Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2008
‎Esana dugun gisan, nola teknologien, merkatuen, ingurunearen? aldaketak gero eta azkarragoak diren (eta joera hori geroan moteldu egingo denik ez dirudienez), enpresek arrakasta izateko ez dute beste estrategiarik euren malgutasuna, moldagarritasuna eta erreakzionatzeko azkartasuna areagotzea baino. Eta xede horretan dihardute buru eta bihotz.
‎46), Ipar Armadako hiru eskualdeen (Asturias, Santander, Euskadi) arteko koordinazio falta eta mesfidantza erakutsiz. Erreserba faltak, Ciutat ek berak aurreikusi behar zuen faktorea, ondo azaldu zituen erasoaldiak arrakasta izateko zituen hutsuneak, ezinezkoa zelako Gasteiz hartzea hain soldadu gutxirekin53 Legution bertan, euskal batailoiek (atseden hartzeko gauez erretiratu ostean) hurrengo egunean berriro erasora jo behar zuten morala galdutako soldaduekin, askotan, ezagutzen ez zuten beste toki batean. Frankistak, aldiz, gai izan ziren tropa berriak ekartzeko eta, asko izan ez arren, funtsezkoak izan ziren defendatzaileen morala indartzeko eta erasotzaileena hondatzeko.
‎Bereziki mugaz gaindiko poluzioa aitortua eta kontrolatua izan behar da. Gainera, herrialde aberatsek ez lituzkete beste eremu batzuetako baliabideak gainustiatu behar, horrek eskualdeko ekonomiak eta ekosistemak distortsionatzen baititu.
2009
‎Hala ere, espero ez genuen beste datu bat ere topatu dugu: M2 estrategia gutxitan erabiltzen dute aditz hizkuntzek, eta guk aztertutako itzulpenean M1 estrategia bezainbeste erabili dela ikusi dugu:
2012
‎Aitzitik, elkarrizketatuen diskurtsoetan paradoxa handi bat aurki dezakegu: batetik, arazoak izan dituzten guztiek kritikatu egin dituzte eskolaren hainbat ezaugarri, eta gauza bera egin dute arazoak izan ez dituzten beste hainbatek ere, baina, bestetik, elkarrizketatu gehienek joera handia dute beren ibilbideen norabidearen ardura beren gain hartzeko, hots, elkarrizketatu gehienek ez diete ezer leporatzen faktore hertsiki indibidualak ez direnei, salbuespenak dauden arren.
‎Erresuminak gidatzen ez duenez botere nahia ez da mendeku nahia. Horrezkero, gizaki aktiboak ez du besteen beharrik bere burua baieztatzeko, ez baitu inor mendean hartu nahi horretarako, ezta inoren menpe egon nahi ere.
‎Gizabanakoen artean adoretsuenak ere gutxitan du benetan dakienari aurre egiteko adore nahikoa (Nietzsche, 1999: 39), eta, gauzak horrela, menderatzaileak ez du onartu nahi benetan menderatuaren beharra duela, menderatuak menderatzailearen beharra duela onartzen ez duen bezala; baina ez hori bakarrik, egia hegeliarraz gain Nietzsche-k nabarmentzen du biengan benetan onartu nahi ez duten beste sentimendu bat ere badela, sekretu handia?, ez batak ez besteak ez duela bestearen beharrik eta adoreaz baliaturik barnean badutela menderakuntzarekin amaitzeko indar nahikoa.
2013
‎Kontua ez da bikoizketa eta azpidazketa aurrez aurre jartzea, bi itzulpen mota baitira: batak ez du bestea baztertzen, eta bat ez da bestea baino hobea.
2016
‎bat batean, ereiteko inoiz baino mailegu gehiago adostu ziren, guztira 1.178 gari anega osatzen zituztenak, nonbait urte horretako uzta oso eskasa izan zelako. Hurrengo hiru hamarkadetan, 1728tik 1760ra, kontu liburuan ez zuten beste ezer idatzi, 1747an kontuak berriro liburuan apuntatzeko egin zuten saiakera antzua ez bada. 1760 eta 1761ean bihitegiaren printzipala 2.057 anegak osatzen zuten, baina esaten denez aurreko urteetan utzitako zenbait maileguk kobratu gabe zirauten.
‎Hala ere, arte erakusketa inoiz ez da kontsideratua izaten ikertzaile zientifiko edo humanistikoaren testu bidezko argitalpen zein esperientzia propioaren1 adinakoa, ortodoxia akademikoaren betaurrekoez batik bat. Unibertsitate sisteman bertan erakusketek ez dutela beste produktu akademikoek adina garrantzi argi eta garbi atzeman genezake merituzko baremoetan ez eze agentziek irakasleriarengan praktikatzen dituzten ebaluazio sorta oparoan ere. Hortaz, txit zaila izaten da curriculum mailako ekibalentziak finkatzea fundamentuzko base harri linguistikorik baga (edota horietatik salbu), goi hezkuntzako eta ikerkuntzako sisteman adaptazio txarra duen modeloa delako.
2017
‎Lehenengo liburuan, Frederick izeneko satitsuak ez du besteek bezala lan egiten eta ez du alerik jasotzen negua heltzen denean jateko. Frederick poeta da, eta beste eginkizun bat du:
2019
‎HESLO indarrean sartu zenetik, ordea, zehapenek gora egin dute eta horren helburua pertsonei beren oinarrizko eskubide eta askatasunak egikaritzeko edo aldarrikatzeko edo defendatzeko beldurra ematea da; mezu hertsatzaile bat zabalduz. HESLOk, bestalde, ez du beste mota bateko zehapenik planteatu (ohartarazpena, adib.) eta horrek, gure eskubide eta askatasunak jokoan egonda, proportzionaltasunaren aurka gogor jotzen du eta botere publikoen neurrigabeko esku hartzea aintzatesten du legeak.
2020
‎Gainera, gertutasun hori eskaintzeaz gain, programak horrenbeste lantzen ez dituen beste alderdi batzuk garatzeko figura garrantzitsutzat jo dute mentorea. Esaterako, elkarrizketatu batzuek esan dute ikerketa ez dela irakaskuntza beste lantzen programan eta, horrenbestez, mentoreek ikerketa garatzen lagundu izana oso positibotzat jotzen dute.
2021
‎Ikerketa honek ez du aditz ezaugarri bakoitzaren aldakortasun faktorea kontuan hartu, ezta bere inplikazioa bariazio ereduak eratzeko ere; hau da, aditz aldagai jakin batek taldeen osaketan izan dezakeen aldaera kopuruak duen eragina sailkapenean. Adibidez, orainaldiko izan [hura zuei] aditzaren aldagaiak, 27 aldaera dituenak, lotura handiagoa izan dezake aldaera asko dituzten beste batzuekin, gutxi edo bat ere ez duten beste batzuekin baino, hala nola orainaldiko izan aditzaren [hura] da aldagai bakarra duenarekin.
‎Ikasle batzuek atzerriko beste edozein hizkuntza bezala ikasi dute euskara, eta beraientzat ez dauka inolako balio erantsirik edo ez dute atxikimendu berezirik euskararekiko. Aukeratu duten profesiorako garrantzitsua da, baina ez du beste funtziorik, Euskal UZTARO 119, Bilbo, 2021eko urria abendua
2022
‎Bortxaketaren kasuan, zigorra 10 eta 20 urte artekoa da, eta bost eta 10 urte artekoa emakumeak birjintasuna galtzen ez badu. Ekintzaileen ustez, bortxaketaren definizioa aldatu behar da, generoari dagokionez neutrala izan dadin eta indarkeria fisikoa eskatzen ez duten beste baldintza hertsatzaile batzuk kontuan har daitezen. Senar emazteen bortxaketa ere delitu espezifiko gisa aitortu behar da.
2023
‎Musikaz gain beste lan bat dut, eta ez dago musikari ez eta bestelako arte zein sorkuntza eremuri lotuta. Musikaz gain ez dut beste lanik.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia