2006
|
|
Valentzian aztertutako ibilgailuetako batek ere ez eta Zaragozako ibilgailuen %90ek ez zuten stop behar bezala egin, eta gai horren inguruko ez betetze mailarik txikiena Madrilen (%11), Bartzelonan (%13) eta Bilbon (%14) izan zen. oinezkoei pasatzen uzteari dagokionez, erregistrorik okerrenak Murtzian (auto gidarien %42k
|
ez
zuten biderik eman), Gasteizen eta Zaragozan (%35) lortu ziren. Gidatzen ari zela mugikorretik hitz egiteko ohitura debekatua handiagoa zen Granadan(% 50) eta Iruñean(% 38), eta granadinoak izan ziren segurtasun uhala erabiltzeko zaletasun handiena zutenak(% 44).
|
2007
|
|
Sarea ez da informazio karga hartzeko mugarik
|
ez
duen biderik.
|
2008
|
|
Ildo horretatik, izotz puska handi horien jitoa iragartzen duten programek zehatz mehatz jakin behar dute urpean zer forma duten, masa totalaren %90 Horregatik, Slocum bezalako itsaspeko txiki bat oso tresna erabilgarria da, nahiz eta lana ez den erraza izan. Icebergaren tamaina handia dela eta, ezin da zure GPS sistemara konektatu, eta
|
ez
du bide egokia bilatzen lagunduko dion ikusizko adierazlerik. Eragozpen horiei aurre egiteko, arduradunek sistema akustiko bat jarri dute.
|
2009
|
|
Adineko gidariari gaitasuna murrizten zaionean, era honetako jokabideetan ikusten da zerbait ez dabilela behar bezain ongi: ez dituzte seinaleak errespetatzen, ez dute stop ik egiten eta
|
ez
dute biderik ematen, jakinarazi gabe biratzen dute, kontrako bidera sartzen dira etengabe, eta kolpeak ematen dizkiote autoari bai bidean doazela, bai aparkatzerakoan, ez dutelako asmatzen distantziak ongi neurtzen.
|
2010
|
|
Bildutako datuek erakusten dutenez, inplikatuek (ibilgailuek eta oinezkoek) beren jokabidea erabakitzeko joera dute, egoeraren elementuak beren egoerara egokituko direla suposatu ondoren: oinezkoak aurresuposatzen du ibilgailua gelditu egingo dela pasabidera hurbiltzen denean eta gidariak ulertzen duenean oinezkoak
|
ez
duela bidea gurutzatuko hura ikusten duenean. Horrek esan nahi du arauak eta trafiko seinaleak errespetatzeak ezbehar gehienak saihestuko lituzkeela.
|
2018
|
|
4 Babesguneak sortu. Errepideei atxikitako eremuak dira, batez ere autobide eta autobietan, non istripu bat izan dutenak babes daitezke larrialdi zerbitzuak edo garabia iritsi arte. Ez da arraroa galtzadatik ateratzeko eta urruntzeko aukerarik
|
ez
duten bideak aurkitzea, kilometrotan aurkitzen baitugu euritea. Istripua izanez gero, bazterbidean geratu behar izaten dute.
|
2019
|
|
Ehuneko hori da, hain zuzen ere, biztanle helduen% 44,8k adierazi duena, jarduera nagusian, lanaldi gehiena zutik egoten zela, joan etorri edo ahalegin handirik egin gabe, eta% 37,8, berriz, lanaldi gehiena eserita pasatzen zela aitortzen zuen. Baina, gainera, aisialdian ere
|
ez
dugu bide onetik goaz. Duela bi urteko galdeketa berean esaten denez, «15 urtetik gorako biztanleen% 37,8k ia erabat sedentarioa da», hau da, irakurtzeko, telebista ikusteko, zinemara joateko, etab. Eserita eta laneko pantailen aurrean Sedentarismo maila batek atseden hartzen eta indarberritzen laguntzen du, baina gehiegi, osasunerako arrisku faktore bihurtzen da.
|