2008
|
|
Nolanahi ere, egun oso zaila ikusten dut hori. Bestalde, guk ere normalizazio horretara iristen lagun dezakegu, gure artean
|
euskaraz
gehiago hitz eginez.
|
2013
|
|
noski eta mintzalagunak dinamizatzeko ekintzek ikaragarri laguntzen dute. Orain, gure esku dago
|
euskaraz
gehiago hitz egitea eta gure “rollo ona” hirian zabaltzea.
|
2014
|
|
Inkesta erantzundako haurren %63ak Atxutxiamaikan egoten ez denean bezainbesteko euskararen erabilera egiten duela dio eta %37ak, Maialen Arnedo – Atxutxiamaika aisialdi taldeak haur, guraso eta hezitzaileen euskararen erabileran duen eragina aztertuz aldiz,
|
euskaraz
gehiago hitz egiten duela aitortu du. Emaitza positiboen aurrean gaudela esan genezake, beraz.
|
|
Inkesta erantzundako haurren %63ak Atxutxiamaikan egoten ez denean bezainbesteko euskararen erabilera egiten duela dio eta %37ak, aldiz,
|
euskaraz
gehiago hitz egiten duela aitortu du.
|
2016
|
|
Hainbat gako azpimarragarri aipatu dituzte, beraz, kirola eta orokorrean aisialdia euskaraz egiteko: euskara jarduera eta sentipen positiboekin lotzeko ahalegina egin saihestu zuzentzea, euskarari buruz gutxiago eta
|
euskaraz
gehiago hitz egin, eta begiraleen eta hezitzaileen profesionalizazioa bultzatu.
|
|
Jaka eta inguruetako hainbat udaletxe zein zerbitzuri, publiko naiz pribaturi, gomendio bat eman nahi nieke; jarri zuen kartelak euskaraz. Konturatu naiz, inguru horietako kanpinetan
|
euskaraz
gehiago hitz egiten dela zenbait Euskal Herriko herritan baino. Titulurik gabeko soziologo honen begietatik, honen arrazoiak ugari izan daitezke; batetik, geure herri maitetik ateratzean sortzen zaigun abertzaletasuna, harro esan nahi diegu ingurukoei," nik euskaraz... hemen behintzat".
|
2021
|
|
Galdetegietan kontatu digutenaren arabera,
|
euskaraz
gehiago hitz egitera hainbat gauzak bultzatu ditu parte hartzaileak, besteak beste egindako dinamikek edo hartutako erantzukizunak. Hala ere, aipagarriena euskaraz bizi den eta euskara ezberdinak dituen jendearekin izan duten eragina dela esango nuke, 20 grafikoan ikus daitekeen bezala:
|
|
Ezerk ez nau bultzatu
|
euskaraz
gehiago hitz Arnasgune, gune misto eta gune erdaldunen Boteredunak dinamika
|
|
Galderak. Zergatik ez dute ikasleek
|
euskaraz
gehiago hitz egiten. Zer gehiago egin euskal kultura transmititzeko?
|
2022
|
|
Eragin kualitiatibo horrekin jarraituz, aurtengo edizioetan parte hartu duten guztieti eskatu diegu aurreko bi edizioetako lorpenetan pentsa dezaten; zer lortu zuten ekimenari esker? Ba agian lagunekin
|
euskaraz
gehiago hitz egitea, lantokian bilerak euskaraz egitea… Behin hori eginda aurtengo edizioan zer lorpen eskuratu nahiko luketen erabakitzea eskatu diegu, eta helburu guzti horiek bistaratzeko lana egin dugu guk. Ondokoaren lorpenak ezagutzen ditugunean, egingarriago ikus ditzakegu gure erronkak ere.
|
2023
|
|
Zumaiako neurketan euskararen erabilera orokorraren datua% 50,8koa izan da, eta haurren erabilera orokorra% 70,3koa (Iñarra et al. 2022). Esan daiteke daurren kaleko eta eskola esparruko euskararen erabileraren datuak oso koherenteak direla, izan ere, eskola inguruan jasotako datua bost puntu altuagoa izateak berresten du eskola giroak haurrek
|
euskaraz
gehiago hitz egin dezaten duen eragina (ikus artikuluaren bigarren atala: Sozializazioaz).
|