Emaitzak: 6
2002 | ||
Nafarroako Unibertsitate Publikoan (NUP) | ez dute ikerketarik euskaraz, baina 4 ikertzaile doktore euskaldun aritzen dira arlo ezberdinetan. Azpimarratzeko da ezen, klaseak hasi zirenetik 12 urte pasa diren arren, karrera amaierakoproiektu bat baino ez dutela euskaraz aurkeztu. | |
2005 | ||
Tenperatura baxuagoetan arrokek ez dute eremu magnetikoaren aldaketarik sumatzen eta, ondorioz, berriro berotzen ez diren bitartean, blokeo tenperatura lortu zuteneko unean zegoen Lurraren eremu magnetikoaren norabidea gordeko dute. Elementu ferromagnetikodun mineral gehienek | ez dute ikerketa paleomagnetikoetarako interesik, beraien Curie tenperatura 0 °C azpitik baitago; Curie tenperatura 400 °C bitartean duen mineral garrantzitsuena, zalantzarik gabe, magnetita. Fe3O4, da. | |
2007 | ||
Zenbaitautoreren iritziz, aurkikuntza horrek adierazten du gerraren ulermena bakearenabaino lehen garatzen dela. Hala ere, hori | ez dute ikerketa guztiek baieztatzen.Esaterako, Hall ek (1993) Australian egindako ikerketan ez zuen horrelakorikaurkitu. Beraz, bakearen eta gerraren ulermenaren garapenaz gehiago jakiteko, beharrezkotzat jotzen da 6 urtetik beherakoekin ikerketak egitea, nahiz etahorretarako beharrezkoa izango den hitzezko metodoen inguruan hausnartzea. | |
2009 | ||
Azkenik, ikerketa multzo zabal batek aurre egitean desberdintasunak aurkitudituen arren generoaren arabera, badira aurre egitean generoaren araberako alderikaurkitu | ez duten ikerketak. Emaitza horiek eraman dituzte ikertzaile batzuk proposatzera generoaren araberako aurre egitearen desberdintasunak sexu rolen estereotipoen igurikapenen ondorioa direla eta ez dutela oinarri enpirikorik, eta emakumezkoak eta gizonezkoak ez direla bereizten egoerei aurre egiteko unean (Hamiltoneta Fagot, 1988; Keller, 1988). | |
2014 | ||
Generoaren historia, beraz, | ez zuen ikerketa objektu konkretu batek definitzen; aldiz, edozein fenomeno sozial, ekonomiko, politiko edo ideologiko azaltzeko gaizen tresna analitikoa zen. Mikroskopioaren bidez konposatu bat aztertzen duenzientzialariaren alderaketaz baliatuz, genero kontzeptua behatzaileak bere laginaaztertzeko erabiltzen duen lentea litzateke, eta ez lagina bere baitan. | |
2015 | ||
Esperientzia honek | ez du ikerketa diseinurik barnean. Ez ditu argitzen ikasleen ikaskuntzak zein neurritaraino hobetu ote diren. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 6 (0,04) |
Lehen forma
ez | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ez ukan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ez ukan ikerketa | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |