Emaitzak: 4
2019 | ||
Hori dela eta, istorioko gertakarien kronologia eta kontaketaren kronologia ez datoz bat. Egileak iragan horren narrazioa | ez du modu ordenatuan egiten eta flashback edo analepsia ugari aurki ditzakegu. Kontaketa gehiena lehenaldian idatzirik dago, aitortza bat denez, aurretik egindakoaren kontaketa baitu helburu. | |
2021 | ||
27 Ondoko ataletan ikus daitekeenez, ikas prozesuetan elkarrekintzan dauden elementu, faktore eta dimentsio desberdinen eszena edo buru mapa aurkezten da Systems model of arena for learning and teaching irudiaren bitartez (op.). Kontzeptu hau Bronferbrenner en (1976: 11)" The Ecological Structure of the Educational Environment" Hezkuntza testuinguruaren egitura ekologikoa, euskaraz proposamenarekin lotuta dago, eta horren bidez, ezaugarri, hedadura eta abstrakzio maila desberdinetan egituratzen du hezkuntza testuingurua. dagoen trebakuntzak eta gaitasunak | ez dute modu zuzenean eta automatikoan arloarekiko gustua, plazera eta zaletasuna pizten, baina horretan gaituta egon gabe nekez gara dezake ikasle edo gazte batek horrekiko zaletasuna, esperientzia estetikoa bizitzeko eta hortik behar adinako errendimendua ateratzeko nahikoa baliabiderik zein trebakuntzarik ez duelako. Hori arloa edozein delarik ere; baina, kultur edota arte adierazpideen kasuan, osagai emozionalak garrantzi handiagoa hartzen du emozio estetikoak jokora sartzen direlako. | |
komunikaziorako gaitasuna, sormena eta pentsamendu kritikoa, alegia. Aurreko eskemak | ez ditu modu esplizituan agertzen, baina hirurak topa daitezke heziketa literarioaren markoaren ildo nagusietan, hala nola, ikuspegi kritikoa Gadamer-en (in Alonso, 2009) ulermena interpretazioa aplikazioa37 trinomiorako, eta, beraz, irakurle kritikoaren ideiaren muinean (Alonso, 2009; Ballester eta Ibarra, 2015), edo sormena eta komunikazio gaitasuna literatur sormenean.... Azken horri dagokionez, heziketa literarioaren oinarrietako bat, literatura irakurtzen den arloa izateaz gainera, hitz egiten den zerbait ere badela dio Colomerrek (2001). | |
Baina, hori guztia aldatuz joan dela onartu du; izan ere, literatura pisu soziala galduz joan dela uste du NE1 ek, baita euskal kulturan zuen zentralitate hori ere, edo gutxienez, ezin duela berdin aldarrikatu. Hala ere, azken hau | ez du modu negatiboan baloratzen hor irabazi duten beste esparru batzuk daudelako, musika, bertsolaritza edota antzerki mundua, besteren artean. Bere ustetan, aipatutako diziplina horiek zein beste batzuek ere lehen literaturarena zentzu hertsian ulertuta soilik zen espazioa okupatu dute, dioenez" zorionez"," aberastu delako panorama". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 4 (0,03) |
Lehen forma
ez | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ez ukan | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ez ukan modu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |