2002
|
|
Praalata edo Napalatza III. milurtean, Aitxu eta Atxurbi II.milurtean. Nolatan iritsi ote ziren antzeko egiturak egitera, batzuengandik bestebatzuengana inolako transmisiorik
|
ez
baldin bazegoen. Agian, zurean egitenzituzten lan batzuetan ikasia izango zuten; baina beste aukera batzuetara ere jodaiteke (talde bakoitzak bere lurraldean ezagutzen zituen trikuharrien ezagutzara, etab.).
|
|
Pertsonaia publiko bati atuna kipulinarekin ala tomatearekin gustatzen zaion jakiteak, agian, ez du errelebantzia publikorik, eta hobe gordetzea, gastronomiari buruzko ekoizpen mediatiko espezifiko baten aurrean
|
ez
baldin bagaude. Pertsonaia publiko bati beltzak eta kolore iluneko norbanakoak gustatzen ez zaizkiola eta higuina ematen diotela argi lezaketen informazioak, ostera, errelebantzia publikodunak dira, eta hobe da ez gordetzea, hobe da argitaratzea.
|
|
karaktereaz bereizirik. Bereizgarririk
|
ez
baldin badago, bi mailak berdinak direla pentsatzen du lexc konpiladoreak.
|
2007
|
|
Zer nolako harremanetan dago sentiera hori haien eguneroko nazio praxiarekin? Auzo nazioetakoherritarren kasuan etenik eta hausturarik
|
ez
baldin badago euren nazio sentierareneta praxiaren artean, beste horrenbeste esan ote dezakegu euskal herritarrei buruz. Hauen nazio praxian haiek barneratzen eta partekatzen dituzten hizkuntza, kultura, ideologia, informazio eta bizitza nazionalaren gainerako osagaiak berdintsumamitzen ote dira. Ez dago esan beharrik, jakina, euskal herritarren identitatesentimendua oinarri objektiborik eta materialik gabeko gogoa dela batez ere, ezbenetako biziera nazionalaren ispilu.
|
|
Kausa bat erabat lotuta baldin badago ondorio batekin, dudarik
|
ez
baldin badago, ezaguna baldin bada bien arteko ohiko harremana, ondorioa ezagutzea nahikoa izan liteke kausa argitzeko. Hona hemen adibide bat:
|
2012
|
|
Iñaki Azkuneren Zezenak Euskal Herrian lanean JoxeAzurmendik idatzitako sarreratik batutako hitzok egun, inoiz baino gehiago, hartzendute zentzua. Egitate hori bezain ebidentea da egun gero eta ahots gehiago daudelaanimaliekin eraiki dugun harreman hori zalantzan jartzen dutenak eta horren adierazledira Euskal Herri osoan zehar sortutako animalien eskubideen defentsarako elkarteanimalistak eta aurrera eramaten diren egitasmoak2 Are gehiago, jendartean, animalien eskubideen defentsan militantzia aktiborik
|
ez
baldin badago ere, etabatez ere, elikadurarako animalien erabileran gutxiagotze garrantzitsurik igartzen ezden arren, nabari da badagoela sentsibilitate aldaketa bat animaliekin egiten dugunerabilera epaitzeko orduan.
|
2014
|
|
Mendebaldeko filosofiaren historiaren azalpen tradizionalenei jarraituz, Greziaklasikoko autoreak, filosofo naturalak eta «zientzialariak» (garaian bien artekobereizketa argi
|
ez
baldin bazegoen ere) izan ziren munduaren azalpen mitikoenaurrean arrazoimenean, logos ean, oinarritutako azalpenak ematen saiatu zirenlehenetarikoak (Iturriotz, 2004: 32).
|
|
Gertaera traumatikoak ez dira nahikoa fobia eragiteko; beharrezkoa da, orobat, beste gertaera traumatikoren bat gertatuko dela barne hersturaz itxarotea. Barne hersturarik
|
ez
baldin badago, beldur normala sentituko dugu, baina fobiarik ez. Di Nardo eta lankideen (Di Nardo, Lawrence eta Rita, 1988) arabera, txakurrei fobia dieten askok txakurrekin gertaera traumatikoren bat bizi izan badute ere, txakurrei fobiarik ez dieten askok ere gertaera traumatikoren bat izan dute txakurrekin.
|