Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2006
‎Orain arte aztertu dugu nola bana daitekeen hamasei asteko etenaldia amareneta aitaren artean. Arau honi buruz esan da ez daukala zentzu handirik amakaukera egin behar izateak atsedenaldia hasterakoan. Une horretan ez badu egitenezin du gero egin, baina aukera egiten duen unean ez daki nola aurkituko den beraedo bere seme alabak.
‎A= Q+ m. Hala ere, kontuan hartu behar da bi plano desberdinetan neurtutako angeluak batzen ari garela. Beraz, perihelioaren longitudeak, oro har, ez dauka zentzu geometrikorik, orbitaren inklinazioa 0o denean ez bada behintzat.
2007
‎batetik, morala (postkonbentzionala) egoeren esanahiaren arrazoizko eratzearekin lotuta dagoela eta, bestetik, konbentzionala gizarte taldearen zigorren eta debekuen hautematearekin eta atzematearekin lotuta dagoela (hitz batez, erabakitzea zergatik arau jakin batek duen izaeramorala). Hau da, morala izatearen ezaugarri hori arrazionaltasun hutsean oinarritzen bada, ez dauka zentzurik inguruneko eragileez galdetzeak; eta, kontraesanhori gainditzearren esaten bada egoera moralak ez daudela helduen zigor, agindueta debekuetatik at, orduan gauzak bihurritu egiten dira.
2009
‎Nik uste hemen bi plano ezberdindu behar ditugula. Testigantza horiei ezinzaie eman ez daukaten zentzurik, testigantza horietatik ezin dugu induzitu hanesaten den guztia. Esaten den bezala, esaten den ñabardura guztiekin, ez du esannahi denok onartu egin behar dugunik.
‎Eta zergatik ez dauka zentzurik beste proiektu bat sortzeak. Hori erabiltzaileen esku dago.
2011
‎justiziaren konstituzio kontrakotasuna adierazi ez badu, orain ez dauka zentzurik matraka horrekin etortzeak.
2012
‎Esentzia guziak erori zaizkigu bidean. Historiakbakarrik ez gaitu egiten, ez baitauka zentzu intrintsekorik, barnekorik, esentzialik.Eta berdin Arraza edo, arrazoi handiagoz oraindik. Estatua.
‎Esentzia guziak erori zaizkigu bidean. Historiakbakarrik ez gaitu egiten, ez baitauka zentzu intrintsekorik, barnekorik, esentzialik.Eta berdin Arraza edo, arrazoi handiagoz oraindik. Estatua.
2015
‎Hizkuntzaren kasuan hori posible da, neurri zuzentzaile batzuk jarri etagero, hizkuntza paisaia aldatu dezakegu, adibidez. edo langileak eskatu dezakegu hizkuntza eskakizun bat. Baina itzulgarritasuna naturalki itzultzea litzateke, eta hori hizkuntzaren kasuan ez daposible, hori galdetzeak ez dauka zentzurik, eta kendu egin genuen. Orduan ariketa hori egin dugu, eta atributuak ere murriztu egin ditugu.
2019
‎Era berean, langile maltzurrak gold standard lana sahiesteko era berriak bilatuditzakete, kontu berrietan informazioa bererabiltzeko testen galderak ikasiz (Rothwell et al., 2015) besteak beste. Gainera, ataza subjektiboetan, gold standard metodoak ez dauka zentzu askorik, anbiguotasun gabeko kasuakaukeratzea, berez, ariketa subjektiboa delako. Adibidez gure ataza eta audioaren transkripzioa erabat desberdiakdira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia