Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 50

2004
‎Auzitegiak idazkiak eta agiriak helarazitzat joko ditu, horrek jakin dakienetik kopiak eman zaizkiola prokuradoreen elkargoak antolatutako jakinarazpen zerbitzuari. Horrela, zentzuz arindu da jurisdikzio organoen lana, eta, batez ere, jurisdikzio izaerarik gabeko langileen lana; egia esan, lan hori alferrekoa da, ez dator bat jurisdikzio organoen eta jurisdikzio izaerarik gabeko langileen eginkizunekin, eta oztopo galanta da horiek beste lan batzuk egiteko. Gainera, gorago esan bezala, sistema berriak «hutsarteak» ezabatzea ahalbidetuko du, behin idazkiak eta agiriak aurkeztu eta horiek helarazi direla egiaztatuta, zenbatzen hasiko baitira gerogarrenean prozesuko edozein jardun gauzatzeko epeak.
‎Hori guztia dela eta, Auzitegi Gorenaren ebazpenak gutxiestea, zuzeneko eragina ez dutelako beste epai edo subjektu juridiko zehatz batzuen eskubideen gainean, ez dator bat Espainiako antolamendu juridikoan jurisprudentzia doktrinari eratxiki zaion balioarekin; halaber, ez dator bat ikerketa iuskonparatibo zorrotzenekin; ezta Justizia Administrazioko jurisdikzio organo gorenen zereginari buruz aipatu joera modernoekin ere.
‎Hori guztia dela eta, Auzitegi Gorenaren ebazpenak gutxiestea, zuzeneko eragina ez dutelako beste epai edo subjektu juridiko zehatz batzuen eskubideen gainean, ez dator bat Espainiako antolamendu juridikoan jurisprudentzia doktrinari eratxiki zaion balioarekin; halaber, ez dator bat ikerketa iuskonparatibo zorrotzenekin; ezta Justizia Administrazioko jurisdikzio organo gorenen zereginari buruz aipatu joera modernoekin ere.
‎Lehen auzialdiko organoei ezin zaizkie akats asko eratxiki. Argudio hori ez dator bat bigarren auzialdiko berrespen epaiekin. Gainerakoan, mota honetako legea egin behar da, epailearen benetako zeregina oinarri hartuta, auzialdi guztietan eta errekurtso berezietan.
‎Lege honetan berdin berdin saihestu dira atzerriko prozesu lege batzuen ezaugarri diren larregikeria eta eskema hutsak. Ezaugarriok ez datoz bat gure tradizioarekin, ezta mota honetako kodeen jasotzaileek nahiagolako arauketa, kodea egokitasunez eta segurtasunez aplika dadin. duten prozedura arauketa zehatzarekin ere. Areago, jasotzaileek nahiago dute ha
‎Aurrekoa gorabehera, demandaren alegazioak kontuan izanda, auzitegiak uste badu auzi jartzaileak aukeratu epaiketak ez duela zehaztutako balioa edo epaiketa hori ez datorrela bat demandan adierazi gaiarekin, orduan auzitegiak auziari emango dio berorri dagokion izapidetza egokia, probidentzia bitartez, demandan eskatu epaiketa mota loteslea ez delako.
‎Lege honetan berdin berdin saihestu dira atzerriko prozesu lege batzuen ezaugarri diren larregikeria eta eskemadeen jasotzaileek nahiago duten proze hutsak. Ezaugarriok ez datoz bat gure tradizioarekin, ezta mota honetako kodura arauketa zehatzarekin ere. Areago, jasotzaileek nahiago dute halako arauketa, kodea egokitasunez eta segurtasunez aplika dadin.
‎Komunikazio egintzen eragingarritasunari buruzko kezka zegoen, hori baitzen auzi askoren ebazpena bidegabe atzeratzeko arrazoia. Kezka horren eretzean, legeak garrantzia eman die erroldan edo erakunde nahiz erregistro publikoetan agertutako egoitzei; egin eginean ere, legeak ulertu du pertsonek egoitzarekin izan dezaketen axolagabetasuna edo arduragabekeria ez datorrela bat gizartean herritar zintzoek izan behar duten jokabidearekin. Komunikazio egintzen ondoreetarako, egoitza gisa hartu da lan egiten den tokia, betiere hori noizbehinkakoa ez denean.
‎Egungo legegintza zereginean, ahaleginak egin dira aurreko arauei ziurtasuna, sotiltasuna eta batasun organikoagarriak edo interpretazio hutsekoak bai emateko, arau horiek kasuistikoak, osatziren. Arauok, batzuetan, euren artean ez zetozen bat; eta, beste batzuetan, ez ziren behar bestekoak, antzinako sisteman agertutako beharrizanak konpontzeko.
‎Erregistro horien edukia osatzen zuten egitate guztiek ez dute inskripziorik sortzen. Aitzitik, egitate batzuk, euren izaera medio, ez datoz bat idazkun horien ondoreekin, eta, hori dela eta, idatzoharraren gai besterik ez dira. Legezko ordezkaritzen kasu zehatzei buruzko erabakia erregelamenduaren esku uzten da.
‎Ziurtagiriak agiri publikoak dira. Ziurtagiria ez badator bat berak aipatzen duen idazkunarekin, idazkuna hartuko da kontuan, kasuan kasuan bidezkoa den erantzukizunari kalterik egin gabe.
2005
‎Teoria eta praxia ez datoz bat kontsumoaren munduan. Teorian babestuta gaude, baina praxian iruzurrez inguratuta bizi gara.
‎Kalifikazioa baiezkoa bada, erregistratzaileak titulua inskribatuko du eta tituluaren oineko idatzagiri oharrean adieraziko ditu idazkuna identifikatzeko datuak, eta idazkuna egitean ezereztu diren lotura zein eskubideak. Erregistroak eta tituluak adierazitako titulartasun nahiz zamak ez badatoz bat, erregistratzaileak informazio ohar soila luzatuko du.
‎Erregistratzaileak ohar baten bitartez eta bere erantzukizunpean emango du informazio hori; ohar horretan finkaren deskripzioa berridatziko da, baldin eta erregistroko datuak eta notarioaren eskabidean agertzen direnak ez badatoz bat, eta, laburrean bada ere, aipatuko dira, bai titularra, bai eta finkari buruzko indarreko zamak ere. Informazio horrek jaso behar du, dela eskabideak aipatu finkaren erregistro folioko datuak eta bidaltze horren aurretik liburu egunkarian egindako aurkezte idazkunen edukia, dela finka beraren gain beste notario batzuek eginiko informazio eskabideak, baldin eta eskabideok erantzun gabe badaude edo aurreko hamar egun naturaletan bidali badira.
‎Ziurtagiriak ez datozenean bat jatorrizko idazkunekin, azken horiek ondorioztatzen dutena izan behar da kontuan; hala ere, ziurtagiri horrek kalte egiten badio norbaiti, pertsona horrek kasuan kasuko kalte ordaina eska diezaioke, akatsa egin duen erregistratzaileari.
‎Interesdunok ez badatoz bat hipoteka eratzeko betebeharraren inguruan, bermatu beharreko kopuruari buruz, edota eskainitako hipoteka nahiko den ala ez zehaztean, demanda idazkia igorri behar zaio demandatuari, eta Prozedura Zibilaren Legean intzidenteetarako ezarritako izapideen arabera gauzatuko da epaiketa.
‎Hipoteka Legearen 289 artikuluak ezarritakoaren ariora, erregistratzailea banandu edo nahitaez lekualdatzeko, Estatu kontseiluaren irizpena behar da aurretiaz. Justizia ministroaren eta Estatu kontseiluaren iritziak ez badatoz bat, Ministroen Kontseiluak eman behar du ebazpena.
‎Bulegoak behin behinean lekualda daitezke, inguruabar bereziak direla-eta erregistratzaileek ezin dituztenean euren eginkizunak bete, edota horiek betetzeko, zuzenbidearen araberakoak ez diren agintariek ezarritako egintza, funtzionario edo agiriak onartu behar dituztenean, zuzenbidearen araberakoak izango balira bezala. Kasuan kasuko presa eta inguruabarrak kontuan hartuta, erregistratzaileek zuzendaritzata egiteko moduaren berri, bai eta Erre zentroari eman behar diote lekualdakegistroa nora lekualdatu eta toki horren berri ere; erregistratzaileok zuzendaritza zentroaren jarraibideak bete behar dituzte, horiek ez badatoz bat behin behinean hartutako neurriekin.
2006
‎1 Zordunak bere interes nagusien gunea zein lurraldetan izan eta bertako merkataritzako epaileari dagokio konkurtsoa adierazi eta horren izapideak egiteko eskumena. Horrez gain, zordunak bere egoitza Espainian badu eta egoitza hori ez badator bat zordun horren interes nagusien gunearekin, gune hori zein lurraldetan izan eta bertako merkataritzako epailea ere eskuduna izango da; hartzekodun eskatzaileak aukeratuko du bien artean.
‎Halakoak dira, lehenengo eta behin, funtsezko hutsuneak betetzen dituztenak, epaitu aurreko arazoetan gertatzen den moduan. Izan ere, halakoetan, erabakimena, sarri, neurrigabea zen oso; edo, neurrigabea baino gehiago, kontraesanekoa, ez zetorrelako bat jurisprudentziarekin. Bide beretik, beste eraldaketa batzuek zuzendu nahi dituzte gure epaitze sistema tradizionalean atzemandako akats kronikoak.
‎Gainera, legeria horrek lekukoen askatasuna eta berezkotasuna desagerrarazten ditu, haiek pertsegituak izateko arriskupean baitaude, euren pentsamenduaren itzulpen fidegabea gertatuz gero. Gaur egun hori ez dator bat akusazio sistemaren izaerarekin, ezta jendaurreko eta ahozko epaiketaren muinarekin eta helburu nagusiekin ere.
‎Auzipetuaren geroko adierazpenak ez badatoz bat hark egin dituen lehenengo adierazpenekin, edo aurretik egindako aitorpenetan auziperatuak atzera jotzen badu, galdeketa egingo zaio beraren kontraesanei buruz eta atzera egiteko arrazoiei buruz.
2007
‎Eskariak ez dira onartuko, baldin eta horien xedea ez badator bat jasotzaile diren botere publiko, erakunde edo organismoen eratxikipenekin. Era berean, eskariak ez dira onartuko, baldin eta horien inguruko ebazpena oinarritu behar bada lege honek ezarri ez duen tituluan, eta titulu horrek behar badu parlamentuko edo administrazioko prozedura, edo prozedura judiziala.
‎Kode ereduek izango dute kode deontologikoen edo lanbide eginera egokiaren izaera, eta gordailutu edo inskribatuko dira Datuak Babesteko Erregistro Nagusian, eta, hala denean, autonomia erkidegoek ondore horietarako sortutako erregistroetan, 41 artikuluarekin bat etorriz. Datuak Babesteko Erregistro Nagusiak inskripzioa ukatu ahal izango du, uste duenean hori ez datorrela bat gai horren inguruko lege eta erregelamendu xedapenekin. Halakoetan, Datuak Babesteko Agentziaren zuzendariak eskatzaileei eskatuko die kasuan kasuko zuzenketak egitea.
‎Adierazpena erregelamendu bidez ezarriko den ministro aginduaren arabera ezeztatuko da, aurretiaz ukitutako elkarteak esan beharrekoa entzunda, eta administrazio publiko eskudunek txostena emanda, elkartearen inguruabarrak edo jarduera ez datozenean bat 32 artikuluan ezarritako aginduekin edo betekizunekin, edo elkartearen kudeaketaz arduratzen direnek betetzen ez dutenean aurreko artikuluan ezarritakoa.
‎Ondore horietarako, alderdi politikoak legez kanpo uzteko prozedura judiziala ezarri da, politikaren bidez indarkeriaren edo terrorismoaren alde egitearren, modu argi eta eragingarrian. Hala ere, ez datoz bat prozedura hori eta Zigor Kodean jaso dena, 51.5 eta 520 artikuluetako arrazoien ondorioz zilegi ez diren elkarteak desegiteko.
‎Lan istripuek eta lanbide gaixotasunek eratorri gertakizunak babesteari dagokionez, ez datoz bat enpresaburuek euren buruari begira dituzten betebeharrak, eta enpresaburu horiek euren langileei begira dituzten betebeharrak, erregelamendu honen 14 artikuluak ezarritakoaren arabera.
‎d) Gaztelaniazko promoción kontzeptua euskaraz beti ez dator bat sustatze hitzarekin. Horren ageriko dira, berbarako, testuan jaso diren promoción profesional y promoción económica kontzeptuak.
‎Edozein kasutan ere, besterentze eskritura sinesgarriro jakinaraziko zaio errentariari, horrek atzera eskuratzeko eskubidea egikaritu ahal izateko, edo, hala denean, eskuratze eskubidea egikaritu ahal izateko, eskualdaketaren baldintzak, prezioa edo eskuratzailea zehaz mehatz ez badatoz bat aurretiazko jakinarazpenean jasotakoekin. Eskubide bera izango du, aurretiazko jakinarazpenaren betekizuna forma egokian gauzatu ez bada.
‎Pertsona juridikoei dagokienez, egoitza zer den definitzea ez da hain erraza; izan ere, eskubide horrek ez du babesten pertsona horien eskura dagoen edozein lokal. Pertsona juridikoaren egoitza soziala edo pertsona juridikoaren egoitza eragingarria dela uler daiteke, azken hori beti ez baitator bat egoitza sozialarekin. Konstituzio Auzitegiaren hitzak erabiliz (apirilaren 26ko 69/ 1999 KAE), Konstituzioan egoitzaren bortxaezintasunerako eskubidea ezartzerakoan, ez da pertsona fisikoengana murrizten, eta, beraz, pertsona juridikoengana ere hedatu daiteke; baina horrek ez du esan nahi oinarrizko eskubide horren edukia pertsona fisikoentzat aldarrikatzen den eskubidearen edukiaren berdina denik.
‎Horrek esan nahi du, teorian, konstituzio sisteman biziarteko katea debekatuta dagoela, hori ez baitator bat neurriek eta segurtasun neurriek berrezteko eta gizarteratzeko duten helburuarekin. Ekainaren 30eko 7/ 2003 Lege Organikotik aurrera, espetxe onura asko suntsitu dira eta Espainiako zigor eta espetxe sisteman zigorrak osorik eta eragingarritasunez betetzea sartu da.
‎Hala ere, Amadeo erregearen uko egiteak, keinu jatorra izan zen arren, arazo ugari planteatu zituen, ez baitzetorren bat Konstituzioan ezarritakoarekin. Izan ere, Konstituzioaren arabera debekatuta zegoen ganberek elkarrekin eztabaidatzea eta, beraz, Nazio Biltzar izenekoaren bilera konstituzioaren aurkakoa zen.
‎lege organikoei dagozkien gaiak, tributu kontuak eta nazioartekoak, grazia onurabideari lotutakoak, EKren 131 art.ko plangintza legeari dagozkionak eta aurrekontuen legeak). Doktrina ez dator bat horren inguruan, baina gehiengoaren ustez, Konstituzioa eraldatzeko ezin da legegintzarako herri ekimena aplikatu.
2008
‎Pentsa daiteke erantzukizun mugatuko sozietatearen ezaugarri hori ez datorrela bat bazkideen gehieneko kopurua ezabatzearekin? 1953ko uztailaren 17ko Legearen arabera 50 bazkide izan zitezkeen gehienez?. Legeria esanguratsuenek orotariko irtenbideak eman dituzte gai honetan; halaber, sozietate forma hau ahalik gehien erabiltzea nahi denez, ulertu da on izango litzatekeela muga hori ezabatzea.
‎Tributu batek ezin du arrazoirik gabeko edo debekaturiko bereizkeriarik egin, alegia, tributuaren egiturarekin bat ez datorren bereizkeriarik. Adibidez, Errentaren gaineko Zergak subjektu pasiboen erlijioagatik egindako bereizkeriak berdintasunaren printzipioa urratuko luke, Konstituzioan ez dagoelako bereizkeria hori egiteko arrazoirik, eta bereizkeria hori ez datorrelako bat zergaren egiturarekin.
‎Zenbatespen mota honetan, beraz, uko egiten zaio subjektu bakoitzaren benetako etekin garbia zuzenean kalkulatzeari (egiazko sarrerak, egiazko gastuak kenduta); horren ordez, indize edo ikur batzuk erabiltzen dira (energiaren kontsumoa, instalazioen luze zabalera, langileak?), zenbatekoa kalkulatzeko. Zenbateko hori jarduera alor horretako batez bestekoa izan behar da (moduluak artez egin badira), baina ez dator bat benetako etekinarekin. Ildo horretatik, errenta fiskal deritzo moduluen arabera kalkulatutako zenbatekotik benetako etekinera bitarteko aldeari.
‎Horren harira, Zuzenbidearen ikuspegitik ekonomi ahalbideak tributuaren kari gisa garrantzia izan dezan, zerga egitatea objektibotasunez edo modu abstraktuan aztertu behar da, eta ez kasu zehatzari begira. Horrenbestez, zerga egitatea ez badator bat ekonomi ahalbidearen printzipioarekin, zerga egitate hori arautzen duen arau fiskalaren konstituziotasuna aurkaratu behar da, horrela tributu betebehar zehatzaren aurka jo ahal izateko.
‎Horren ildotik, kalifikazioak muzin egin diezaioke alderdiek erabilitako formari, baina ez euren arteko akordioaren mamiari, nahiz eta akordio horren helburua zergak ez ordaintzea izan, edo zerga gutxiago ordaintzea. Horrela, alderdiek erabilitako forma edo izendazioa ez badator bat Zuzenbidearen araberako kalifikazioarekin, Administrazioak bere kalifikazioa egin eta errealitate juridikoa berregiten du, horri dagokion egiazko izaera aipatuz.
‎Zeharkako negozio juridikoaren bidez, alderdiek lortu nahi duten helburua ez da eurek erabilitako negozioaren bidez lortzen dena; izan ere, ez datoz bat erabili den bidea eta lortu nahi den helburua. Horren ildotik, zeharkako negozio juridikoan, ez da ezer ezkutatzen edo ez da ezelako itxurarik egiten, baina negozioaren kariak negozio beraren helburua gainditzen du, alderdien asmoari begira; hala ere, ez dago desproportzio handiegirik negozioaren kari tipikoaren eta buruturiko negozioaren helburuaren artean.
‎Ahalegin horiek indar handiagoa hartu dute 1978ko Konstituzioa onartzeaz geroztik. Hasieran, bazirudien ordainarazpen parafiskalak ez zetozela bat Konstituzioak tributuen arloan ezartzen zituen printzipioekin, baina praktikak erakutsi digu hori ez dela guztiz egia. Alde batetik, aurrerapenak egin dira:
‎Estatuan Ekonomia eta Ogasun Ministerioa da subjektu aktiboa baina, 1992az geroztik, hots, Tributu Administrazioaren Estatu Agentzia sortzeaz geroztik, ez datoz bat subjektu aktiboa eta tributuaren ezarle eta titularra, subjektu aktiboa Agentzia baita. Bestetik, autonomia erkidegoak eta udalak dira subjektu aktibo euren esparruan.
‎Horrenbestez, ez datoz bat Kode Zibileko arauketa eta TLOk ezarritakoa. Tributuen arloan, bada, onar daiteke TLOk zerrendatu ez duen azkentze biderik?
‎Desadostasun aktetan, aldiz, subjektua ez dator bat aktetan jasotako egitateekin, ikuskatzaileak egindako likidazio proposamenarekin edo bi biekin, ala tributu betebeharpekoak edo bere ordezkariak ez du akta jaso edo sinatu nahi. Kasu horretan, subjektuari aktaren kopia ematen zaio, eta horrek ez badu kopia jaso nahi, Zuzenbideak ezarritako bideetatik bidaliko zaio.
‎Esaterako, BEZak egokitzapen horiek bi modutara erakartzen ditu. Lehendabizi, BEZak kontsumitzaileak kargatu nahi ditu, baina zerga ekoizleengandik biltzen da; hortaz, lurralde bati begira, ez datoz bat bildutako BEZa eta lurraldearen egoiliarrek ordaindutako BEZa. Bigarrenik, Estatuak biltzen du inportazioen gainean ezarritako BEZa, nahiz eta inportaturiko ekoizkin horietarik batzuk Euskal Autonomia Erkidegoan kontsumitu.
2009
‎Ontzirapen agiriak ez badatoz bat eta ez badira zuzendu edo karraskatu, kapitainak sinatu eta zamatzaile edo kontsignatarioren esku daudenek fede emango dute horien alde eta kapitain edo ontzi ustiatzailearen kontra; zamatzaileak sinatu eta kapitain edo ontzi ustiatzailearen esku daudenek, berriz, fede emango dute kapitain edo ontzi ustiatzailearen alde eta zamatzaile edo kontsignatarioaren kontra....
‎Aseguratzailearen iritzirako likidazioa ez badator bat polizan hitzartutakoarekin, zortzi eguneko epe horretan erreklamazioa jar dezake epailearen aurrean edo auzitegian, erreklamatutako zenbatekoa gordailupean jarri eta gero.
‎Gutxiengoa osatzen duten partaidekideek bete behar dute gehiengoak erabakitakoa, eta, ez badatoz bat ontziaren konponketa edo hornidura gastuei buruz gehiengoak erabakitakoarekin, partaidekideok uko egin diezaiokete euren partaidetzari; halakoetan, gainerako partaidekideek eskuratu dituzte partaidetza horiek, baina lagatako zatiaren edo zatien tasazioa egin behar du epaileak aldez aurretik.
‎Kapitainaren adierazpena bat tripulazioak eta bidaiariek egindakoekin, adierazpen horrek fede emango du; adierazpenok ez badatoz bat, azken horiek izango dira kontuan, kontrakoa frogatzen ez den bitartean.
‎Txekearen zenbatekoa letraz nahiz zenbakiz adierazi bada eta bi zenbateko horiek ez badatoz bat, idatziz jaso denak izango du lehentasuna.
‎Agenteak edo artekariak esku hartu duenean kontratuan eta kontratugileek aurkeztutako aleak ez datozenean bat, agente eta artekari horien liburuetan jasotakoa izango da kontuan, baldin eta liburuok zuzenbidearen araberakoak badira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia