2006
|
|
Orain arte aztertu dugu nola bana daitekeen hamasei asteko etenaldia amareneta aitaren artean. Arau honi buruz esan da
|
ez
daukala zentzu handirik amakaukera egin behar izateak atsedenaldia hasterakoan. Une horretan ez badu egitenezin du gero egin, baina aukera egiten duen unean ez daki nola aurkituko den beraedo bere seme alabak.
|
|
A= Q+ m. Hala ere, kontuan hartu behar da bi plano desberdinetan neurtutako angeluak batzen ari garela. Beraz, perihelioaren longitudeak, oro har,
|
ez
dauka zentzu geometrikorik, orbitaren inklinazioa 0o denean ez bada behintzat.
|
2007
|
|
batetik, morala (postkonbentzionala) egoeren esanahiaren arrazoizko eratzearekin lotuta dagoela eta, bestetik, konbentzionala gizarte taldearen zigorren eta debekuen hautematearekin eta atzematearekin lotuta dagoela (hitz batez, erabakitzea zergatik arau jakin batek duen izaeramorala). Hau da, morala izatearen ezaugarri hori arrazionaltasun hutsean oinarritzen bada,
|
ez
dauka zentzurik inguruneko eragileez galdetzeak; eta, kontraesanhori gainditzearren esaten bada egoera moralak ez daudela helduen zigor, agindueta debekuetatik at, orduan gauzak bihurritu egiten dira.
|
2009
|
|
Nik uste hemen bi plano ezberdindu behar ditugula. Testigantza horiei ezinzaie eman
|
ez
daukaten zentzurik, testigantza horietatik ezin dugu induzitu hanesaten den guztia. Esaten den bezala, esaten den ñabardura guztiekin, ez du esannahi denok onartu egin behar dugunik.
|
|
Eta zergatik
|
ez
dauka zentzurik beste proiektu bat sortzeak. Hori erabiltzaileen esku dago.
|
2011
|
|
justiziaren konstituzio kontrakotasuna adierazi ez badu, orain
|
ez
dauka zentzurik matraka horrekin etortzeak.
|
2012
|
|
Esentzia guziak erori zaizkigu bidean. Historiakbakarrik ez gaitu egiten,
|
ez
baitauka zentzu intrintsekorik, barnekorik, esentzialik.Eta berdin Arraza edo, arrazoi handiagoz oraindik. Estatua.
|
|
Esentzia guziak erori zaizkigu bidean. Historiakbakarrik ez gaitu egiten,
|
ez
baitauka zentzu intrintsekorik, barnekorik, esentzialik.Eta berdin Arraza edo, arrazoi handiagoz oraindik. Estatua.
|
2015
|
|
Hizkuntzaren kasuan hori posible da, neurri zuzentzaile batzuk jarri etagero, hizkuntza paisaia aldatu dezakegu, adibidez. edo langileak eskatu dezakegu hizkuntza eskakizun bat. Baina itzulgarritasuna naturalki itzultzea litzateke, eta hori hizkuntzaren kasuan ez daposible, hori galdetzeak
|
ez
dauka zentzurik, eta kendu egin genuen. Orduan ariketa hori egin dugu, eta atributuak ere murriztu egin ditugu.
|
2019
|
|
Era berean, langile maltzurrak gold standard lana sahiesteko era berriak bilatuditzakete, kontu berrietan informazioa bererabiltzeko testen galderak ikasiz (Rothwell et al., 2015) besteak beste. Gainera, ataza subjektiboetan, gold standard metodoak
|
ez
dauka zentzu askorik, anbiguotasun gabeko kasuakaukeratzea, berez, ariketa subjektiboa delako. Adibidez gure ataza eta audioaren transkripzioa erabat desberdiakdira.
|