2000
|
|
Horrekin batera, deszentralizazio prozesuen ondorioz, tokiantokiko aginteek ere. Autonomia Erkidegoek, Departamenduek zein Udalek? duelaurte batzuk
|
ez
zituzten aukerak edota eskumenak dituzte gaur egun arlo hauetan eragiteko. Baina, hala eta guztiz ere, oraindik, Estatuak dira irrati eta telebista sistemenegituraren erantzule eta arduradun nagusiak; alde handiz gainera.
|
|
Aramaio, bizimoduan zein kulturan, kutsadura gutxiko irla moduko bat izan da luzaz.Eredu tradizionalei eta euskarari tinko atxikirik, ez du bertan industrializaziorik ezagutu (oso jende gutxi biltzen zuen ehun lantegitxo bat izan ezik), eta, ondorioz, inmigrazioaren fenomenoa ere txikia izan da beti. Geografikoki ere esparru itxia du, etakotxearen hedapen garaira arte biztanleek
|
ez
zuten aukera gehiegirik izan ingurukoherriekin harremanak mantentzeko, Arrasaterekin ez bazen, aspaldidanik aramaioargizakume gehienen lan-lekua izanik.
|
2001
|
|
euskal gizarteak aldion ere ez du onartzen, emazteen adierazpen askatasuna?. Marimutiko, Maiana Pipero eta Tupintegi Roxali famatuenitxuraz mehatxaturik, euskal emazteak
|
ez
du aukera handiegirik, non ez duenhitzez hitz Narbaitz kalonjeak zedarrituriko Kattalinen estereotipoa bereganatzen (eta ez du idazten, beraz). Hertsi.
|
2002
|
|
Azken titulazioan. Kimikan?
|
ez
du aukera hori ere ematen, euskarazko taldeak ez baitira inondik inora agertzen.
|
|
Eskaintzen genituen ikas moduluak, gehienak astean 10 ordukoak, ez zirenbatere malguak ordutegi arazoak zituzten ikasleentzat. Askok eta askokikasi nahia erakutsi arren,
|
ez
zuten aukeran maiztasun gutxiagoko ikastarorik.
|
|
mendebaldeko estatuek nazio nortasuna oinarri hartzen dute oraindik orain, Espainiako kasuan ez dena nazio iraultzaren ondorioa, inperio bat gogoan zutela armak, beldurra eta ahaztura80 erabiliz nazionalek ezarritakoa baizik. Baina kontraesan hori ordenan tokia
|
ez
duenarentzat aukera politikoa ere bada. Abertzale kontzeptualentzat kasu.
|
2007
|
|
Agotek ondo asko daki hori ez dela horrela. Ondo asko daki herri minorizatuaren baldintza linguistikoek eta kulturalek
|
ez
dutela aukera hori ematen salbuespen gisa ez baldin bada. Badaki ordezkapenaren goldeak hizkuntzazko, kulturazkoeta historiazko erreferentziak irauli egin zituela, eta orain, oraina atzokoarengainean eraikia dagoelako, kulturgintzaren edozein arlotan hemen erdal kulturarennagusikeriak itotzen gaituela euskaldunok.
|
|
Metodo klinikoak baditu hainbat muga, ikerketa objektuari buruzko informazio garrantzitsua eman arren eta gizabanakoaren pentsamenduan ezezagunak direnarloetan sakontzen laguntzen duen arren. Alde batetik,
|
ez
du aukerarik ematenpertsona arteko konparaziorik egiteko; bestalde, ikertzailearen planteamenduteorikoek eragina izan dezakete horrek egiten dituen galderetan zein erantzuneninterpretazioan; bestetik, ezinbestekoa da ikertzaileak prestakuntza eta esperientziamaila handia izatea metodologia horretan, eginkizun garrantzitsua du-eta. Azkenik, neketsua da, eta ikertzaileek zailtasun handiak izaten dituzte bai erantzunakkodetzeko bai eta ondorengo analisiak egiteko garaian ere.
|
2008
|
|
Foru lurraldeetan karlistak nagusi izan arren, epe ertainera
|
ez
zuten aukerarik espainiar lurretako biztanleria ez bazuten euren alde jartzerik lortzen. Iraultzaren erradikalizazioaren, eta batez ere errepublikaren onarpenaren ondorioz, hautesle berriak erakartzea lortu bazuen ere, borboitarren itzulerarekin karlismoak porrot egin zuen.
|
|
Beraz, oinarrizko faktore ekoizleen, kapitalaren eta lanaren? erabilera eraginkorra ahalbidetzen duten sozietate motek baino
|
ez
dute aukerarik arrakastatsuak izateko.
|
|
Hain informazio zabala eskaintzen duenez, hemen
|
ez
dugu aukera horretan sakonduko, baina funtzionamendu desegokia detektatzen denean, tresna egokia izan daiteke arrazoiak detektatzeko. Informazioa zabaltzeko man proc komandoa erabiliko da.
|
|
webmin bitartez kudeaketa errazten da, baina momentuz ezagutzen
|
ez
dugun aukera asko ere eskainiko zaizkigu.
|
2009
|
|
Gizarte batzuetan 3 belaunaldiaren zain egotea, nolabait, gizarte fenomenoaren ondorio normal bezala etorri da. Kasu honetan frankismoak 40 urte iraun zueneta bigarren belaunaldiak
|
ez
zuen aukerarik izan erabakiak hartzeko ea iraganaerrebisatu behar ote zuten. Bestalde, askotan aukera egonagatik ez da modurikizaten beldurra oso sustraituta egoten delako.
|
|
Nazio edota probintzi mailako prentsak betetzen ez duen hutsunea eta eskaintzen
|
ez
dituen aukerak hartzen ditu prentsa lokalak bere gain, hau da, herri eta eskualdeko informazioa zuzenki eta era sakonean plazaratzen du, egunkarietako herriko kartaren espazioa murritza bait da, eta arlo guztietako pertsonaiek zein gaiek, denak herriari lotuak, dute lekua errebista hauetan.
|
|
XIX. mendera arte, politika ekonomikoak
|
ez
zuen aukera handirik doktrina ekonomikoaren barruan. Teoria ekonomikoaren oinarria utilitarismoa eta merkatuaren askatasuna ziren.
|
2010
|
|
Ildo horretatik, Latoucheren (2007) hitzetan «garapena, kontzeptu zitala da», beraz, ez da baliagarria. Autore horiek
|
ez
dute aukerarik ikusten gizarteen bilakaeraren ezaugarriakadierazteko teoria bat antola daitekeenik. Garapen teoriak ez baitira gai bestelakokultura eta zibilizazioen balioak ulertzeko ezta gizakien ongizatea sustatzeko ere.
|
2012
|
|
kalean egiten den zuzeneko publizitatea, postontzietan eskatu ez den eta jasotzen den publizitatea, hegazkinetan eta beste garraioetan egiten den publizitatea. Horiek guztiak jokaera gogaikarriak dira hartzailea derrigortuta dagoelako publizitatea jasotzera,
|
ez
baitu aukerarik publizitate mezu hori errefusatzeko edo ekiditeko (Massaguer, 2006: 134).
|
2015
|
|
Lur eta etxe asko ere harresiaren alboan daude eta bertako palestinarrek baimen bereziak behar dituzte bertan bizitzeko. Haietako askok baimenik ez dute, beraz, berenak diren lurretara joateko
|
ez
dute aukerarik eta askok beren lurrak lantzeko aukera galtzen dute.
|
2017
|
|
EKI digitalean etxeko lanak bidaltzeak, ikasleak etxean hornidura teknologiko egokia edukitzea eskatzen du, eta gaur egun hori ez da bermatzen. Beraz, ikasle batzuek
|
ez
dute aukerarik etxean etxeko lanak egiteko. Osasunari dagokionez, aldiz, alderdi positibotzat jo zuten, ez zutelako liburuekin ibili behar ikastolatik etxera eta alderantziz.
|
2019
|
|
Aipatutako Galiziako ikerketan, gurasoek hizkuntza gutxitua erabiltzeko testuingurua sortuzuten (Nandi, 2018), beraz, aurreikus zitekeen gure parte hartzaileek ere euskara erabiltzekotaldea sortzea, baina hipotesia da Getxoko testuinguru erdaldun makroak eragin handiagoaizango duela eta
|
ez
dutela aukera hori aurreikusiko eta, ondorioz, ez dutela praktikan jarriko.
|