Emaitzak: 3
2012 | ||
Ez dira poztasunean bizi, gertakari positibo gutxi eta negatibo asko bizi dituzte. Haur batzuen familiek ez diete behar duten maitasuna eta segurtasuna ematen, gurasoen arteko liskarrak eguneroko kontua dira, gurasoak bananduak dituzte, tratu txarrak jasotzen dituzte, gurasoen eskakizun maila gehiegizkoa da, gizarte bazterketa bizi dute, eskola presio handiegia jasaten dute, beren egunerokotasunean aztoramen handian murgilduta daude eta | ez dute denbora librerik, ikaskideen artean ez dira batere popularrak, beren eskolan gehien praktikatzen den kirolerako trebetasun kaskarra dute, gaiztoak edo itsusiak direla esaten diete, beren lagunik kuttunena beste herri batera joan da bizitzera, inguruan ez dute beren kezkak eta arazoak entzuteko prest dagoen inor, etab. Argi dagoena zera da, zenbat eta gertakari negatibo gehiago eta positibo g... Egoera sozial negatiboei buelta emateko norberak ezinbesteko papera jokatzen du, eta depresioa pairatzen duten haurrak trebetasun psikosozialetan hanka motz samar ibiltzen direla esan daiteke. | |
2022 | ||
Mutil horren ikasmailako datuei dagokienez, haren letrak ulergaitzak dira eta pertzentilak baxu daude oro har, 40ko pertzentiletik behera. Hori konpontzeko, egokitua proposatu zaio; izan ere, bestela eskolako lanak dizkiote zuzendu eta idazkera abiadura geldiarekin | ez du denborarik izango zereginak edo azterketak bukatzeko eta idazteko motibazioa erabat gal dezake. Gogoan izan behar dugu, oraindik orain, eskolako ebaluazio sistema nagusia idatzizko ataza izan ohi da; disgrafia duten ikasleek denbora gehiago behar dute ataza horiek egiteko eta ikasle horiei ekitatearen izenean denbora gehiago eman behar zaie. | |
Espainia 8 orduko laneguna ezarri zuen munduko lehen herrialdeetako bat izan zen, 1919an, Bartzelonan CNT sindikatuak aurrera eramandako borrokaren ondorioz (Tejero, 2021). Hala ere, | ez zuen denbora luzean iraun, Gerra Zibilaren ostean bertan behera geratu baitzen langile mugimenduaren lorpen hori, beste hainbaten artean, 1983an 40 orduko lan astea ezartzea lortu zen arte (Jodar, 2021). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 3 (0,02) |
Lehen forma
ez | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
ez ukan | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ez ukan denbora | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |