beraiek kontatzekodaukatena entzutean, zalantzarik gabe, enpatiaz eraturiko harremanagertatzen da. Elkarrizketek funtzio terapeutikoa betetzen dute, kasu askotanaldi luzean zehar kontatzerik eduki
|
ez
dutena mugarik gabe azal dezaketelako.
|
|
Lerro hauen ondoren duzue bistaratu.pl programaren kodea, zeinak grafikoa() azpiprograma erabiltzen duen komando lerrotik jasotako datuak bistaratzeko. Programak
|
ez
du mugarik ezartzen, eta nahi adina datu pasa dakizkioke komando lerrotik. Aztertu kodea eta exekutatu programa sarrerako datu ezberdinekin.
|
2011
|
|
Familia normaletan, haurrak handitzen doazen neurrian, diziplina arauak jartzen dituzte gurasoek, eta diziplinaren bidez haurrak konturatzen dira beren ekintzek eragina dutela besteengan eta beste pertsonek ere beren premiak eta interesak dituztela. Baina, nartzisistaren gurasoek
|
ez
dute mugarik jartzen, eta ez diote haurrari ematen bere jokabideak gurasoengan duen eraginaren berri. Horrelako seinalerik gabe, haurrak egozentrismo nabarmena garatzen du, bestearekiko inolako kontsideraziorik ez duena.
|
2014
|
|
Historia «eraginkorra»ren eta historia tradizionalaren artean dagoen aldea da historia«eraginkorra»k
|
ez
duela mugarik. Gizon bati dagokion ezer ez da aski egonkorra, ezta bere gorputza ere?
|