Emaitzak: 3
2011 | ||
Kontuan hartzen badugu 150 gramoko barazki anoa erabili zutela, “kantitate oso garrantzitsua da”, ikerketaren egileek adierazi dute. Bestalde, ikerketaren arabera, haurrek barazkietako glukosinolatoen zapore mikatzarekiko duten sentikortasuna (6 n propylthiouracil (PROP) osagai kimikoarekiko sentikortasunak adierazten duena) izan daiteke haur askok barazkiak | ez hartzeko arrazoietako bat. Era berean, kaltzioaren zapore mikatzak ere eragin oso negatiboa du alderdi horretan. | |
2012 | ||
Oinarrizko Osasun Laguntzako Espainiako Pediatria Elkarteko (AEPap) Amets Taldearen azterketa baten arabera, Espainiako haurren herenak lo gutxi edo gaizki egiten du. Haur askok lo orduak galtzen dituzte telebista, bideojoko edo sare sozialekin Nahikoa atseden | ez hartzeko arrazoi nagusietako bat da askok ez dutela ordutegi finkorik ohera joateko. Era berean, pantaila ugari daude (telebista, bideo-jokoak, ordenagailua, etab.) gaur egun entretenimendu iturri garrantzitsua da. | |
2015 | ||
Zergatik ez du hartzen haurrak behar duen esnea? Zein dira haurrak nahikoa esne | ez hartzeko arrazoi ohikoenak. Horien artean, badira edoskitzearekin zerikusia duten zenbait faktore, eta horien artean ohikoena da haurra bularrari heltzea, gaizki edo gaizki. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 3 (0,02) |
Lehen forma
ez | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
ez hartu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ez hartu arrazoi | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |