Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 49

2004
‎Eskolak euskaldundu behar zuena ez du euskaldundu, eta heldu erdaldunak ez du euskaldun izateko gogorik, euskaldun larriak alfabetatzeko ez duen modu bertsuan. Sagrario Alemanek barren barrenetik ezagutzen du euskalgintzako sail honen historia.
2009
‎Neskaren barreek inoiz aitortuko ez lukeen modu batez mindu zuten.
‎lehenbailehen desegin behar zuen, bai, bi gorputz gazte lizun itxurakoen lotura neurriz kanpoko hura, semeari bastoiaz bizkarreko bat eman behar bazion ere, ez bizkarra hausteko modukoa, sabelaren arrazoiak ere ez baitziren nolanahiko arrazoiak, Reginaren kasuan?, baina bai sentitzeko modukoa, halako moldez, non, herrena ia igarri ere egiten ez zitzaiola, pausoa arindu baitzuen neska mutilen norabidean, ahalik eta isilen eta ezkutuen, ezertxo ere esan gabe; haien parera iritsi zenean, baina, bastoia goratzera zihoàn mementoan doi, izeba Ernestinak bat bateko eztula egin zuen, benetakoa zirudiena baina disimulu handiz egina ere izan zitekeena; segidan, Domingok ama ikusi zuen, hari zuzendu zion begiradaren gezia bederen?, sinesgaitz egin zitzaiòn irudian baina sinetsi beharrekoan, bastoiak eta bastoiaren mehatxuak ez baitzioten zalantzarako tarterik uzten, eta hala, albokako mugimendu arin bat egiten zuela, amaren mehatxuari ihes egitea lortu zuen, aingira labain bat iduri; semearen mugimenduarekin batera, ordea, nora ezean geratu zen ama, baita barregarri ere, bastoi goratuari goian bizpahiru segundoz eutsi baitzion, zer egin ez zekiela, tokia galduta; barregarri sentitzen zen, bai, eta horrek sumintzen zuen, beharbada, gauza gutxik erasaten baitzioten barregarri geratzeak beste, barregarri geratzea bi aldiz barregarri geratzea baitzen, betiere, Reginarentzat: lehenik, barregarri geratzen zelako, eta bigarrenik, barregarri geratzeagatik are barregarriago sentitzen zelako; baldintza haietan, halere, zerbait egin behar zuen, barrutik jaten zuèn sumindurak bide egin zezan; azkenean, ez zuen modu hoberik aurkitu, bastoia airera jaurtitzea baino Domingoren arrastoaren atzetik, bere bizitzaz neurria arau egin zuenak neurria galtzen zuela berriro ere; neurria galdu eta barregarri geratu ondoren, baina, gauzak bere onera ekartzeko tenorea zen, ausaz: gaizki eginari hitzezko adabakia jartzekoa, alegia:
‎lehenbailehen desegin behar zuen, bai, bi gorputz gazte lizun itxurakoen lotura neurriz kanpoko hura, semeari bastoiaz bizkarreko bat eman behar bazion ere, ez bizkarra hausteko modukoa –sabelaren arrazoiak ere ez baitziren nolanahiko arrazoiak, Reginaren kasuan–, baina bai sentitzeko modukoa, halako moldez, non, herrena ia igarri ere egiten ez zitzaiola, pausoa arindu baitzuen neska mutilen norabidean, ahalik eta isilen eta ezkutuen, ezertxo ere esan gabe; haien parera iritsi zenean, baina, bastoia goratzera zihoàn mementoan doi, izeba Ernestinak bat bateko eztula egin zuen, benetakoa zirudiena baina disimulu handiz egina ere izan zitekeena; segidan, Domingok ama ikusi zuen –hari zuzendu zion begiradaren gezia bederen–, sinesgaitz egin zitzaiòn irudian baina sinetsi beharrekoan, bastoiak eta bastoiaren mehatxuak ez baitzioten zalantzarako tarterik uzten, eta hala, albokako mugimendu arin bat egiten zuela, amaren mehatxuari ihes egitea lortu zuen, aingira labain bat iduri; semearen mugimenduarekin batera, ordea, nora ezean geratu zen ama, baita barregarri ere, bastoi goratuari goian bizpahiru segundoz eutsi baitzion, zer egin ez zekiela, tokia galduta; barregarri sentitzen zen, bai, eta horrek sumintzen zuen, beharbada, gauza gutxik erasaten baitzioten barregarri geratzeak beste, barregarri geratzea bi aldiz barregarri geratzea baitzen, betiere, Reginarentzat: lehenik, barregarri geratzen zelako, eta bigarrenik, barregarri geratzeagatik are barregarriago sentitzen zelako; baldintza haietan, halere, zerbait egin behar zuen, barrutik jaten zuèn sumindurak bide egin zezan; azkenean, ez zuen modu hoberik aurkitu, bastoia airera jaurtitzea baino Domingoren arrastoaren atzetik, bere bizitzaz neurria arau egin zuenak neurria galtzen zuela berriro ere; neurria galdu eta barregarri geratu ondoren, baina, gauzak bere onera ekartzeko tenorea zen, ausaz: gaizki eginari hitzezko adabakia jartzekoa, alegia:
2010
‎Imazek eta Urkulluk irail hasiera hartan PSE EErekin egin zuten bilerara Patxi Lopez, Rodolfo Ares eta Jesus Egiguren, hirurak joan ziren. Jeltzaleak gogoratzen direnez, Egiguren batere ohikoa ez zuen moduan egon zen eserita bilera osoan, bizkarra eserlekuan atzera botata beharrean bi ukondoak mahaiari itsatsita eta bi ukabilekin buruari eutsiz, kezka handia zuenaren trazan. Aurrena bakea eta gero politika eskema aldatu izanarekin ez zegoela ados adierazi zuen Imazek bilera hartan, porroterako aukera handiak ikusten zituela, baina EAJk parte hartuko zuela hala ere.
‎Bera zen, Ander, bere lagun kuttuna. Aspaldi inor besarkatzen ez zuen modura besarkatu zuen. Munduak berea zen zerbait itzuli balio bezala sentitzen zen.
2011
‎–Dena den, ez du modurik jakiteko hemen zaudela, ezta?
‎Argi mintzatuz, ez zuten modurik belarria falta zuen gizon hura Lucíaren aitonak zaurituriko mutila ote zen jakiteko. Mikelek sekula ez zion Lucíari halakorik erranen, baina seguru zegoen neskaren aitona bizitza aldrebestu zion misterioa argitu gabe hilko zela.
2012
‎Aldundiko eskutitz hura, jakina, ez zen ohar administratibo bat. Inork ez du modu horretan negar egiten errenta aitorpenean uste baino gehiago ordaindu duzula jakinarazten dizutelako. Ez, gutun hura Luciak bidalia izango zen.
‎Eta herri honen memoria gero baino gero ahulagoa da, horregatik ez du sinesten bere aterabidearekin. Konformatzen da apurrekin, ez du modurik estrategia egoki bat antolatzeko. Dena antolatuko duen harmonia hori falta zaio.
‎Lasaitu beharra zuen. Juliak ez zuen modurik horretaz ohartzeko.
‎Ezinezkoa. Haiek ez zuten modurik Moureren hilketaren berri jakiteko. Mourerenean aurkituriko guztia lanera joan baino lehen suntsitua zuen, bertan erabilitako arropa guztiekin batera.
‎Zure hatz markak ez daude poliziaren datu baseetan. Beraz, inspektore horrek ez du modurik jakiteko norenak diren hatz marka horiek... Herritar arduratsuren batek deitu eta arrasto bat eman ezean, jakina.
‎Ez. Mourek ez zuen modurik jakiteko haren bila zihoala. Kamioiak aurreratzea amaitu eta eskuineko bidera itzuli zen.
2013
‎Epaimahaiak ez zuen hori jaso nahi izan. Estatu terrorismoa aipatu nahi izan ez zuen modu berean.
2014
‎Hasieran esan zuen Benjaminek esne beroa nahi ez bazuen jan gabe geratuko zela, baina, azkenean, baimena eman zion semeari ogia gurinarekin jateko, baita olo esnea ere, zertxobait negoziatu ondoren. Egun batean, txintxirrin bat eraman zuen etxera, eta Benjamini eman zion, zalantzarako tarterik uzten ez zuen moduan tematu baitzen «harekin jolas egin» behar zuela; agureak nekatu aurpegiarekin hartu, eta, egun hartan, tarteka txintxin hotsa entzun zuten etxean, semeak, esaneko, hura astintzen zuenean.
2015
‎Aita. Gaizki atera zen dena, espero ez zuten moduan gauzatu ziren asmo guztiak. Akatsak konpondu eta zauriak itxi zitzakeen ukendua ere, beranduegi aurkitu zuen.
‎Sekula ez du harreman adeitsurik eduki Danimarkako errege familiarekin, haren senar zenak eta senar zenaren familiak eduki ez zuten modu berean. Horregatik erabaki zuen Arik, aita hil ostean, Kristin Guobrandurdottirekin ezkontzea, Islandiako gotzainaren sendiak askoz ere harreman adeitsuagoa eta estuagoa dituelako Danimarkako erregearekin.
‎Oihuak eta tiroen hotsa isildutakoan ulertu du Garziak dena amaitu dela, adiskide guztiak hilda daudela, eta handik bakarrik alde egin beste aukerarik ez duela. Hots, ez duela modurik haietako inor salbatzeko.
‎Euskal baleazaleek badakite laster ez dutela modurik izango Steingrimsfjordurreko badiatik irteteko, eta arrantzaldiari azken unera arte eutsi nahi badiote ere, agerikoa da berehala abiatu direla, Islandiatik ezin irtenda geratu nahi ez badute behintzat.
‎Lanari ekin zion zazpi urterekin, Iraultza aurreko Kuban eskolara joateko aukera gutxi batzuen esku baitzegoen. . Urte gogorrak ziren haiek, ez zegoelako eskolarik, oso leku bakartian bizi ginelako, eta gure gurasoek ez zutelako modurik gu eskolara bidaltzeko. Zazpi urterekin idiei tiraka ari nintzen, lurra goldatzen, azukre kanabera landatzen?
2016
‎Edurne Iriarterenean ez. Gainera, benetako bahitzaile batzuek ez zuten modurik halakorik egiteko. Ezta beharrik ere:
2017
‎ez daukagu biktimen ikuspegirik, haien ahotsetatik inkisidoreek moldatutako aitorpenak baino ez baitzaizkigu gelditu, torturapean lortutakoak normalean. Jaso diren aitorpen horien pitzaduren artetik folklore tradizionalera isuritakoak ondo entzun arren, halaxe egin du Carlo Ginzburgek (1991)?, ez dugu modurik horien egiatasuna erakusteko. Areago:
‎Shumpeterren ikuspegitik, lurraren jabeak ateratzen badio etekina inperialismoari (ezen ez kolonialismoari, ezberdintzat jotzen baitzituen), finantza kapitalismoari, protekzionismoari eta kartel eta trusten sorrerari, hori ez da zentzuzko (arrazoizko) kausa bat, eta finatzariak, egiatan, aristokrata eta ekintzaileak baitira, eta ez klase burgeseko benetako kideak, eta klase burges horrek ordezkatzen du egiazko homo economicus berria eta horren arrazoimen baketsua. Hobsonek eta Leninek ez dute modu berdin berdinean azaltzen inperialismoa; izan ere, Hobsonen ikuspegitik, zenbait politikak porrot egin eta gain ekoizpena ekarri zuten; Leninen iritziz, berriz, sistema kapitalistaren egiturazko elementuetan ikusten du gakoa (hala nola ekoizpen moduen zentralizazio ezin saihestuzkoan); edonola ere, inperialismoa azaltzeko, biek aletu zituzten kausa politikoak, ez soilik kausa ekonomikoa... Hobsonek ez luke sekula onartuko Shumpeterren teoria, izan ere, Hobsonen iritziz arazoaren muina ez litzateke izango presio talde autokratikoen eta bizkarroien grina atabiko bat; aitzitik, esparru publikoak estatuaren eta politika publikoen kontrola galdu izana irudituko litzaioke arazoaren egiazko kausa (Hobson, 1938; Cain, 2002), politika horiek esparru publikoari egin bailiokete mesede, ez bizkarroiei.
‎Hizkuntzari buruzko kontzientzia etnokulturalaren ezaugarri nabarmenik baldin bada, hori honako hau da: hots, identitate etnokulturalaren diskurtsoak hizkuntza ez duela modu arrazional, pragmatiko eta nazionalean ikusten eta balioesten. Bere hizkuntza asko maite du mentalitate etnikoak, laztana eta kutuna du424, baina ez du balio bizitzeko.
‎Antagonismo soziolinguistiko hori ezin da saihestu lehian dauden hizkuntzetako bat etnikoa eta minorizatua badin bada, eta bestea estatuaren hizkuntza hegemonikoa311. Ukipen egoeran gertatu ohi den moduan, dio Maria Jose Azurmendik?, gurean ere hala gertatzen da: euskaldun eta espainiartasun dimentsioek ez dute modu independentean jokatzen; alderantziz, oso lotuta eta modu interaktiboan hazten dira; gehienetan, era konpetitibo gatazkatsuan? 312 Ukipenean dauden hizkuntzak beti daude dialektika sozial historiko baten legepean. –Nire espainoltasunak ez dit uzten maila bereko euskalduna izaten?, dio Iñigo Aranbarrik313.
‎zela, eta horrek eliza katolikoan aldaketak eragin zituela. Baina saria eman zenean, ez epaimahaikoek ez kazetaren arduradunek ez zuten modurik olatuaren benetako tamaina igartzeko. Boston Globe izan zen, bai, Law kardinal boteretsuaren ardurak salatu eta bere tokitik kendu zuena, baina, hori ez ezik, hainbat herrialdetako fededunak eta ez fededunak astindu eta asaldatu dituen eskandalua ere piztu zuen kazetaren lanak, eliza katolikoa bere historiako ataka gogorrenetakoaren aurrean jarri duena, hots:
‎–Ez du inporta, erraten zuen Gartzaingo Amaiak plataformako bilkuretan?, guk ez dugu egunkari baten bozgorailua, guk karrikak ditugu. Gartzaingo herriak ez du proiektua babestu, 2004an Amaiurko batzarrak antzeko proiektua babestu ez zuen modu berean. Presioa egin behar dugu karriketan, proiektuaren benetako datuak eta ondorioak lau haizetara hedatuz.
‎dauanean eta egoeraren arabera aproposa danean. Azken finean, inork ez gaitu modu batean
‎aproposa danean. Azken finean, inork ez gaitu modu batean
‎Ia ez dut ezer nire izenean. Jende horiek ez zuten modurik nire familiaren helbidea jakiteko.
2018
‎Sekula ez da azaltzen ez nola heldu zioten teorialari klasikoek beren lanari, ez zer nolako arazo, kontraesan eta paradoxak sortu ziren lan horien ondorioz emakumeen eta kontratuen inguruan. Gizonek eta emakumeek askotariko harremanak dituzten arren, teorialari klasikoek, beren ondarean, ez zituzten modu kritikoan ikertu sexuen arteko harreman eta tratu askotarikoak eta konplexuak, baina halako testuen interpretazio ohikoetan ez dago hori ikusaraziko duen arrastorik batere. Ezkontzari eta gizonen eta emakumeen arteko harremanei buruzko atal eta pasarteei, oro har, ez ikusi egiten zaie erabat, edo teoria politikoaren barruan kontu periferiko bat balira bezala agertzen dira; interes izpiren bat dute, soil soilik, gizon bikain batzuei inoiz bururatu zitzaielako merezi zuela halako auziez eztabaidatzea.
‎Esklaboak ez ziren esklabo naturaz, baina emazte bat ezin da izan ez norbanako bat eta ez herritar bat, mundu publikoan parte hartzeko kapaza dena. Baldin eta familiak, kontratu bakar baten bidez eraturik, estatuaren parte izan behar badu eta aldi berean estatutik bereiz egon, baldin eta ez bada nahi eskubide patriarkala ahultzea, emakumeek ez dute modurik izan behar gizonak aitortzeko gizonek beste kide gizonezkoak aitortzen dituzten bezala. Gizonek ugazaba eta esklabo izateari utzi diote, baina, Hegelen ordena sozialean, nahitaezkoa da kontzientzia sexuaren arabera bereizita egotea (legezko maitasun etikoari buruz argudiatu zuena gorabehera).
‎Yaveh k gorputzeko marka bat beharrezkoa bazuen bere jende hautatua bereizteko, zergatik eskatu zuen marka jakin hori? Emakumeek, argi eta garbi, ez dute modurik Abrahamen akordioan parte izateko, baina, kontratu sozialaren teoria klasikoaren testuetan, emakumeek jatorrizko kontratuan parte hartu ezin hori askoz ere modu patriarkal ezkutuagoan segurtatzen da. Jatorrizko kontratuaren bereizgarria da, hain justu, badirudiela unibertsala dela, barnean hartzen dituela ordena zibil berriaren barnean egon behar luketen guztiak.
‎fikzioz gehitu zaio egiteari egitea da dena. Haren esana Nietzschek berak ez aurreikusiko ez onetsiko ez zukeen modu batean aplikatuz, korolario hau enuntzia dezakegu: Ez dago genero identitaterik generoaren agerbideen atzean; identitatea performatiboki eratzen dute haren ondorio omen diren «agerbideek» eurek.
‎Hala, drogek gizartean izan zezaketen erabilera onaren bilaketa horretan, marra bat egin zen legezkoen eta legez kontrakoen artean. Bakoitzak bere eginkizuna zeukan, baina luzaroan Estatuek ez zuten modu hoberik asmatu ematen zituzten abantaila guztiak ateratzeko droga guztiei. Erabili beharra, ordea, ez zen inoiz zalantzan jarri.
‎Baina ez zuen modurik izan lagunari iritzia aldarazteko eta sumindu egin zen.
2019
‎ezagutzen dut Portugalgo hiri txiki bat, antzinakoak bezain zorrotza, non neska gazteak ez baitira ateratzen amaginarrebak edo koinatak lagunduta baizik; ile apaintzaileak, ordea, lokalaren gaineko logelak alokatzen ditu; ilea moldatu ondoren eta orraztu aurretik, maitaleek elkar besarkatzen dute, presaka. Hiri handietan, berriz, emakumeak presozain gutxiago ditu, baina oraintsu arteko amodio afera klandestino horiek ez zuten modurik ematen sentimendu ilegitimoak zoriontasunean gara zitezen. Presatua eta isilpekoa denez, adulterioak ez du harreman libre gizatiarrik sortzen; berekin dakartzan gezurrek guztiz suntsitzen dute ezkon harremanen duintasuna.
‎gisa, emakumeen homosexualitateak irri eginarazten du batik bat; bizimodua den aldetik, ordea, mespretxua edo eskandalua pizten du. Lesbianek ez dute modurik beren egoera naturaltasunez bizitzeko, eta horregatik da hain probokatzailea eta itxuratia haien jarrera: naturaltasunak esan nahi du ez dagoela norberaren buruaz gogoeta egin beharrik, antzeztu gabe joka daitekeela, baina besteren jokabideak etengabe bultzatzen dio lesbiana bere buruaz kontzientzia hartzera.
‎Azken boladan, zirrara berezi bat bazegoen bere buruari goitik behera hala begiratzen zion minutuan: espero ez zuen modu bitxi batez, aurrean arrotz bat ikusten zuen, izaki berri bat.
‎Gizartea antifisi bat da: ez du modu pasiboan sufritzen naturaren presentzia, baizik eta jabetu egiten da hartaz. Jabetze hori ez da barne eragiketa subjektibo bat:
‎feminitateak bestetasuna eta gutxiagotasuna esan nahi duenez, eskandaluz hartua da agertzen denean. Neskatoari esentzia ukiezin horrek determinaturik agertzen zaio beti bere bizimodua, eta zakilik ezak ez du modurik esentzia horri irudi positiborik emateko: horixe erakusten dio izterren artean erortzen zaion jario gorriak.
‎okupatzaileen kontrako bortizkeriara ez jotzea ezta probokazioren bat zegoenean ere: objektu bihurtuak izan zitezkeen, besteren apetaren arabera; ez zuten modurik beren subjektibitatea modu konkretuan adierazteko; bigarren mailako fenomeno bat besterik ez zen haien subjektibitatea. Hala, unibertsoak begitarte bat du bere burua indar biziz adieraztea libre duen mutil nerabearentzat, eta beste begitarte bat, guztiz bestelakoa, efikazia immediatoaz gabeturiko sentimenduak dituen neska nerabearentzat.
‎Gazteek ez dute modu osotuan jaso aurreko belaunaldien hizkuntza ondasuna, eta gizarte eredu desberdinen partaide izan dira askotan: guztiz euskaraz bizi zen nekazari giroa batetik, eta ia erabat erdaraz bizi zen hiri giroa bestetik.
2020
‎Horregatik jo zuen beregana laguntza eske, goikoei jakinarazi ahal izango zielakoan berarekin gaizki ulertu bat gertatu zela, lantegia momentu zaila igarotzen ari zela eta ez zuela modurik halako dirutza ordaintzeko. " Badakizu gauzak nola dauden!", besterik ez zion Bixenek erantzun, eta handik aurrera, Atotxara Realaren partidak ikustera elkarrekin joateko hitzorduak gutxituz joan ziren, elkarri ihes egiten bukatu zuten arte.
2021
‎Nire iritziz, liburu on gutxi argitaratzen dira eta gutxieneko maila profesionalik gabeko asko. Ondo idatzitakoak ez ikusteko arrisku larrian bizi gara eta, ez dut modu itsusian esan nahi baina, liburu harrigarri txarrak goratzeko daukagun prestutasunak batzuetan haluzinatu egiten nauela aitortu behar dizuet.
2022
‎Haien aldaketa praktikak ez zuen ezbaian jarri haien gorputzen sentikortasun heterosexuala. Horrenbestez, ez zuten modurik arreta eskaintzeko gizonen arteko harreman eredu berriak zekartzan zailtasunei.
‎Ugutzek aspaldi gogoratzen ez zuen moduan egin zuen barre. Ez zekien nola gertatu zen, baina psikopata lodikote eta musugorri hura inoiz izan ez zuen arreba baten moduan maitatzen hasia zen.
2023
‎Adelak uste du Benantziri gustatuko zaiola kutxa, eta karameluak elkarrekin jateaz gain, opari eman nahi dio kutxa. Baina ez du modurik harekin bakarrik egoteko, tarte bat egin eta kutxa zabaldu, eta karamelua eskaini, bihotzarekin batera. Gauean ez du begirik biltzen, eta egunaren barruan, inguruan beirate handi bat balu bezala sentitzen da; beiratea besoekin eta eskuekin jotzen du, eta isiltasuna handitzea baino ez du lortzen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia