2002
|
|
Lurraldearen Antolaketarako Zatiko Planek aurrez LAAek zehaztutako 15eskualde edo eremu funtzionaletako lurralde eredua konkretuago lantzen etagaratzen dute. Berez
|
ez
dute izaera independenterik, LAAen menpekoak baitira, baina era berean LAAP eta hirigintza planak beren menpean hartzen dituzte.Eskualde bakoitzari LAZP bat dagokio; hala ere, oraindik ez da bat bera ere onartu, eta gehienak idazketa fasean daude.
|
|
Ipar Euskal Herriko ekonomiak
|
ez
du izaera propiorik eta menpekotasunajasaten du; beraz, ezin du beste biderik aukeratu. Inbertsio handiak egiteko orduan, Departamenduak, administrazio zentralaren ordezkari gisa, Frantziara begiratzendu eta ez Euskal Herrira.
|
|
Euskal lerroak
|
ez
du izaerarik, eta ez da aintzakotzat hartzen, nahiz eta hainbatikaslez eta irakaslez, hainbat tesiz eta ikerketaz hitz egin. Euskal lerroa ez daesistitzen.
|
2003
|
|
Argitalpenetarako laguntza ematea hirugarrena. EHUko ordezkariek hurrengo bilera baterako utzi zuten eskakizunen erantzuna; beste alde batetik, UEUren legezko egoera zein zen (oraindik
|
ez
zuen izaera juridikorik) eta non egiten zuten lan bertako irakasleek galdetu zuten. UEUko ordezkarien erantzun harrigarri samarra jaso zuten:
|
2004
|
|
Donald Davidson-en tcoria izan daitekehaien ordezkari egokia. Teoria horren arabera, gertaldiek
|
ez
dute izaera eratorririk, bainaiitekecna da guk gertaldi bera era askotan deskribatzea. Deskripzio desberdinck, jakina, banako eta propietate desberdinak ekar ditzakete gogora.
|
|
Bereizketa hori Veblenek era deskriptiboan planteatu bazuen ere, denborarekin, izaera normatiboa hartuz joan da7 eta instituzionalismoak aldarrikatutakoedozein balio irizpideren oinarri bihurtu da. Horrela, instituzionalismoak, zientziaekonomikoari, inoiz galdu behar
|
ez
zuen izaera morala berrezarri dio. Errealitateekonomiko sozialaren azterketa aurretiaz zehaztutako balioetan oinarrituta egitendu, hau da, giza idealen markoaren barruan.
|
|
Hurbilketa kausalada, hau da, gizarteko egitura instituzionalean gertatzen diren lotura kausalak aurkitzea da bere helburua. Eta hurbilketa horrek
|
ez
du izaera mekanizista, eboluzionistabaizik.
|
2006
|
|
Hori dela eta, publizitate mota horren engainuzko elementua, mezuan oinarritu beharrean, komunikatzeko moduan jasoko da. Publizitate mota horren helburua eta ez zilegi izatearen arrazoia publizitate mezua ezkutatzea edo estaltzea da,
|
ez
du izaera publizitarioa agerian utzi nahi, eta, hala, hartzaileek ez dituzte hartuko publizitate mezuari aurre egiteko dagozkien neurri psikologikoak. Iragarki konbentzigarria modu horretan aurkezteari susmo txarrez begiratzen zaio; izan ere, publizitatea jasotzean hartzailea ahulago dago, eta konturatu gabe jaso du mezu hori (De la Cuesta, 1995:
|
|
Alderdiek ez baldin badute informazioa konfidentzialtzat hartu, agentziak ez du erantzukizunik izango, emaniko informazioak
|
ez
bailuke izaera konpetitiborik, ezta iragarlearentzat interes juridiko garrantzitsurik ere.
|
2007
|
|
– Gizartearen aldeko arrazoibide moralen kategoriek
|
ez
dute izaera hierarkikorik.
|
2008
|
|
Hala ere, horiek guztiek
|
ez
zuten izaera zientifikorik, muga ugari zituzten-eta. Alde batetik, behatzaileak ez ziren ados jartzen behatu beharreko jokabidea aukeratzeko eta, ondorioz, ezinezkoa izaten zen behaketa horien arteko konparaketak egitea.
|
2012
|
|
– Alderdiek ez baldin badute informazioa konfidentzialtzat hartu, agentziak ez du erantzukizunik izango, emaniko informazioak
|
ez
bailuke izaera konpetitiborik, ezta iragarlearentzat interes juridiko garrantzitsurik ere.
|
|
Hori delaeta, publizitate mota horren engainuzko elementua, mezuan oinarritu beharrean, komunikatzeko moduan jasoko da. Publizitate mota horren helburua eta ez zilegi izatearen arrazoia publizitate mezua ezkutatzea edo estaltzea da,
|
ez
du izaera publizitarioa agerian utzi nahi, eta, hala, hartzaileek ez dituzte hartuko publizitate mezuari aurre egiteko dagozkien neurri psikologikoak. Iragarki konbentzigarria modu horretan aurkezteari susmo txarrez begiratzen zaio; izan ere, publizitatea jasotzean hartzailea ahulago dago, eta konturatu gabe jaso du mezu hori (De la Cuesta, 1995:
|
2014
|
|
Hala ere, horiek guztiek
|
ez
zuten izaera zientifikorik, muga ugari zituzten-eta. Alde batetik, behatzaileak ez ziren ados jartzen behatu beharreko jokabidea aukeratzeko eta, ondorioz, ezinezkoa izaten zen behaketa horien arteko konparaketak egitea.
|