2000
|
|
Teknologia berriek duten ahalmen produktiboa bideratzeko, sorkuntza, ekimena, enpresarekiko atxikimendua eta kualifikazioa dituenlangileria berria behar da. Jakina, fordismoak zekarren ekimen gabeko eta kualifikazio gabeko langileriak
|
ez
du hemen balio. Teknologia berriek produkzio seriemotzak egiteko ahalmena dute, eta horrek malgutasun handia eskatzen du, aldaketa azkarrak egin ahal izateko.
|
2002
|
|
pertsona izen berezietan (Erkuden (en) gana), izen arruntetan61 baina bizidunetan bakarrik (semea (ren) gan), pertsona izenordainetan (gu (re) gana) eta bizidunekin erabiltzen diren determinatzaile erakusleetan (har (en) gandik). Murriztapena ezarri dugu halabeharrez, leku izen bereziek, izen arrunt bizigabeek eta erakusleek (bizigabeekin doazenean)
|
ez
dute-eta hemen lekurik,[+ biz] tasuna ez dutelako. Proposa dezakegun erregela, beraz, hau da:
|
|
49 Jabego genitiboak ere elipsia hartzen du, baina honen parean motibatiboa ere onartu dugu (ume a en gatik), elipsirik gabea. Horregatik
|
ez
dugu hemen landuko, jarraitze klase desberdina hartzen du-eta.
|
2007
|
|
Nolanahi ere, egoera honen atzean bada neurri handi batean arestian aipaturiko errealitatea, alegia, IEPek EAEn duten presentzia apala. Ikerketarako erakundepublikoen eskasiak lotura zuzena du ikerketa eta garapenaren eskuduntzak oraindiktransferitzeke egotearekin12 Eustaten arabera 90eko hamarkadan administraziozentralak EAEko I+Gko gasturako fondo publikoen seitik bat baino ez zuenipini13 Horrek eragin zuzenak ditu EAEko berrikuntza sistemaren egituran etafinantziazioan, batetik Madrilek
|
ez
duelako hemen ikerketa publikoko erakunderik, ezta menpeko bulegorik ere. Eta bestetik aipatzekoa da teknologia eta zientziapolitikagatik ordainketa bikoitza gauzatzen dela EAEn, lehen aldiz, bertako administrazioak egindako I+Gko gastuagatik eta, bigarrenez, administrazio zentralakhemen inbertitzen ez duena baina kupoaren bitartez ordaintzen denagatik.
|
2009
|
|
Bestalde, berriro diogu,
|
ez
ditugu hemen Perl en ezaugarri guztiak azalduko, ezta gutxiagorik ere. Gure helburua xumeagoa da, hutsetik abiatuko gara eta gure beharretarako egokiak diren elementuak aukeratuko ditugu soilik.
|
2014
|
|
Mezuen makroegiturari begiratuta, ematen du
|
ez
duela hemen zentzu handirikbeste gisa batzuetako testuetan horren garrantzizkoak diren pasarteez hitz egiteak.Eta testu enuntziatuaz (pasarte barrengo puntuak mugatzen duena) eta testusekuentziaz ere (puntu eta komak bereizten dituena) ez. Hitz batean esateko, ezdirudi pentsamendu diskurtsibo luze, kateatuetarako bide egokia denik txata.
|
2019
|
|
Kasu, noski
|
ez
dugula hemen akatsak nahitarat egitera gomitatzen, eta ondorio ezkorrak ukan ditzakete hutsek (bereziki irakasle erreferenteak egiten baditu eta ez badira zuzenduak), egitura faltsuak irakasten baititu eta usaiatxarrak harrarazten baitie ikasleei (gainera, gehiegi egiten baditu eta ikasleak ohartzen badira, bere kredibilitateaere gal dezake). Aldiz, gertatzen direlarik (eta zuzenduak direlarik), akatsek indar bat ere ukan dezaketela sinesten da.
|