Emaitzak: 1
2021 | ||
Hori horrela," ikasgeletan bi erdiguneen [autonomoa eta heteronomoa] elkarreragina handia dela ikusita, pentsa daiteke etorkizunean komenigarria izango dela irakaskuntzaren helburuak hobeto definitzea, merkatu irizpideek ez dezaten literaturaren irakaskuntza guztiz baldintzatu eta, era berean, literatur lan kanonizatuen irakurketek (ikasleei zailegi eta ulergaitz zaizkienek) | ez dezaten ikaslearen irakurtzeko zaletasuna oztopatu" (2008b.: 227). Horrezaz gain, gaurko ikaslea la; (5) eduki ardatzen aniztasuna bilatzea (generoetan36, tekniketan eta antzekoetan oinarritutako programazio didaktikoa) eta testuarekiko kontaktua areagotzea; (6) literatur generoetan oinarritutako didaktika; (7) irakurketaren sustapenerako estrategien aniztasuna; (8) literatur konparatuaren praktika; (9) literatur harreraren eta idatzizko ekoizpenaren arteko intererlazio sendoa bilatzea; (10) testuen harrerari dagokionez, mikrotestuen zein testu osoen arteko bizikidetza; (11) testuen sorkuntza eta idazketa tailerrak bultzatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 1 (0,01) |
Lehen forma
ez | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ez ezan | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ez ezan ikasle | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |