2002
|
|
hiritarrengan sortutako portaerek ingurumenaren aurkako ekintza anitz justifikatzeko arriskua dakarte. Izan ere, zifrek, besterik gabe,
|
ez
dute jendearengan eragiten, ez baitute non oinarritu egoeraren larritasunaz jabetzeko. Hori guztia gutxi izango ez balitz, ordea, hondamendi
|
2003
|
|
Alde batetik euskal unibertsitatea nola geratzen den oso zalantzan dago oraindik (LAUren mehatxua etab.) eta desmontatzea arriskugarria litzateke. Ekintzabide hauek bestalde unibertsitateari begira betetzen duten lanaz aparte jendea biltzen dute, kultur gosea ase nahi duen jendea eta beste inon tokirik
|
ez
duen jendea ere bai.
|
2005
|
|
Aurkezpen honekin amaitzeko eta puntu bakoitzaren azterketari ekin aurretik, ez nuke aurrera jarraitu nahi ezinbestekoak diren eskerrak eman gabe. Lehenik, legitimotasun osoz emakumezkoak gizonezkoekin batera berdintasunean Alardeanparte hartzeko eskubide osoa dutela aldarrikatuz lehen urratsa eman zuten emakume eta gizonei, beren ekimenari esker gure gizarteko beste injustizia bat agerianutzi dutelako eta gizon emakumeen arteko bizikidetza justua helburu, inoiz elkarezagutuko
|
ez
lukeen jendea elkar ezagutzea eta biltzea posible egin dutelako (emakume, tradizionalistek, ere beren esker ona adierazi lukete; izan ere, inoizez bezala, Alardearen aitzakian biltzeko eta antolatzeko aukera izan baitute, etahori bai dela aurrerapauso historikoa!).
|
2007
|
|
Dena dago erdaraz eta euskaraz. Euskaraz nahitaez eduki behar dugu, bainabadago euskaraz oso ongi ulertzen
|
ez
duen jendea ere, Radio Euskadin, adibidez.Hitz egiteko moldatzen dira, baina informazioa irakurtzea pixka bat astuna egitenzaie. Agian, norbait ohartxoa irakurri gabe gera daiteke euskaraz bakarrik dagoelako, eta beraz, saiatzen gara bietan jartzen.
|
|
Eguneroko jardunean baitira desberdinak. Herri aginteek ez dute pertsonala enpresa arrunt batekkontratatzen duen bezala kontratatzen, herri aginteetan lanean dagoen funtzionarioa
|
ez
dute jende arrunta bezala kanporatzen, ez dituzte kontratatzen zerbitzueta produktuak beste edonork kontratatzen dituen bezala, dirua ez dute bide beretiklortzen, aurrekontuak ezin dituzte era berean antolatu... legedi zabal bat dago herriaginteen funtzionamenduaren atal asko eta asko era berezituan arautzeko. Oraindela gutxi arte, komunikazioaren alorrekoa izan ezik.
|
|
Eta kristau askoren ustez, erlijioaeremu pertsonaletik atera eta lege edo araubide bihurtu behar da. Baina esanbezala, Euskal Herria aski sekularizatu da azken urteetan eta horrek esan nahi duerlijioak
|
ez
duela jende guztia (er) ligatzen, erlijioa norberaren kontua dela eta askojota, idiokultura, bat dela.
|
2009
|
|
Informazioa modu arin eta irakurterrazean landu. Gertuko informazioamodu labur, arin eta irakurterrazean eskaintzeak erakargarriago bihurtzen du informazioa, are gehiago euskaraz irakurtzeko ohiturarik
|
ez
duen jendearentzat. Izanere, «tokiko hedabideari dagokio bere herri zein eskualdeko euskaldun ororenkomunikazio beharrak asetzeko moduko produktuak eskaintzea» (Mendizabal, 2005:
|
2010
|
|
Gure gizartemendebalekoan, Bizimodu Onaren gizarteetan, Euskal Herriko hainbat lekutanikusten den paradoxa kausituko dugu maiz: mobilizatzen dakien mikrogizarte bat, bere identitatean erasorik onartzen
|
ez
duen jendea, honako proiektuak «zertarakodira?» galdetzen duen giza taldea. Ekologismoak. Ekologismo Politikoak edota«Deep Ecologyk» (Castells, 1998:
|
2011
|
|
Arthur-ek bere independentziaren eta besteen beharrik ezaren oinarriak jartzen lagunduko zion filosofia garatu zuen. Pentsatzen zuen gizon jakintsuak, indartsuak eta bertutetsuak filosofiatik elikatu behar duela,
|
ez
duela jende arruntarekin nahastu behar eta ez dituela bere energiak eta dohainak besteekin harremanetan edo besteen berotasun bila xahutu behar. Izan ere, beren buruaz nahikoa dutenena eta besteen beharrik ez dutenena da zoriona.
|
|
Zakila eta gabeziaren ideia elkartzen badira, horra hor faloaren esanahia. Zakila galdu dezakeela eta atal hori
|
ez
duen jendea badagoela pentsatzen badu pertsona batek, galeraren ideia atal horri loturik geratzen da. Aurrerantzean ez da zakila izango, baizik zakila+ absentziaren ideia.
|
2014
|
|
Janzkeran, uste dut. edo behintzat horrek ere buruhausteak emandizkit. eroso jo nahi nuen, eta halako jantziak aukeratzen nituen. gitarra gaineaneroso jartzeko, lasaiago mugitzeko. baina, jendea hurbildu eta nire janzkeraziritzia ematen zidan, nik eskatu gabe. Baita nik ia ezagutzen
|
ez
nuen jendeak ere.Perla ederrak entzun ditut. Entzun nuen lehena, kontzertu baten ondoren hurbilduzen ezezagun bat:
|